quote:
dat doe je goedquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:13 schreef Rumille het volgende:
Oh ja, ik heb nu officieel elke wedstrijd gescoord, vanaf de zomer tot de winter.
Jaja, moest vandaag eigenlijk ook voetballen, maar was afgelast. Had graag m'n gemiddelde iets hoger getild.quote:
op hoeveel doelpunten in hoeveel wedstrijden sta je nu dan?quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:34 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jaja, moest vandaag eigenlijk ook voetballen, maar was afgelast. Had graag m'n gemiddelde iets hoger getild.
7 goals in 2 bekerwedstrijden, 1 goal in 1 vriendschappelijke wedstrijd en 14 goals in 9 competitiewedstrijden.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op hoeveel doelpunten in hoeveel wedstrijden sta je nu dan?
ik dacht dat het een verbastering was van goedemorgen, maar nu ik wikipedia lees, is dat niet zekerquote:
gek he, om half 4 's nachtsquote:
goed bezig oniequote:
quote:
het blijft moeilijkquote:
ik had al zo'n vermoedenquote:
Tegen Vitesse nog wel. That's fail indeed.quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 17:18 schreef Bob-B het volgende:
Tis boeiender dat Heracles heeft gewonnen
En we maken liedjes die niet rijmen.quote:Op zondag 14 december 2008 17:51 schreef Blawh het volgende:
[..]![]()
![]()
Heracles is de club waar wij voor staan,
Ook al staan we helemaal onderaan,
De kleuren zijn zwart-wit,
De stad is Almelo,
En wij hebben schijt aan iedereen..
Het is geen gedicht.quote:Op zondag 14 december 2008 18:02 schreef Rikketik het volgende:
[..]
En we maken liedjes die niet rijmen.
Maar de eerste twee zinnen rijmen wel, dus dan zou je verwachten dat de rest dat ook doet.quote:
Wat een non-argument. Toevallig 2 zinnen rijmen, daarom zou de rest ook moeten rijmen?quote:Op zondag 14 december 2008 18:12 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Maar de eerste twee zinnen rijmen wel, dus dan zou je verwachten dat de rest dat ook doet.
Hier rijmen ook een paar zinnen, ook een deel niet. Wat een kutschrijvers van dat lied zeg.quote:When you walk through a storm
hold your head up high
And don't be afraid of the dark.
At the end of a storm is a golden sky
And the sweet silver song of a lark.
Walk on through the wind,
Walk on through the rain,
Tho' your dreams be tossed and blown.
Walk on, walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone,
You'll never, ever walk alone.
Walk on, walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone,