-SG- of is hij nog aan het zoeken in MEN of GC?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:21 schreef SiestaGuru het volgende:
Prachtig lijstje hoor PP
Wachten we nog een dag/ tot maandag? Of hebben we zo genoeg spelers?
hij heeft in deze topic gepostquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:27 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
-SG- of is hij nog aan het zoeken in MEN of GC?
Ik heb al 2 keer in dit topic gepost maar ik ben nog steeds aan het zoekenquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:27 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
-SG- of is hij nog aan het zoeken in MEN of GC?
Ik ben aan het nadenken.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:30 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
hij heeft in deze topic gepost![]()
-SG- wil je nog meedoen?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:18 schreef PrincePolly het volgende:
1. DuTank
2. Syb-rund.
3. Sheepcidus
4. Trevland
5. Xzord
6. Lynda
7. Isdatzo
8.Clesar007
9. Lek
10. Hara
11 CaLeX
12. Susi
13. Ladidadida
14. Ajf
15. timmmmm
16. PP
17. Etcetera
18. Silver_Shark
Tis een mooi lijstje zo.
18 man. Beginnen dus.
Ik ook niet. Clesar ook niet, zei ie net.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:07 schreef -SG- het volgende:
Als je in het weekend begint dan ben ik er niet...
Bedankt dan hè, voor het vernaaien van mijn weekend.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:35 schreef SiestaGuru het volgende:
Nu ja als het er zoveel zijn dan kunnen we maar beter maanda beginnen, ik heb ook liever van niet, maar het is niet anders.
Dan hebben PS en ik ook wat meer tijd om het spel voor te bereiden.
Over het algemeen is het doodstil in het topic in het weekend.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:37 schreef PrincePolly het volgende:
Als je vanavond begint, begin je ook gewoon niet in het weekend![]()
Het weekeinde (ook: weekend) is een aanduiding voor een of twee dagen in de week waarop de meeste mensen vrij hebben. De avond voor deze een of twee dagen wordt ook vaak tot het weekeinde gerekend.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:39 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Bedankt dan hè, voor het vernaaien van mijn weekend.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En wij zijn er niet om jouw gebrek aan een leven op te vullen, dus ga maar vissen ofzo dit weekend.
Goed idee! Heb jij een zaag voor me?quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Over het algemeen is het doodstil in het topic in het weekend.
En wij zijn er niet om jouw gebrek aan een leven op te vullen, dus ga maar vissen ofzo dit weekend.
Aah vandaar.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
Pssssst. Komt omdat het naar MIS verhuist is.
sliepsie is wegquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:18 schreef Etcetera het volgende:
Puntje! We missen je in de SCdoe eens weer posten enzo
Kom maar op!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:43 schreef SiestaGuru het volgende:
PS stelde nog voor om wat kleine verhaaltjes te schrijven met hints naar 1 van de deelnemers, en dat jullie die dan voor de lol kunnen oplossen voor als je, je verveeld in het weekend.
Is daar intresse naar?
Anders heeft het natuurlijk geen zin om verhaaltjes te schrijven
Spannend jaquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:43 schreef SiestaGuru het volgende:
PS stelde nog voor om wat kleine verhaaltjes te schrijven met hints naar 1 van de deelnemers, en dat jullie die dan voor de lol kunnen oplossen voor als je, je verveeld in het weekend.
Is daar intresse naar?
Anders heeft het natuurlijk geen zin om verhaaltjes te schrijven
Nope. Is toch al verneukt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:06 schreef Harajuku. het volgende:
Kijk toch eens PP, speciaal om jouw weekend te redden
Nah, nee, dat is even een bewuste keuze geweest.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:18 schreef Etcetera het volgende:
Puntje! We missen je in de SCdoe eens weer posten enzo
Zal ik je dan een hintje geven?quote:
Ik weet 'mquote:Op zaterdag 13 december 2008 09:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zal ik je dan een hintje geven?
Op een nacht liep PS rustig over straat, toen ze ineens van achter werd beslopen door een blauwe bitch. De volgende dag werd ze gevonden. Ze was doodgeknuppeld met een hysterische kutava
Rara, wie zoek ik?![]()
![]()
Lastig hè?
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 13 december 2008 09:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet verklappen hè, laat de jongen er zelf over nadenken
En hoi
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nah, nee, dat is even een bewuste keuze geweest.
Ik weet 'm ik weet 'mquote:
Een aai over de bol en toegang tot de volgende rondequote:Op zaterdag 13 december 2008 10:44 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik weet 'm ik weet 'm
Dat ben ik![]()
Wat heb ik nu gewonnen?
****Breaking news op FOK!townRadio, een onbekende man heeft zichzelf afgelopen nacht doodgeslapen. Heeft u enig idee wie deze man kan zijn? Help ons!quote:
Vraag dat niet hier, maar in dat baggertopicquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:08 schreef DuTank het volgende:
Even een vraagje. Waar kan ik het beste laten checken of mijn neus nog oké is? Want hij is wat gevoelig
Laat jezelf voorover vallen zonder jezelf tegen te houden met je armen of benen, probeer je neus als eerste de grond te laten raken. Zo, nu weet je zeker dat je neus niet meer in orde isquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:08 schreef DuTank het volgende:
Even een vraagje. Waar kan ik het beste laten checken of mijn neus nog oké is? Want hij is wat gevoelig
quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:13 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Laat jezelf voorover vallen zonder jezelf tegen te houden met je armen of benen, probeer je neus als eerste de grond te laten raken. Als ie eraf valt, weet je dat er iets niet in orde is
Niet als je er ook nog een link bij plaatst naar zo'n kijk mij is stoerdoen topic, dan ga ik je niet serieus nemen, en dus ook niet serieus antwoordenquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:23 schreef DuTank het volgende:
Ok, ik dacht dat jullie hier wel wat serieuzer zouden zijn. Maar kijk, ik wil niet meteen naar het ziekenhuis moeten snap je? Als het bij de bakker kan (bij wijze van spreken) dan ga ik daarheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Wij weten er net zoveel van als jou, dus ik zou zeggen, ga naar een huisarts of bel zo een huisartsenpost op, die vertellen je of je antwoord, of wat je moet doen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:23 schreef DuTank het volgende:
Ok, ik dacht dat jullie hier wel wat serieuzer zouden zijn. Maar kijk, ik wil niet meteen naar het ziekenhuis moeten snap je? Als het bij de bakker kan (bij wijze van spreken) dan ga ik daarheen.
Jij bent tenminste lief voor mequote:Op zaterdag 13 december 2008 11:32 schreef Etcetera het volgende:
wat is er gevoelig aanbij het puntje van je neus of bij het neusbot
is het dikquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij bent tenminste lief voor me
Maar het botje zelf, ik heb er namelijk een klap op gehad..
Nou, ik ben best een harde, nog nooit iets gebroken, terwijl dat eigenlijk wel een keertje had gemoeten (zo hard als dat ging). En ik heb er niet echt heel veel pijn aan. Het was gisteravond gebeurd, bloedneus inderdaad gehad.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is het dikbloedneus gehad
ik weet niet hoe lang het al aanhoudt, maar het kan gekneusd zijn. Je kunt naar de huisarts gaan om te laten checken of het gebroken is of niet, maar ik weet niet hoe lang je er al last van hebt.
Is je neus ook gezwollen? Als je nu pijn aan je neus hebt kan je het beste naar huisarts gaan die kan dat wel beoordelen. Ander loops je straks misschien met een scheve neus.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, ik ben best een harde, nog nooit iets gebroken, terwijl dat eigenlijk wel een keertje had gemoeten (zo hard als dat ging). En ik heb er niet echt heel veel pijn aan. Het was gisteravond gebeurd, bloedneus inderdaad gehad.
Haha nee, het was op een gala, van mijn oude schoolquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:49 schreef -SG- het volgende:
Was je in Eindhoven op stap?
Het ging zeker allemaal heel gemoedelijk.
Nah, niet echt gezwollen. Ik kan nog niet echt goed denken, maar het zal wel niet gebroken zijn, want ik kan gewoon, als ik mijn neus vastpak, heen en weer bewegen. Dan doet het wel wat pijn, maar als het echt gebroken is, dan moet dat toch heel erg pijn doen of niet?quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:51 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Is je neus ook gezwollen? Als je nu pijn aan je neus hebt kan je het beste naar huisarts gaan die kan dat wel beoordelen. Ander loops je straks misschien met een scheve neus.
Ja als het gebroken is voel je waarschijnlijk wel wat pijn. Maar aan een breuk doet een dokter meestal ook niets tenzij er complicaties zijn. Je moet alleen wel opletten dat je niet nog een dreun er op krijgt dan in de komende weken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nah, niet echt gezwollen. Ik kan nog niet echt goed denken, maar het zal wel niet gebroken zijn, want ik kan gewoon, als ik mijn neus vastpak, heen en weer bewegen. Dan doet het wel wat pijn, maar als het echt gebroken is, dan moet dat toch heel erg pijn doen of niet?
Vanochtend deed ie dat wel, toen ik wakker werd en voor het eerst voelde. Maar dat doet hij niet meer.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:17 schreef lynda het volgende:
Kneuzen doet meer pijn dan breken
voel er eens aan en kijk of hij kraakt.. ja? ritje HAP
Want? Ik heb gevochten met twee man en maar één klap gehad?quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Want? Ik heb gevochten met twee man en maar één klap gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohjoh, dat komt wel goed na een dag of 1 a 2.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:08 schreef DuTank het volgende:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:34 schreef lynda het volgende:
[..]
Is ook zo stoer
Moet ik aan jou ook het verhaal uitleggen? Het waren twee misselijke mannetjes die graag wilde vechten, toen kreeg ik een klap van ze en heb wat terug gedaan. Meer niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
En wat deed jij dat ze, je zo graag wilden aanvallen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Moet ik aan jou ook het verhaal uitleggen? Het waren twee misselijke mannetjes die graag wilde vechten, toen kreeg ik een klap van ze en heb wat terug gedaan. Meer niet hoor.
Ok, dan vertel ik het wel.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:00 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
En wat deed jij dat ze, je zo graag wilden aanvallen?
Wat insinueer je nou? 1. Het was niet de vriendin van hun, gewoon een meisje ofzo. 2. Ik jank helemaal niet, ik vroeg me alleen af waar ik dat het beste kon checken. 3. bek houwe perdekutquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:10 schreef timmmmm het volgende:
Etteren. Ga zijn topic maar eens lezen. Als mijn vriendin aan het kotsen zou zijn en hij haar uit ging lachen zou ik ook niet geamuseerd zijn. Doch zou ik er enkel wat van zeggen. Als hij haar en mij dan ook nog eens belachelijk gaat maken, zou het wel eens zo kunnen zijn dat ik ook mijn geduld verlies.
En dan ben ik in wezen nog een vriendelijk mens. Als je dat echter bij 2 minder ontwikkelde personen zou doen, kan iedere mongool voorspellen wat het gevolg is.
Gevalletje eigen schuld dikke bult. En dan ook nog op FOK! gaan huilen dat het knulletje zo geslagen is, en hij er helemaal niets aan kon doen.![]()
Ok.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:56 schreef timmmmm het volgende:
Nou, ik insinueer niets. Ik zeg ronduit dat ik je een bijzonder grote stumpert vind
Bijna goed, probeer het nog eensquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:57 schreef -SG- het volgende:
img]http://www.online-thecatsmeow.com/images/Emoticons/popcorneater.gif[/img]
Zo dan.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bijna goed, probeer het nog eens
Been there, done that.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:52 schreef lynda het volgende:
Nah het scheuren van je kniebanden doet bijv ook meer pijn dan een knieschijf uit de kom
Als je het niet vertrouwd gewoon ff langs gaan.. Heb je zelf zoiets van het zit wel goed komt het ook wel goed
Als hij iig niet scheef staat
Af en toe wel ja. Als ik heb gezopen vind ik zo iets grappig ja. Dus..quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:04 schreef timmmmm het volgende:
Maar dutank, het komt er dus op neer dat jij een nare kwal bent, die het leuk vindt mensen te etteren die iemand proberen te helpen. Terwijl jij erbij staat en aan het lachen bent. Eigen schuld dikke bult dus.
(geef ik je zo waar vor je geld, SG?)
Ja ik denk het wel. De eerste nacht kunnen de meeste rollen toch niets uitvoeren. We gaan weer voor de hints zonder doden beginnacht. De maffia/wolven zijn nu ook wat sterker en het dorp is iets zwakker dus dat moet kunnen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:50 schreef Sheepcidus het volgende:
Wanneer begint het spel? Zondagavond?
Helaas zijn het niet mijn kruisbandenquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Been there, done that.
Twice.
En als je je kruisbanden scheurt voel je 't wel ja.
Consider yourself luckyquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:40 schreef lynda het volgende:
[..]
Helaas zijn het niet mijn kruisbanden
Ik heb foto's van de knie in kwestie mogen aanschouwen, en ik kan je verzekeren, daar moet je niet blij mee zijn. Het ziet er bepaald erger uit dan gescheurde kruisbanden.quote:
Hoe weet jij hoe gescheurde kruisbanden eruit zien? Kan jij met je x-ray ogen dóór huid, bot, vocht en weefsel kijken?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb foto's van de knie in kwestie mogen aanschouwen, en ik kan je verzekeren, daar moet je niet blij mee zijn. Het ziet er bepaald erger uit dan gescheurde kruisbanden.
Mwoah, als je het zo omschrijft had het ook over mij kunnen gaanquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:04 schreef timmmmm het volgende:
Maar dutank, het komt er dus op neer dat jij een nare kwal bent, die het leuk vindt mensen te etteren die iemand proberen te helpen. Terwijl jij erbij staat en aan het lachen bent. Eigen schuld dikke bult dus.
Ja, dat heb ik ook nodig om te kijken hoe een been er uitziet met gescheurde kruisbandenquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe gescheurde kruisbanden eruit zien? Kan jij met je x-ray ogen dóór huid, bot, vocht en weefsel kijken?
Maar jij gaat er dan niet stoer over trachten te doenquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:05 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Mwoah, als je het zo omschrijft had het ook over mij kunnen gaan
Ik ben chagrijnig. Waar ik normaal nog tracht mijn minachting voor sommige users te verbergen, wil dit vandaag niet zo lukken. Vooral tegen Dutank.quote:
Neem aan dat je het wel snaptquote:
Het enige wat je aan de buitenkant ziet van een knie met een gescheurde kruisband is dat hij dik is. Dik van het vocht en/of bloed.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook nodig om te kijken hoe een been er uitziet met gescheurde kruisbanden
Je kan toch zien hoe een knie eruitziet met gescheurde kniebanden en zo. Ik zou eens leren lezen. Ik zeg dat ik weet hoe een knie er uit ziet met gescheurde kruisbanden, ik zeg nergens dat ik weet hoe gescheurde kruisbanden er zelf uitzien
probeer het toch maarquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben chagrijnig. Waar ik normaal nog tracht mijn minachting voor sommige users te verbergen, wil dit vandaag niet zo lukken. Vooral tegen Dutank.Vandaar
mjah ik kan er wel inkomen hoor, en ik snap het ook wel maar ik vind het wel jammerquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neem aan dat je het wel snapt
Dat bepaal ik toch ook helemaal niet? Ik zeg alleen maar dat lynda's knie walgelijk is, ook in vergelijking met een knie waar de kruisbanden van gescheurd zijn. Zeg ik dat nou werkelijk zo onduidelijk, of wìl je me gewoon niet snappenquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het enige wat je aan de buitenkant ziet van een knie met een gescheurde kruisband is dat hij dik is. Dik van het vocht en/of bloed.
Hoe kan jij bepalen dat dat vocht resultaat is van een gescheurde kruisband? Er zit méér dan alleen gewrichtsbanden in een knie, schatje.
Mwah, ik voegde weinig toe en ik vond het jammer dat ik mezelf moest gaan verdedigen. Dat heb ik niet gedaan, maar op een gegeven moment kon je er niet meer omheen. En vanaf toen heb ik inderdaad niet meer gepost... En MaJo wist dat en jij bent verder de eerste die ik er over hoorquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mjah ik kan er wel inkomen hoor, en ik snap het ook wel maar ik vind het wel jammer(en daarin ben ik niet de enige
)
Is goed scheterdquote:
Omdat we naar MIS verhuist zijn?quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het gaat ondertussen over alles behalve maffiaWaarom zijn er nog niet meer aanmeldingen?
Blijkbaar weiger jij je te realiseren dat de ernst van het trauma niet altijd aan de buitenkant van de knie te zien valt. Vandaar dat men ook MRI-scans en dergelijke uitgevonden heeft.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat bepaal ik toch ook helemaal niet? Ik zeg alleen maar dat lynda's knie walgelijk is, ook in vergelijking met een knie waar de kruisbanden van gescheurd zijn. Zeg ik dat nou werkelijk zo onduidelijk, of wìl je me gewoon niet snappen
Hij zette hier wel een link neer, en ging hier verderquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hij deed het toch niet hier? En je hoeft zn topics niet te openen
Je hebt gelijk isdatzo. Dat ik helemaal niets zei over de ernst van de aandoening, maar dat het er bijzonder erg uitzag, maakt niet uit. je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Blijkbaar weiger jij je te realiseren dat de ernst van het trauma niet altijd aan de buitenkant van de knie te zien valt. Vandaar dat men ook MRI-scans en dergelijke uitgevonden heeft.
Toen ik vroeger van mijn fiets op het asfalt flikkerde en heel m'n knie open lag zag het er toch een stuk 'walgelijker' uit dan toen ik mijn kruisbanden scheurde.
Ben jij nu werkelijk zo dom of wíl je me gewoon niet snappen.
Ja, dat het er bijzonder erg uitzag. Waarom zeg je dat dan als je al weet dat je daar niet over kan oordelen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt gelijk isdatzo. Dat ik helemaal niets zei over de ernst van de aandoening, maar dat het er bijzonder erg uitzag, maakt niet uit. je hebt gelijk!
Zo goed, PS?
ik vind niet dat je weinig toevoegde, maar dat kun je zelf natuurlijk anders zien. Dat je je aangevallen voelde af en toe kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mwah, ik voegde weinig toe en ik vond het jammer dat ik mezelf moest gaan verdedigen. Dat heb ik niet gedaan, maar op een gegeven moment kon je er niet meer omheen. En vanaf toen heb ik inderdaad niet meer gepost... En MaJo wist dat en jij bent verder de eerste die ik er over hoor
Ik ga er niet meer op in, mag niet van PS. ik geef je gelijk, je hebt me overtuigd. Klaar!quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat het er bijzonder erg uitzag. Waarom zeg je dat dan als je al weet dat je daar niet over kan oordelen?
Doe mij dan eens een beschrijving geven?
En dat ik gelijk heb staat buiten kijf.
hoe doe je dat toch PS?quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga er niet meer op in, mag niet van PS. ik geef je gelijk, je hebt me overtuigd. Klaar!
Zwak hoor. Jammer. En kom dan niet met "ohhquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga er niet meer op in, mag niet van PS. ik geef je gelijk, je hebt me overtuigd. Klaar!
Zeg dat dan.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:09 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb gewoon geen zin verder nog tijd aan je te verspillen, zeker omdat ik daar klaarblijkelijk andere spelers hier mee irriteer. Ik ga er dus inderdaad niet meer op in.
quote:zeker omdat ik daar klaarblijkelijk andere spelers hier mee irriteer
Lijkt me leuk, maar wat gebeurt er dan met de spelers die bij de sekte horen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:11 schreef Sheepcidus het volgende:
Sekte-leider: Elke nacht kiest de sekteleider een speler uit die dan tot de sekte behoort. Wint als iedereen bij de sekte hoort.
Dat was ook een van de rollen die ik PS voorsteldequote:Op zaterdag 13 december 2008 19:11 schreef Sheepcidus het volgende:
Sekte-leider: Elke nacht kiest de sekteleider een speler uit die dan tot de sekte behoort. Wint als iedereen bij de sekte hoort.
Die kennen elkaar en houden hun oude rol.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, maar wat gebeurt er dan met de spelers die bij de sekte horen?
Die stond ook op die site toch? Leek me ook wel aardig, maar erg moeilijk wanneer we redelijk veel bad guys hebbenquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:14 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dat was ook een van de rollen die ik PS voorsteldeMaar dan dat als hij een maffia/wolf bekeerde dat de leider dan dood ging.
Ik zoek ook nog een voordeel bij deze rol:
Mierenneuker: Moet alle spellings en gramatica fouten verbeteren die hij ziet .
klopt ja, ik denk ook niet dat het een heel goed idee is, maar de rol is opzich wel leuk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die stond ook op die site toch? Leek me ook wel aardig, maar erg moeilijk wanneer we redelijk veel bad guys hebben
Ik vind het anders een hele goeie redenquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zwak hoor. Jammer. En kom dan niet met "ohhik mag niet van PS
![]()
![]()
" .
Als ik je overtuigd had zou je dat wel op een andere manier laten blijken.
Hij begrijpt onze diepgaande liefde niet PSquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vind het anders een hele goeie reden![]()
Fijn dat je me even over het bestaan ervan inlicht. Zou toch lullig zijn als ik het niet had gewetenquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij begrijpt onze diepgaande liefde niet PS
Bij deze dan! Gelukkig weet ik toch dat het geheel wederzijds isquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Fijn dat je me even over het bestaan ervan inlicht. Zou toch lullig zijn als ik het niet had geweten
Tuurlijk, vrijdag waren het er ook al 18. Je denkt toch niet dar er maandag ineens 20 zijn ofzo.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat wil ik wel doen, PP, als jij eerst voor meer spelers zorgt
is echt een rol voor mij^^quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:14 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik zoek ook nog een voordeel bij deze rol:
Mierenneuker: Moet alle spellings en gramatica fouten verbeteren die hij ziet .
Ahum, de handen uit de mouwen steken? Wat had je in gedachten?quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou ik hoop dus wel dat het er meer worden. En je zou, als je dit allemaal zo graag wilt, best even de handen uit de mouwen kunnen steken in plaats van alleen maar commentaar leveren.
Feedback & FAQ : meld misdaad anoniemquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Je zou met een geweldige rol kunnen komenquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:32 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ahum, de handen uit de mouwen steken? Wat had je in gedachten?
Oh, en since when heb jij iets te vinden?quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vind het anders een hele goeie reden![]()
Oh, PS, je gaat vreemd?quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij begrijpt onze diepgaande liefde niet PS
19 -SG-quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Volgens mij stond ladi nog in het lijstje, verder stond alleen silvershark nog niet bij de deelnemers. Hij had hier wel wat over gezegd maar weet neit meer wat.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:40 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
19 -SG-
20 Ladiaidia
Die 2 deden sowieso mee als het niet in het weekend begon. In feite begint het ook niet in het weekend. De rollen zijn alleen uitgedeeld.
Zo moeilijk was het dacht ik toch niet.
Ik zeg toch ook dat ik er niks van wistquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, en since when heb jij iets te vinden?
[..]
Oh, PS, je gaat vreemd?![]()
Jaja, dat zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ik er niks van wist![]()
Dat vind jij jaquote:En ik heb wat te vinden sinds ik (co)SL ben
quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaja, dat zou ik ook zeggen
[..]
Dat vind jij ja.
Ja klopt. 18 met S_S en 19 met -SG-quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:41 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Volgens mij stond ladi nog in het lijstje, verder stond alleen silvershark nog niet bij de deelnemers. Hij had hier wel wat over gezegd maar weet neit meer wat.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
je zou bijvoorbeeld ook mensen kunnen werven, PP!
Ghehe, ook echt denken dat je macht hebt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat bedoel ik. Die mentaliteit. Jij niet werven, ik niet starten vanavond. fin.
Nee, jij bent geweldigquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:09 schreef timmmmm het volgende:
Alsof je zelf wat doet om te werven
Sowieso, willen we de mensen die PP aantrekt wel? eentje is wel genoeg hoor
Heb je toevallig iemand ooit in een soort boog zien kotsen, god wat ziet dat er hilarisch uitquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, jij bent geweldig.
Maar, ontopic:
Ja, ik moet soms ook lachen als ik mensen zie kotsen. Vaak ook een stukje leedvermaak.
Ja I knowquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Heb je toevallig iemand ooit in een soort boog zien kotsen, god wat ziet dat er hilarisch uit
Ik denk dat ik het in het dagelijkse leven toch ietsje drukker heb dan wie ook hierquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee ik doe inderdaad niets nu, maar o.a. Etcetera is hier omdat ik haar hierheen gelokt heb. nu heb ik gewoon andere dingen te doen... En ik zeg ook nit dat er gewerfd moet worden, maar als PP zeikt dat hij actie wil zien, dan moet hij zelf ook maar wat laten zien. Maar Siesta is er niet en ik wil toch neit zonder hem beginnen, dus PP kan maar beter een leven zoeken om zich vanavond en morgen mee te vermaken...
in ieder geval veel drukker dan ikquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:19 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het in het dagelijkse leven toch ietsje drukker heb dan wie ook hier
Who would've thoughtquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
in ieder geval veel drukker dan ik
Nou, ik ben hier zeker niet de enige die geen leven heeft, hoorquote:
Klasse hoor timmmquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ik ben hier zeker niet de enige die geen leven heeft, hoor
Ik ben alleen de enige die het ook nog toe durft te geven
Wat had je in gedachten?quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik verveel me, wie heeft zin om me te vermaken?
Een vrolijk dansje doet vaak wonderen:quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:48 schreef timmmmm het volgende:
Verras me maar! Ik zit nu uit pure verveling in de KLB SC, dus het kan altijd beter
Missie geslaagdquote:Op zondag 14 december 2008 00:02 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben meteen weer helemaal vrolijk hoor!
+1 voor de aantrekkelijke dames, -20 voor de muziekquote:
quote:Op zondag 14 december 2008 00:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
+1 voor de aantrekkelijke dames, -20 voor de muziek
quote:Op zondag 14 december 2008 00:41 schreef timmmmm het volgende:
Nou ook dat hangt er van af. Daarvoor zijn foto's vereist. Ik doelde eerder op het feit dat je geen russin meer niet dan wel gekleed bent
Heb ik ook niet gedaan.quote:Op zondag 14 december 2008 01:03 schreef SiestaGuru het volgende:
Ja nee, het vragen naar voorkeuren is meestal niet het eerste wat ik doe op een forum...
My pointquote:Op zondag 14 december 2008 01:05 schreef timmmmm het volgende:
Ik maak er toch geen geheim van, dacht ik
Als jij dat wilt jongequote:
Ik ben altijd een beetje traag met dat soort dingenquote:Op zondag 14 december 2008 01:05 schreef timmmmm het volgende:
Ik maak er toch geen geheim van, dacht ik
Ik ben al afgehaakt bij het trap op rennenquote:
quote:Op zondag 14 december 2008 01:12 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik ben al afgehaakt bij het trap op rennen
Nee.quote:Op zondag 14 december 2008 01:18 schreef SiestaGuru het volgende:
Maar eeuhm timm... je gaat me toch niet vertellen dat je die gast in dat tweede filmpje aantrekkelijk vind he? Mannen is 1 ding, maar die gast....
Ja gelukkig, ik werd al even bang.quote:Op zondag 14 december 2008 01:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee.
Als je bi bent maak je gewoon de keus, deze keer een man of een vrouw. Tja, kom je bij hem uit als je voor de man kiest of voor de vrouw? Ik zou het niet kunnen zeggen
Ik dus ook. Ik had echt zo'n ielig ventje verwacht. En dan niet eens een nerd ofzo, gewoon zo'n klein dun menneke. Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op zondag 14 december 2008 01:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dacht altijd dat hij een klein kereltje was, zoals zijn ava een beetje
Preciesquote:Op zondag 14 december 2008 01:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik dus ook. Ik had echt zo'n ielig ventje verwacht. En dan niet eens een nerd ofzo, gewoon zo'n klein dun menneke. Gelukkig ben ik niet de enige
Heb jij wel eens een tampeloeres in je reet gehad jaquote:Op zondag 14 december 2008 00:57 schreef timmmmm het volgende:
Het geslacht maakt me niet uit. Period.
Ik zie alleen bertha, calex en PS... En die van PS staan ook in haar fobo..quote:Op zondag 14 december 2008 01:32 schreef Harajuku. het volgende:
Hara to the rescue
Kijk wat ik vond! Weten we nu ook hoe een paar van ons eruit zien
[Userverkiezingen] Miss & Mister FOK! 2007
Ja. Hoezo?quote:Op zondag 14 december 2008 11:03 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een tampeloeres in je reet gehad ja
Siesta verheugde zich al op foto's van timmmmm natuurlijkquote:Op zondag 14 december 2008 11:29 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik zie alleen bertha, calex en PS... En die van PS staan ook in haar fobo..
Waar staat Bertha?quote:Op zondag 14 december 2008 11:29 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik zie alleen bertha, calex en PS... En die van PS staan ook in haar fobo..
Maar je bent al 108quote:Op zondag 14 december 2008 11:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Siesta verheugde zich al op foto's van timmmmm natuurlijk
Zelf draag je ook echt bij aan de gezelligheid...quote:Op zondag 14 december 2008 10:59 schreef Ladidadida het volgende:
Sterkte lynda en ZxOrD.
En tyfus kan de rest nou eens ophouden met zeikenEn zich maar afvragen waarom er geen nieuwe spelers bij komen, nou, wat dacht je van chagrijnige mensen in een kuttopic die elkaar lopen af te zeiken. In zo'n topic zou ik me ook niet welkom voelen of het idee hebben van: "Goh, gezellig, ik doe mee!"
Eikeltjes.
Cammen ah nee man, en met een fokkertquote:Op zondag 14 december 2008 11:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar je bent al 108
Veel te oud voor zulke foto's, daar krijg je nog een hartaanval van![]()
Maar het valt tegen hoor. Ik ben waarschijnlijk even erg als isdatzo zich voorsteltVraag maar aan ladi, die heeft me laatst op de cam gezien
Was ook echt nog geen minuut hoor, doe maar rustigquote:Op zondag 14 december 2008 11:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Cammen ah nee man, en met een fokkert![]()
Je verveelt je wel héél erg dan
Voordat je de hel betreedt, zingt jezus even een liedje voor je gedoemde zielquote:Op zondag 14 december 2008 11:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was ook echt nog geen minuut hoor, doe maar rustig
Geil hoor.quote:Op zondag 14 december 2008 12:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
Nee van siesta's cheerleader act
Ja, omdat ik er doodmoe van word. Waar is het toch fucking voor nodig om zo te mekkeren op elkaar? En dan ook nog eens terwijl het nergens over gaat. Doe dat op MSN ofzoquote:Op zondag 14 december 2008 11:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelf draag je ook echt bij aan de gezelligheid...Wij zeiken, jij zeikt op mensen die zeiken. Het effect blijft hetzelfde.
O, excuus, we moeten posts gerelateerd houden aan het spelquote:Op zondag 14 december 2008 12:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, omdat ik er doodmoe van word. Waar is het toch fucking voor nodig om zo te mekkeren op elkaar? En dan ook nog eens terwijl het nergens over gaat. Doe dat op MSN ofzo
Sterker nog, dat staat zelfs in de regels.
Ja, je kunt ook overdrijven.quote:Op zondag 14 december 2008 12:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, excuus, we moeten posts gerelateerd houden aan het spel
Nou, iedereen zijn muil houden tot we weer beginnen dan. Dan hadden we eigenlijk het hele weekend niets mogen zeggen.
Dat is de échte gezelligheid inderdaad. Alleen ## die en die en hints naar die en die, en verder niets
Ik zei helemaal niet dat ik iemand zocht om op te zeiken. Ik zei dat, waar ik normaal kutreacties negeer, of net doe of ik er vriendelijk op inga, ik daar vandaag geen zin in hadquote:Op zondag 14 december 2008 12:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, je kunt ook overdrijven.
Ik mag hopen dat jij ook wel het verschil ziet tussen zeiken op en over elkaar (zoals je zelf al aangaf, je had een kutbui en zocht iemand om op te zeiken, need I say more?) en gewoon normaal en gezellig doen in een topic.
Hij had die bandleden moeten neersteken!quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 12:29 schreef ZxOrD het volgende:
Om maar wat vrolijks in dit topic te knallen:
://droxz.hyves.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |