Waarom?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel okee opzich
ook al hoorde ze er nog niet echt bij, Dide is uit de band gezet![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Omdat ze ruzie schopte met Pascal. Nu al weken
Whehehequote:Op dinsdag 16 december 2008 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Oke. Ik wilde haar er toch niet in hebben
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe
Nu moeten we opnieuw zoeken en dergelijke
Hehehequote:Op dinsdag 16 december 2008 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Naar wat? Een tweede gitarist? Hebben we toch al?
Marloes
Wel naar een doedelzakspelerquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:27 schreef Rikketik het volgende:
Nog op zoek naar een goede triangelist?
Meh. Die mist begon me op de zenuwen te werken op weg naar huis, waarom weet ik niet.quote:
Goed goed goed goedquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:33 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Meh. Die mist begon me op de zenuwen te werken op weg naar huis, waarom weet ik niet.En school was saai.
En met oe da?
Ah, dan houdt het op helaas.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel naar een doedelzakspeler
Progressie en provocatie... 2 dingen waar ik echt voor sta jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:34 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ah, dan houdt het op helaas.
Wordt wel een aardig progressief bandje al je op zoek bent naar een doedelzakspeler.
Hoe, wat, waar?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Progressie en provocatie... 2 dingen waar ik echt voor sta ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |