ik ben altijd lief.quote:
quote:
heb je nu toetsweek?quote:Op zondag 14 december 2008 21:33 schreef Fems het volgende:
Ik heb zin in kerst, dan is mijn toetsweek voorbij
wat voor toetsten heb je deze week dan?quote:
Woensdag donderdag en vrijdag heb ik:quote:Op zondag 14 december 2008 22:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat voor toetsten heb je deze week dan?
talenquote:Op zondag 14 december 2008 22:06 schreef Fems het volgende:
[..]
Woensdag donderdag en vrijdag heb ik:
Nederlands, Engels, Latijn, Wiskunde en biologie
En dan heb ik volgende week maandag en dinsdag nog natuurkunde en scheikunde
Maar het zijn niet echt leertoetsen. Nederlands is betoog en stijlfouten, engels is essay, latijn is vertalen, wiskunde is snappen en biologie is leren.
minder rukkenquote:
Latijn.quote:Op zondag 14 december 2008 22:06 schreef Fems het volgende:
[..]
Woensdag donderdag en vrijdag heb ik:
Nederlands, Engels, Latijn, Wiskunde en biologie
Ja, ik!quote:
Pick me!!! Pick me!!!!quote:
Hoe ging je tentamen vorige week?quote:
wel goedquote:Op maandag 15 december 2008 10:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoe ging je tentamen vorige week?
die ondertitel had ik gemistquote:Op maandag 15 december 2008 10:47 schreef Roycoooooo het volgende:
S.E. Fireworks! Die ondertitel ook: veilig en betrouwbaar
![]()
![]()
morgûh!quote:
Ik ookquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 11:30 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb geen stem meer. Pa vind het heerlijk rustig
lijpe shit ouwe!quote:Op maandag 15 december 2008 11:46 schreef Oldenzaal het volgende:
Gister kerstborrel gehad!
Hoe cool is mijn baas!!!![]()
In plaats van zo'n suf kerstpakket met een fles wijn enzo, geeft hij iedereen een Grolsch Cheers tap!!![]()
[ afbeelding ]
Ik krijg morgen mijn kerstcadeau/pakket. Moest met de auto komen van de baas en niet met de treiin, zou lastig vervoeren worden...quote:Op maandag 15 december 2008 12:08 schreef Roycoooooo het volgende:
Die tap als kerstcadeau!
Hebben hier sky radio op, heerlijk al die kerstnummers!
Ik weet niet wat wij krijgen, eerste jaar dat ik er werkquote:Op maandag 15 december 2008 12:13 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik krijg morgen mijn kerstcadeau/pakket. Moest met de auto komen van de baas en niet met de treiin, zou lastig vervoeren worden...
Ze krijgen hier altijd een cadeau en geen pakket, dus ik ben benieuwd
als jij hem zou krijgen, zou je vast nietquote:Op maandag 15 december 2008 12:08 schreef Roycoooooo het volgende:
Die tap als kerstcadeau!
Hebben hier sky radio op, heerlijk al die kerstnummers!
heb vorig jaar ook 2 dingen gekregen: een voedselpakket en een grote hapjespan... dit jaar geen idee, maar ff afwachtenquote:Op maandag 15 december 2008 12:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat wij krijgen, eerste jaar dat ik er werk! Denk dat ik 2 paketten krijg
!
Dat is best suf hoor, zo'n ding krijgt iedereen tegenwoordig.quote:Op maandag 15 december 2008 11:46 schreef Oldenzaal het volgende:
Gister kerstborrel gehad!
Hoe cool is mijn baas!!!![]()
In plaats van zo'n suf kerstpakket met een fles wijn enzo, geeft hij iedereen een Grolsch Cheers tap!!![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |