abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63975630

Sports Interactive Games

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2009 is het spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen?
Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM2009 patch 1

MAC: Intel Processor, OS X 10.5.5 , NVIDIA GeForce 7300 / ATI X1600 Radeon. 1GB RAM
Windows: OS Windows Vista / XP; Vista 2.0 GHz / XP 1.4 GHz; Vista 1 GB / XP 512 MB RAM; 2 GB vrije ruimte;
128 MB NVIDIA FX 5900 Ultra, ATI Radeon 9800, Intel 82915G/82910GL of hoger

01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco (met dank aan sjimz)
you might aswell do the white line
pi_63975659
en hier weer verder
you might aswell do the white line
pi_63975688
Telstar

Alleen ben ik nu nog met Leeds bezig, dus doe ik niet mee. Telstargame komt later wel.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 12 december 2008 @ 23:31:16 #4
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_63975820
tvp
  vrijdag 12 december 2008 @ 23:33:35 #5
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_63975897
Mooie openingspost
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_63976055
Les 1 in hoe geef ik een halve finale plek uit handen.

Men speelt de eerste wedstrijd uit bij bayern en verliest met 1-3.
In de returnwedstrijd sta ik na 30 minuten op een mooie 3-0 voorsprong.
In de 43e minuut wordt een doelpunt onterecht afgekeurd van Bojinov maar dat maakt me niets uit, ik sta toch ruim voor.
Na de rust scoor ik in de 48e minuut de 4-0 maar helaas wordt deze treffer ook afgekeurd.

En dan komen de 5 minuten van Klose
I rest my case...

Uitgeschakeld door Duitsers
En dat terwijl ik in de vorige ronde PSV nog alle hoeken van het veld had laten zien.
pi_63976103
Had net een scheidsrechter die heette Mr. Deadman.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_63976228
Ook mijn eerste seizoen met Leeds zit erop. Nadat ik 6/7 wedstrijden voor het einde kampioen werd, kwam de klad erin en schraapte ik puntjes tot net boven de 100-punten grens. De JPT verloor ik helaas in de finale, maar een FA-Cup campagne die tot de halve finale reikte, maakte dat meer dan goed. De screens:

pi_63976588
Goed topic.
pi_63976625
Na kampioen geworden te zijn in mijn eerste seizoen met Leeds heb ik bij het bestuur vertelt dat ik ga voor een back-2-back promotie. Hoe maakte mij, en het bestuur, niet zoveel uit.

Nadat ik gelijk na de winterstop ben gaan zoeken naar aflopende contracten had ik een goede spits en centrale verdediger gespot, contract aangeboden wat geaccepteerd werd en ik had me verzekerd van 2 sterren uit Spanje. Aangekomen in de Championship zijn ze helaas geen 6 sterren meer waard maar 5 is ook genoeg .
Na de promotie kwam er uiteraard wat geld beschikbaar wat ik heb kunnen aanvullen met de verkoop van wat overbodige spelers. Uiteindelijk is heel mijn verdediging vervangen ondanks dat dat vorig seizoen zo goed stond. Maar je moet wat met je geld als je op andere posities al goed bezet bent.

Na wat aanpassingen aan mijn tactiek (alleen wat sliders verschoven eigenlijk) waardoor ik minder aanvallend speel en nu met een targetman dacht ik dat ik wel klaar was voor het eerste, en hopelijk laatste, seizoen Championship. 3
Eerste tegenstander was Swindon. 5de geworden maar toch gepromoveerd en dus zou ik dat moeten winnen.

Ondertussen 0-1 gewonnen in de eerste ronde League Cup. Goal van Beckford (die overigens een tattoo in zijn nek heeft viel me net pas op ).
The only thing I fear is my MoM
  zaterdag 13 december 2008 @ 00:11:21 #11
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_63976920
Aanvoerder Jong Oekraïne verongelukt

RIP eerst, hoe goed was deze jongen in FM, iemand een screen?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 13 december 2008 @ 00:20:43 #12
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_63977117
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:57 schreef Grulez het volgende:
Goed topic.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_63977122
Kan ik hier een tvp plaatsen?
It Never Hurts To Help!
pi_63977254
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 00:11 schreef donroyco het volgende:
Aanvoerder Jong Oekraïne verongelukt

RIP eerst, hoe goed was deze jongen in FM, iemand een screen?
Heb meteen even naar m gekeken toen ik het las.

Hij is redelijk, maar niet zó'n groot talent volgens mijn scouts.
pi_63977476
Ik weet niet wie mij de vorige keer de tip gaf aanvallender te spelen, maar bedankt. Dat heeft een stuk geholpen; nog geen verliespot, hoogstens gelijk / winst. Dus sta nu 3e
pi_63978535
Toch echt leuk om jullie verrichtingen met de Leeds game te volgen. Ik heb geen tijd om het te spelen, aangezien ik amper aan mijn eigen Ajax game toe kan komen. Volgende week begin ik met mijn standaard FM club, Pro Vercelli (misschien ook een leuke uitdaging om een club die in het verleden grootse prestaties heeft verricht, net als leeds maar dan langer geleden en met minder aantrekkingskracht voor spelers /lastiger dus imo/, terug te brengen naar de top van Italie & Europa.

Zoals ik zei; Ik ben bezig met Ajax en dat is zoals iedere FM toch weer makkelijk. Daarom wil ik proberen om met minimaal 5 spelers van Ajax te blijven spelen. Spelers uit het huidige 1ste, 2de & U19. De promoverende jeugd spelers tellen natuurlijk ook mee. Om dat aan te vullen probeer ik wel spelers zo jong mogelijk te scouten zodat zij ook als wissel van echte Ajacieden kunnen fungeren.
3 jaar oprij nu kampioen met min 6 huidige ajacieden in het 1ste, iets wat gezien hun kwaliteit nog minimaal 2-4 seizoenen door kan gaan (echter qua biedingen mogelijk niet- Huntelaar, Stekelenburg & Urby zijn hot).
Tot nu toe:
1x UEFA Cup
2x Beker
2x Super Cup (Nationaal)

Maar het belangrijkste (en mijn favoriete onderdeel, het scouten), de talenten voor dit jaar.
Mijn nieuwe basis rechtsback (Die speelt bij mij vanaf rechtsback, maar met de individuele instellingen van een wingback.

En mijn nieuwe Maradonna (hoop ik)

[ Bericht 2% gewijzigd door John_Gotti op 13-12-2008 01:46:08 (Typo's) ]
pi_63978598
Mijn WBR was 4 mil waard, 14 Mil heb ik moeten betalen (ik had echt een goede WBR nodig en deze bied toekomst perspectief).
Hadden jullie echter ook 14 miljoen over gehad voor deze speler???

[ Bericht 28% gewijzigd door John_Gotti op 13-12-2008 01:42:38 ]
pi_63981409
* andre347 gaat vanmiddag maar weer even kijken op Elland Road!
pi_63981446
13 wedsdtrijden gespeeld, 9 gelijk 4 gewonnen
  zaterdag 13 december 2008 @ 11:17:31 #20
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_63982065
had ik eerst ook scorpie, na wat aanpassinge volgens de pdf ging het lopen
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_63982255
Kom door het aanschaffen van de Wii niet meer echt aan FM toe, maar blijf alles toch volgen, misschien over een maandje ook eens de Leeds Challenge op gaan pakken
pi_63982333
Liverpool is aardig naar de klote aan het gaan.
Hopelijk kan ik volgend seizoen Torres ofzo voor een prikkie overnemen.

pi_63982346
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 11:33 schreef sjimz het volgende:
Liverpool is aardig naar de klote aan het gaan.
Hopelijk kan ik volgend seizoen Torres ofzo voor een prikkie overnemen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net echt als die Amerikanen weg gaan.
pi_63982401
En 1 dag later is de waarde van Liverpool al van 202 miljoen euro naar 183 miljoen euro gedaald
pi_63982697
Als ze onder curatele staan moet je 't gewoon meteen proberen Vaak grijpen die curators dan in omdat het goed is voor de financiën van de club.

TVP ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')