Je kan het toevoegen aan de Pimp-Abbo Dreamlist voor Pimp-abonnees.quote:Op zondag 14 december 2008 05:25 schreef Olep het volgende:
[..]
Valt mooi op heDe kleur mag ik niet houden, het tagje ook niet denk ik, maar dat is een droom die uit zou komen.
quote:Op zondag 14 december 2008 05:30 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Je kan het toevoegen aan de Pimp-Abbo Dreamlist voor Pimp-abonnees.
Inderdaad een schattig Noors meisje, maar de vraag is: gaat ze ook ver?quote:Op zondag 14 december 2008 05:31 schreef santax het volgende:
Ik weet het niet, t'is ook niet de dunste, maar Noorse meisjes hebben wat...
http://www.cam4.com/zizzy
[ afbeelding ]
Man man, hoe lang kun je doen over 1 biertje?quote:Op zondag 14 december 2008 04:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik. En als ie op is gooi ik je weer op zwart [ afbeelding ]
Ach, laat mij ook eens genieten. Zo'n tagje is leuk, maar i.c.m een kleur is het perfectquote:Op zondag 14 december 2008 05:35 schreef MLI het volgende:
[..]
Man man, hoe lang kun je doen over 1 biertje?
hij moet vast trakterenquote:Op zondag 14 december 2008 05:35 schreef MLI het volgende:
[..]
Heej ik heb geen auto, ik vind noorwegen ansich al ver genoegquote:Op zondag 14 december 2008 05:34 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Inderdaad een schattig Noors meisje, maar de vraag is: gaat ze ook ver?
M'n bier is opquote:Op zondag 14 december 2008 05:37 schreef Olep het volgende:
[..]
Ach, laat mij ook eens genieten. Zo'n tagje is leuk, maar i.c.m een kleur is het perfect
ahhhh nu weet ik het weerquote:Op zondag 14 december 2008 05:35 schreef MLI het volgende:
[..]
quote:
En jij?quote:Op zondag 14 december 2008 05:35 schreef MLI het volgende:
[..]
Ze is wel 18, dat is voor mij wel erg jong. Geef mij maar ook wat rijpere dames.quote:Op zondag 14 december 2008 05:39 schreef santax het volgende:
[..]
Heej ik heb geen auto, ik vind noorwegen ansich al ver genoeg
Hoewel ik al geswitched ben naar een engelse, 'itsrosebitch'
Ik ben 30... geef mij de 18 jarige maarquote:Op zondag 14 december 2008 05:42 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Ze is wel 18, dat is voor mij wel erg jong. Geef mij maar ook wat rijpere dames.
Graag gedaanquote:Op zondag 14 december 2008 05:41 schreef Olep het volgende:
[..]
Zelfs mn tagje. Ach, toch bedankt dat ik even in een kleurtje mocht
Ik geef je groot gelijk, je moet doen wat je lekker vind.quote:Op zondag 14 december 2008 05:43 schreef santax het volgende:
[..]
Ik ben 30... geef mij de 18 jarige maarAls ik 60 ben stap ik wel over naar die van 25.
quote:Op zondag 14 december 2008 05:44 schreef Olep het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed! Bedankt remlofSucces nog mensen
slaap ze olepquote:Op zondag 14 december 2008 05:44 schreef Olep het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed! Bedankt remlofSucces nog mensen
Post eens wat leuks.quote:
Mjummie!quote:
Dat is jammer.quote:
En dat werk je nu weg met tieten?quote:Op zondag 14 december 2008 06:27 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Dat is jammer.![]()
Ja, ik leef wat dat betreft onder een steen.
Ja, ik zal nu stoppen met lekkers posten.quote:Op zondag 14 december 2008 06:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En dat werk je nu weg met tieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |