Toch echt leuk om jullie verrichtingen met de Leeds game te volgen. Ik heb geen tijd om het te spelen, aangezien ik amper aan mijn eigen Ajax game toe kan komen. Volgende week begin ik met mijn standaard FM club, Pro Vercelli (misschien ook een leuke uitdaging om een club die in het verleden grootse prestaties heeft verricht, net als leeds maar dan langer geleden en met minder aantrekkingskracht voor spelers /lastiger dus imo/, terug te brengen naar de top van Italie & Europa.
Zoals ik zei; Ik ben bezig met Ajax en dat is zoals iedere FM toch weer makkelijk. Daarom wil ik proberen om met minimaal 5 spelers van Ajax te blijven spelen. Spelers uit het huidige 1ste, 2de & U19. De promoverende jeugd spelers tellen natuurlijk ook mee. Om dat aan te vullen probeer ik wel spelers zo jong mogelijk te scouten zodat zij ook als wissel van echte Ajacieden kunnen fungeren.
3 jaar oprij nu kampioen met min 6 huidige ajacieden in het 1ste, iets wat gezien hun kwaliteit nog minimaal 2-4 seizoenen door kan gaan (echter qua biedingen mogelijk niet- Huntelaar, Stekelenburg & Urby zijn hot).
Tot nu toe:
1x UEFA Cup
2x Beker
2x Super Cup (Nationaal)
Maar het belangrijkste (en mijn favoriete onderdeel, het scouten), de talenten voor dit jaar.
Mijn nieuwe basis rechtsback (Die speelt bij mij vanaf rechtsback, maar met de individuele instellingen van een wingback.
![]()
En mijn nieuwe Maradonna (hoop ik)
[ Bericht 2% gewijzigd door John_Gotti op 13-12-2008 01:46:08 (Typo's) ]