Je nick + onderschriftquote:Op zondag 14 december 2008 21:23 schreef SE.Fireworks het volgende:
Mien mooie Twentse laand.
ik heb een klein shirtje op de zijruit, een banner van "Alle Noabers Achter Twente" op de hoedenplank en de sjaal ligt in de mand bij de handschoenen etc.quote:Op maandag 15 december 2008 18:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil ook een Twentesjaal, om achterin mn auto op de hoedenplank te leggen, maar die zijn hier nogal moeilijk te vinden
moiquote:
vanwege het meer dan goed verzorgde voetbal en het strakke positiespel?quote:Op maandag 15 december 2008 18:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik begin stiekem steeds meer sympathieën te krijgen voor FCT
Oh.. nou... dan geef ik hem wel weg..quote:Op maandag 15 december 2008 13:14 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat is best suf hoor, zo'n ding krijgt iedereen tegenwoordig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
Hehehe, ja. En omdat ik inmiddels een jaartje of 10 in Twente woonquote:Op maandag 15 december 2008 18:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vanwege het meer dan goed verzorgde voetbal en het strakke positiespel?![]()
Over 2 jaar loopt hij met een Twente avatar rond, successupportert!quote:Op maandag 15 december 2008 18:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vanwege het meer dan goed verzorgde voetbal en het strakke positiespel?![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 18:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, ja. En omdat ik inmiddels een jaartje of 10 in Twente woon
was ik toen ik 8 was ook, ik was altijd voor de club die bovenaan stondquote:Op maandag 15 december 2008 18:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Over 2 jaar loopt hij met een Twente avatar rond, successupportert!
Zeker niet. PSV is en blijft mijn clubjequote:Op maandag 15 december 2008 18:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Over 2 jaar loopt hij met een Twente avatar rond, successupportert!
Ik was vroeger ook voor Ajax hoor.quote:Op maandag 15 december 2008 18:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
[..]
was ik toen ik 8 was ook, ik was altijd voor de club die bovenaan stond![]()
precies, al jaartje of 10 fanatiek FCT-aanhangerquote:Op maandag 15 december 2008 18:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook voor Ajax hoor.![]()
Daarna een tijdje neutraal en vanaf 14e of 15e niet meer van club gewisseld.
denk dat je aan het einde van dit seizoen niet wat te juigen hebt, vind ze zwaar tegenvallen tot nu toe!quote:Op maandag 15 december 2008 18:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben al 15 jaar voor PSV
Ik ben pas 20
morgen is het voor mij plak-en-pleer avondquote:Op maandag 15 december 2008 19:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga m'n meisje zo eens opzoeken
Hahahaquote:Op maandag 15 december 2008 19:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
morgen is het voor mij plak-en-pleer avond
quote:Op maandag 15 december 2008 19:53 schreef Lamzak_ het volgende:
20, als ik voor het eerst het kampioenschap kan vieren
quote:Op maandag 15 december 2008 19:37 schreef Rikketik het volgende:
Niks mis met Heerenveen.
Je kan het dus toch wel, toffe muziek posten.quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 19:53 schreef Lamzak_ het volgende:
5 was ik, toen ik voor het eerst naar het Philips stadion ging.
8 was ik, toen ik zelf helemaal de smaak te pakken kreeg
9, toen ik mijn eerste uitwedstrijd pakte
12, toen ik voor het eerst europa in ging
21, als ik voor het eerst hard baal van de prestaties.
waar we het vrijdag over haddenquote:
ben aan het werkquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat een stilte hier zeg. Wat is iedereen toch aan het doen?
Ik weet niet waar je het over hebt. Srsly.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar we het vrijdag over haddenen leuke foto's met die zonnebloem
Nou en? Ik zit op schoolquote:[..]
ben aan het werk
keejquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. Srsly.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |