Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
kloptquote:
wat? dat je geen fipo hebt kunnen pakken?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:16 schreef Bob-B het volgende:
o wacht, ik vergat het bijna
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik lees altijd Rukkerssorry
En ik moet in deel 114 hebben gepost.
af en toe...quote:
dat is je aardig geluktquote:En ik moet in deel 114 hebben gepost.
ohjah, snel de fipo wissen, dan heb ik hemquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat? dat je geen fipo hebt kunnen pakken?
over royal sadness gesproken, als je dat zou doenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:21 schreef Bob-B het volgende:
[..]
ohjah, snel de fipo wissen, dan heb ik hem
hey wouter, heb je een telefoon?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
over royal sadness gesproken, als je dat zou doen
ik heb een telefoon ja, hoezo?quote:
Prachtgetal.quote:
Mag dat niet meer in KLB SC dan?quote:
Ja... uhm... oeps!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 08:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Okee, jij was bezopen Daniel?
hoef je je niet voor te schamen hoorquote:
Ja ook wel goedquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goed hoor, ben nu Minority Report aan het kijken
en hoe maak jij het?
quote:
dat doe je goedquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:13 schreef Rumille het volgende:
Oh ja, ik heb nu officieel elke wedstrijd gescoord, vanaf de zomer tot de winter.
Jaja, moest vandaag eigenlijk ook voetballen, maar was afgelast. Had graag m'n gemiddelde iets hoger getild.quote:
op hoeveel doelpunten in hoeveel wedstrijden sta je nu dan?quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:34 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jaja, moest vandaag eigenlijk ook voetballen, maar was afgelast. Had graag m'n gemiddelde iets hoger getild.
7 goals in 2 bekerwedstrijden, 1 goal in 1 vriendschappelijke wedstrijd en 14 goals in 9 competitiewedstrijden.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op hoeveel doelpunten in hoeveel wedstrijden sta je nu dan?
ik dacht dat het een verbastering was van goedemorgen, maar nu ik wikipedia lees, is dat niet zekerquote:
gek he, om half 4 's nachtsquote:
goed bezig oniequote:
quote:
het blijft moeilijkquote:
ik had al zo'n vermoedenquote:
Tegen Vitesse nog wel. That's fail indeed.quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 17:18 schreef Bob-B het volgende:
Tis boeiender dat Heracles heeft gewonnen
En we maken liedjes die niet rijmen.quote:Op zondag 14 december 2008 17:51 schreef Blawh het volgende:
[..]![]()
![]()
Heracles is de club waar wij voor staan,
Ook al staan we helemaal onderaan,
De kleuren zijn zwart-wit,
De stad is Almelo,
En wij hebben schijt aan iedereen..
Het is geen gedicht.quote:Op zondag 14 december 2008 18:02 schreef Rikketik het volgende:
[..]
En we maken liedjes die niet rijmen.
Maar de eerste twee zinnen rijmen wel, dus dan zou je verwachten dat de rest dat ook doet.quote:
Wat een non-argument. Toevallig 2 zinnen rijmen, daarom zou de rest ook moeten rijmen?quote:Op zondag 14 december 2008 18:12 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Maar de eerste twee zinnen rijmen wel, dus dan zou je verwachten dat de rest dat ook doet.
Hier rijmen ook een paar zinnen, ook een deel niet. Wat een kutschrijvers van dat lied zeg.quote:When you walk through a storm
hold your head up high
And don't be afraid of the dark.
At the end of a storm is a golden sky
And the sweet silver song of a lark.
Walk on through the wind,
Walk on through the rain,
Tho' your dreams be tossed and blown.
Walk on, walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone,
You'll never, ever walk alone.
Walk on, walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone,
You'll never, ever walk alone.
morgenquote:
ik ben altijd lief.quote:
quote:
heb je nu toetsweek?quote:Op zondag 14 december 2008 21:33 schreef Fems het volgende:
Ik heb zin in kerst, dan is mijn toetsweek voorbij
wat voor toetsten heb je deze week dan?quote:
Woensdag donderdag en vrijdag heb ik:quote:Op zondag 14 december 2008 22:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat voor toetsten heb je deze week dan?
talenquote:Op zondag 14 december 2008 22:06 schreef Fems het volgende:
[..]
Woensdag donderdag en vrijdag heb ik:
Nederlands, Engels, Latijn, Wiskunde en biologie
En dan heb ik volgende week maandag en dinsdag nog natuurkunde en scheikunde
Maar het zijn niet echt leertoetsen. Nederlands is betoog en stijlfouten, engels is essay, latijn is vertalen, wiskunde is snappen en biologie is leren.
minder rukkenquote:
Latijn.quote:Op zondag 14 december 2008 22:06 schreef Fems het volgende:
[..]
Woensdag donderdag en vrijdag heb ik:
Nederlands, Engels, Latijn, Wiskunde en biologie
Ja, ik!quote:
Pick me!!! Pick me!!!!quote:
Hoe ging je tentamen vorige week?quote:
wel goedquote:Op maandag 15 december 2008 10:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoe ging je tentamen vorige week?
die ondertitel had ik gemistquote:Op maandag 15 december 2008 10:47 schreef Roycoooooo het volgende:
S.E. Fireworks! Die ondertitel ook: veilig en betrouwbaar
![]()
![]()
morgûh!quote:
Ik ookquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 11:30 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb geen stem meer. Pa vind het heerlijk rustig
lijpe shit ouwe!quote:Op maandag 15 december 2008 11:46 schreef Oldenzaal het volgende:
Gister kerstborrel gehad!
Hoe cool is mijn baas!!!![]()
In plaats van zo'n suf kerstpakket met een fles wijn enzo, geeft hij iedereen een Grolsch Cheers tap!!![]()
[ afbeelding ]
Ik krijg morgen mijn kerstcadeau/pakket. Moest met de auto komen van de baas en niet met de treiin, zou lastig vervoeren worden...quote:Op maandag 15 december 2008 12:08 schreef Roycoooooo het volgende:
Die tap als kerstcadeau!
Hebben hier sky radio op, heerlijk al die kerstnummers!
Ik weet niet wat wij krijgen, eerste jaar dat ik er werkquote:Op maandag 15 december 2008 12:13 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik krijg morgen mijn kerstcadeau/pakket. Moest met de auto komen van de baas en niet met de treiin, zou lastig vervoeren worden...
Ze krijgen hier altijd een cadeau en geen pakket, dus ik ben benieuwd
als jij hem zou krijgen, zou je vast nietquote:Op maandag 15 december 2008 12:08 schreef Roycoooooo het volgende:
Die tap als kerstcadeau!
Hebben hier sky radio op, heerlijk al die kerstnummers!
heb vorig jaar ook 2 dingen gekregen: een voedselpakket en een grote hapjespan... dit jaar geen idee, maar ff afwachtenquote:Op maandag 15 december 2008 12:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat wij krijgen, eerste jaar dat ik er werk! Denk dat ik 2 paketten krijg
!
Dat is best suf hoor, zo'n ding krijgt iedereen tegenwoordig.quote:Op maandag 15 december 2008 11:46 schreef Oldenzaal het volgende:
Gister kerstborrel gehad!
Hoe cool is mijn baas!!!![]()
In plaats van zo'n suf kerstpakket met een fles wijn enzo, geeft hij iedereen een Grolsch Cheers tap!!![]()
[ afbeelding ]
Je nick + onderschriftquote:Op zondag 14 december 2008 21:23 schreef SE.Fireworks het volgende:
Mien mooie Twentse laand.
ik heb een klein shirtje op de zijruit, een banner van "Alle Noabers Achter Twente" op de hoedenplank en de sjaal ligt in de mand bij de handschoenen etc.quote:Op maandag 15 december 2008 18:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil ook een Twentesjaal, om achterin mn auto op de hoedenplank te leggen, maar die zijn hier nogal moeilijk te vinden
moiquote:
vanwege het meer dan goed verzorgde voetbal en het strakke positiespel?quote:Op maandag 15 december 2008 18:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik begin stiekem steeds meer sympathieën te krijgen voor FCT
Oh.. nou... dan geef ik hem wel weg..quote:Op maandag 15 december 2008 13:14 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat is best suf hoor, zo'n ding krijgt iedereen tegenwoordig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
Hehehe, ja. En omdat ik inmiddels een jaartje of 10 in Twente woonquote:Op maandag 15 december 2008 18:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vanwege het meer dan goed verzorgde voetbal en het strakke positiespel?![]()
Over 2 jaar loopt hij met een Twente avatar rond, successupportert!quote:Op maandag 15 december 2008 18:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vanwege het meer dan goed verzorgde voetbal en het strakke positiespel?![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 18:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, ja. En omdat ik inmiddels een jaartje of 10 in Twente woon
was ik toen ik 8 was ook, ik was altijd voor de club die bovenaan stondquote:Op maandag 15 december 2008 18:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Over 2 jaar loopt hij met een Twente avatar rond, successupportert!
Zeker niet. PSV is en blijft mijn clubjequote:Op maandag 15 december 2008 18:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Over 2 jaar loopt hij met een Twente avatar rond, successupportert!
Ik was vroeger ook voor Ajax hoor.quote:Op maandag 15 december 2008 18:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
[..]
was ik toen ik 8 was ook, ik was altijd voor de club die bovenaan stond![]()
precies, al jaartje of 10 fanatiek FCT-aanhangerquote:Op maandag 15 december 2008 18:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook voor Ajax hoor.![]()
Daarna een tijdje neutraal en vanaf 14e of 15e niet meer van club gewisseld.
denk dat je aan het einde van dit seizoen niet wat te juigen hebt, vind ze zwaar tegenvallen tot nu toe!quote:Op maandag 15 december 2008 18:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben al 15 jaar voor PSV
Ik ben pas 20
morgen is het voor mij plak-en-pleer avondquote:Op maandag 15 december 2008 19:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga m'n meisje zo eens opzoeken
Hahahaquote:Op maandag 15 december 2008 19:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
morgen is het voor mij plak-en-pleer avond
quote:Op maandag 15 december 2008 19:53 schreef Lamzak_ het volgende:
20, als ik voor het eerst het kampioenschap kan vieren
quote:Op maandag 15 december 2008 19:37 schreef Rikketik het volgende:
Niks mis met Heerenveen.
Je kan het dus toch wel, toffe muziek posten.quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 19:53 schreef Lamzak_ het volgende:
5 was ik, toen ik voor het eerst naar het Philips stadion ging.
8 was ik, toen ik zelf helemaal de smaak te pakken kreeg
9, toen ik mijn eerste uitwedstrijd pakte
12, toen ik voor het eerst europa in ging
21, als ik voor het eerst hard baal van de prestaties.
waar we het vrijdag over haddenquote:
ben aan het werkquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat een stilte hier zeg. Wat is iedereen toch aan het doen?
Ik weet niet waar je het over hebt. Srsly.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar we het vrijdag over haddenen leuke foto's met die zonnebloem
Nou en? Ik zit op schoolquote:[..]
ben aan het werk
keejquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. Srsly.
ik ga met 5 minuutjes etenquote:
dat is echt heldig, als je dat daar gewoon de hele wedstrijd gaat zingenquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:48 schreef Lamzak_ het volgende:
Wie kan er hier Frans?
Wat is: Eenmaal zullen wij de kampioenen zijn.
In deze waardeloze kuttaal.
Gaat om de nieuwe TT voor het FC Twente topicquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga met 5 minuutjes eten
[..]
dat is echt heldig, als je dat daar gewoon de hele wedstrijd gaat zingen![]()
![]()
![]()
dat Fuck Off Chelsea ken ik nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:59 schreef Lamzak_ het volgende:
Daarnaast is er al een nieuw liedje.
Cmon Twente Enschede
We nemen hier drie punten mee
We zingen met eer, voor onze stad!
Niemand hier die dut ons wat!
op de tune van Fuck Off Chelsea
nu er pas onder??quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:09 schreef Roycoooooo het volgende:
Winterbandjes weer onder de auto!
het zij je vergeven!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:09 schreef Roycoooooo het volgende:
Eens je club, altijd je club hé!!!!
ik heb laatst (maandje terug) nog in DEUTSCHLAND!! gereden zonder winterbandenquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:26 schreef Roycoooooo het volgende:
Vind t nog wel keurig op tijd.. Toch niet heel erg slecht weer geweest! En euromaster moest ze eerst bestellen voor mijn auto, specifieke bandenmaat en soort moesten er onder die moeilijk leverbaar waren oid!![]()
nous serons les champions ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:48 schreef Lamzak_ het volgende:
Wie kan er hier Frans?
Wat is: Eenmaal zullen wij de kampioenen zijn.
In deze waardeloze kuttaal.
is dat niet 'wij zullen de kampioenen zijn' ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
nous serons les champions ?
Jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is dat niet 'wij zullen de kampioenen zijn' ?
ik ook niet, maar beetje logisch vertalen lukt netquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja
Maar ik ben niet zo goed in Frans
quote:
Wel okee opzichquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed goed goed goed goed.![]()
Met jou?
Waarom?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel okee opzich
ook al hoorde ze er nog niet echt bij, Dide is uit de band gezet![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Omdat ze ruzie schopte met Pascal. Nu al weken
Whehehequote:Op dinsdag 16 december 2008 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Oke. Ik wilde haar er toch niet in hebben
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe
Nu moeten we opnieuw zoeken en dergelijke
Hehehequote:Op dinsdag 16 december 2008 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Naar wat? Een tweede gitarist? Hebben we toch al?
Marloes
Wel naar een doedelzakspelerquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:27 schreef Rikketik het volgende:
Nog op zoek naar een goede triangelist?
Meh. Die mist begon me op de zenuwen te werken op weg naar huis, waarom weet ik niet.quote:
Goed goed goed goedquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:33 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Meh. Die mist begon me op de zenuwen te werken op weg naar huis, waarom weet ik niet.En school was saai.
En met oe da?
Ah, dan houdt het op helaas.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel naar een doedelzakspeler
Progressie en provocatie... 2 dingen waar ik echt voor sta jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:34 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ah, dan houdt het op helaas.
Wordt wel een aardig progressief bandje al je op zoek bent naar een doedelzakspeler.
Hoe, wat, waar?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Progressie en provocatie... 2 dingen waar ik echt voor sta ja
gewoon, de topics waarin je actief bent (of waar je ooit in heb gepost) ff doorlezenquote:
quote:
Ik las het verkeerd, ik dacht dat jij er eentje had gejat.quote:
ik zal even op FOK! vertellen dat ik een autoradio gegapt hebquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:50 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd, ik dacht dat jij er eentje had gejat.
R.I.P. aan de nabestaanden in elk geval.
hoi Nathaliequote:
skipperdeskipquote:
ga je op tijd naar bedquote:
zoiets had ik al verwachtquote:
Remcoquote:
best wel, af en toequote:Op dinsdag 16 december 2008 18:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alsof ik zo voorspelbaar ben
best wel.quote:
nieuwe vragen voor kerstquote:
prima de luxe, tevreden over het eindresultaat?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:05 schreef Blawh het volgende:
Hoi trouwens.
Conceptverslag scriptie ingeleverd.
Ja, ben wel content.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nieuwe vragen voor kerst
[..]
prima de luxe, tevreden over het eindresultaat?
joepie, mezelf totaal onverwacht een autoradio 'geven'quote:
Basquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:05 schreef Blawh het volgende:
Hoi trouwens.
Conceptverslag scriptie ingeleverd.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja, ben wel content.Hopelijk 1e en 2e lezer ook, zal wel goedkomen denk ik.
neeeeee, van je vriendin vragenquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joepie, mezelf totaal onverwacht een autoradio 'geven'
waar?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:09 schreef Dos37 het volgende:
Vandaag voor het eerst in lange tijd last gehad van vertraging
die had ik al van mijn vriendin gekregenquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
neeeeee, van je vriendin vragen
Ik had er ook last van.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:09 schreef Dos37 het volgende:
Vandaag voor het eerst in lange tijd last gehad van vertraging
Jij bent toch nog niet klaar?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Bas
succes met je verslag
wat was ik blij toen ik mijn afstudeerverslag af had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |