ik ga met 5 minuutjes etenquote:
dat is echt heldig, als je dat daar gewoon de hele wedstrijd gaat zingenquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:48 schreef Lamzak_ het volgende:
Wie kan er hier Frans?
Wat is: Eenmaal zullen wij de kampioenen zijn.
In deze waardeloze kuttaal.
Gaat om de nieuwe TT voor het FC Twente topicquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga met 5 minuutjes eten
[..]
dat is echt heldig, als je dat daar gewoon de hele wedstrijd gaat zingen![]()
![]()
![]()
dat Fuck Off Chelsea ken ik nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:59 schreef Lamzak_ het volgende:
Daarnaast is er al een nieuw liedje.
Cmon Twente Enschede
We nemen hier drie punten mee
We zingen met eer, voor onze stad!
Niemand hier die dut ons wat!
op de tune van Fuck Off Chelsea
nu er pas onder??quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:09 schreef Roycoooooo het volgende:
Winterbandjes weer onder de auto!
het zij je vergeven!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:09 schreef Roycoooooo het volgende:
Eens je club, altijd je club hé!!!!
ik heb laatst (maandje terug) nog in DEUTSCHLAND!! gereden zonder winterbandenquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:26 schreef Roycoooooo het volgende:
Vind t nog wel keurig op tijd.. Toch niet heel erg slecht weer geweest! En euromaster moest ze eerst bestellen voor mijn auto, specifieke bandenmaat en soort moesten er onder die moeilijk leverbaar waren oid!![]()
nous serons les champions ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:48 schreef Lamzak_ het volgende:
Wie kan er hier Frans?
Wat is: Eenmaal zullen wij de kampioenen zijn.
In deze waardeloze kuttaal.
is dat niet 'wij zullen de kampioenen zijn' ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
nous serons les champions ?
Jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is dat niet 'wij zullen de kampioenen zijn' ?
ik ook niet, maar beetje logisch vertalen lukt netquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja
Maar ik ben niet zo goed in Frans
quote:
Wel okee opzichquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed goed goed goed goed.![]()
Met jou?
Waarom?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel okee opzich
ook al hoorde ze er nog niet echt bij, Dide is uit de band gezet![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Omdat ze ruzie schopte met Pascal. Nu al weken
Whehehequote:Op dinsdag 16 december 2008 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Oke. Ik wilde haar er toch niet in hebben
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe
Nu moeten we opnieuw zoeken en dergelijke
Hehehequote:Op dinsdag 16 december 2008 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Naar wat? Een tweede gitarist? Hebben we toch al?
Marloes
Wel naar een doedelzakspelerquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:27 schreef Rikketik het volgende:
Nog op zoek naar een goede triangelist?
Meh. Die mist begon me op de zenuwen te werken op weg naar huis, waarom weet ik niet.quote:
Goed goed goed goedquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:33 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Meh. Die mist begon me op de zenuwen te werken op weg naar huis, waarom weet ik niet.En school was saai.
En met oe da?
Ah, dan houdt het op helaas.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel naar een doedelzakspeler
Progressie en provocatie... 2 dingen waar ik echt voor sta jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:34 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ah, dan houdt het op helaas.
Wordt wel een aardig progressief bandje al je op zoek bent naar een doedelzakspeler.
Hoe, wat, waar?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Progressie en provocatie... 2 dingen waar ik echt voor sta ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |