quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:57 schreef Grulez het volgende:
Goed topic.
Heb meteen even naar m gekeken toen ik het las.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:11 schreef donroyco het volgende:
Aanvoerder Jong Oekraïne verongelukt
RIP eerst, hoe goed was deze jongen in FM, iemand een screen?
Net echt als die Amerikanen weg gaan.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:33 schreef sjimz het volgende:
Liverpool is aardig naar de klote aan het gaan.
Hopelijk kan ik volgend seizoen Torres ofzo voor een prikkie overnemen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt maar ik heb op dit moment geen transfergeld tot beschikkingquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:59 schreef JantjeW het volgende:
Als ze onder curatele staan moet je 't gewoon meteen proberenVaak grijpen die curators dan in omdat het goed is voor de financiën van de club.
TVP ook
Hoeveel seizoenen speel jij in een week?quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb op dit moment geen transfergeld tot beschikking
Ik sta met nog 3 wedstrijden te gaan 2e in de PL met 1 punt achterstand op Arsenal.
Ik eindig sowieso in de top 3 dus CL voetbal is al binnen met Leeds!
Dit is mijn 4e seizoen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoeveel seizoenen speel jij in een week?
Dan nog... ik speel voor mijn gevoel al veel FM en heb pas 1 seizoen afgerond...quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit is mijn 4e seizoen.
Er zijn al users die al in het 5e of 6e seizoen zitten hoor
Netjes.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:11 schreef MMUFC het volgende:
Ben maar eens wat spelers gaan verkopen..
De spelers die ik verkocht stonden ook op de transferlijst:
Jason Culina 1,3m waard verkocht voor 2,9m
Danko Lazovic 2,7m waar, verkocht voor 6,25m
Carlos Salcido 1m waar, verkocht voor 7,5m
Netjess!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:34 schreef Spougle het volgende:
[ afbeelding ]
Al bijna Kampioenvolgende wedstrijd tegen Inter in de kwart Finale van de Champions League. Zal erg lastig worden, want ik had ook al erg veel moeite met AC Milan me keeper deed het gelukkig erg goed en ik won op het uit doelpunt.
Wat ik merk aan FM09 is dat het middenveld heel erg belangrijk is.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:22 schreef Scorpie het volgende:
Damn, ik speel echt te vaak gelijk. Hoe kan je dti voorkomen? Nog aanvallender spelen?
Jezus, hoe knapquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:10 schreef sjimz het volgende:
Kampioenen ole ole!
In mijn 2e seizoen in de PL is het me dan gelukt.
Grote helden van het seizoen waren Sakho, Delph, Barton en Milevskyi.
[ afbeelding ]
Ik heb in mijn eerste seizoen een tijdje 3-5-2 gespeeld en de resultaten waren inderdaad veel beter dan een 4-4-2. Ik denk dat ik nu weer 3-5-2 ga spelen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat ik merk aan FM09 is dat het middenveld heel erg belangrijk is.
Ik speel daarom maar met 3 verdedigers waarvan er 2 mandekkers zijn en 1 libero die zowel voor als achter de 2 verdedigers steeds opduikt.
Dit kan omdat eigenlijk alle tegenstanders met 2 spitsen spelen.
Hierdoor zet ik 5 man op het middenveld waaronder 1 Verdedigende middenvelder met de instructies van een aanvallende middenvelder.
Hierdoor creëer ik echt vaak een man meer situatie en scoor ik vrij gemakkelijk terwijl ik weinig doelpunten tegen krijg.
3-1-4-2 met de 2 buitenste op de positie van rechtermiddenvelder en linkermiddenvelder maar met de taken van vleugelspelers en de verdedigende middenvelder met de taken van een aanvallende middenvelder.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb in mijn eerste seizoen een tijdje 3-5-2 gespeeld en de resultaten waren inderdaad veel beter dan een 4-4-2. Ik denk dat ik nu weer 3-5-2 ga spelen.
Hoe heb jij jouw middenvelders neergezet? Alle vijf op een rij of een soort 3-1-3-1-2 opstelling?
Je kan om meer geld vragen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:42 schreef Daniane het volgende:
Ik heb FM gekocht! Héhé.
In de ongelovelijke kou naar E-plaza gefietst! Ook nog die fucking wind tegen, gvd.
Ziet er tot nu mooi uitMaarja. heb 3 mil transferbudget @ ajax
Ik ga sno maar eens proberen te verpatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |