Heb jij wel eens een tampeloeres in je reet gehad jaquote:Op zondag 14 december 2008 00:57 schreef timmmmm het volgende:
Het geslacht maakt me niet uit. Period.
Ik zie alleen bertha, calex en PS... En die van PS staan ook in haar fobo..quote:Op zondag 14 december 2008 01:32 schreef Harajuku. het volgende:
Hara to the rescue
Kijk wat ik vond! Weten we nu ook hoe een paar van ons eruit zien
[Userverkiezingen] Miss & Mister FOK! 2007
Ja. Hoezo?quote:Op zondag 14 december 2008 11:03 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een tampeloeres in je reet gehad ja
Siesta verheugde zich al op foto's van timmmmm natuurlijkquote:Op zondag 14 december 2008 11:29 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik zie alleen bertha, calex en PS... En die van PS staan ook in haar fobo..
Waar staat Bertha?quote:Op zondag 14 december 2008 11:29 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik zie alleen bertha, calex en PS... En die van PS staan ook in haar fobo..
Maar je bent al 108quote:Op zondag 14 december 2008 11:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Siesta verheugde zich al op foto's van timmmmm natuurlijk
Zelf draag je ook echt bij aan de gezelligheid...quote:Op zondag 14 december 2008 10:59 schreef Ladidadida het volgende:
Sterkte lynda en ZxOrD.
En tyfus kan de rest nou eens ophouden met zeikenEn zich maar afvragen waarom er geen nieuwe spelers bij komen, nou, wat dacht je van chagrijnige mensen in een kuttopic die elkaar lopen af te zeiken. In zo'n topic zou ik me ook niet welkom voelen of het idee hebben van: "Goh, gezellig, ik doe mee!"
Eikeltjes.
Cammen ah nee man, en met een fokkertquote:Op zondag 14 december 2008 11:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar je bent al 108
Veel te oud voor zulke foto's, daar krijg je nog een hartaanval van![]()
Maar het valt tegen hoor. Ik ben waarschijnlijk even erg als isdatzo zich voorsteltVraag maar aan ladi, die heeft me laatst op de cam gezien
Was ook echt nog geen minuut hoor, doe maar rustigquote:Op zondag 14 december 2008 11:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Cammen ah nee man, en met een fokkert![]()
Je verveelt je wel héél erg dan
Voordat je de hel betreedt, zingt jezus even een liedje voor je gedoemde zielquote:Op zondag 14 december 2008 11:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was ook echt nog geen minuut hoor, doe maar rustig
Geil hoor.quote:Op zondag 14 december 2008 12:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
Nee van siesta's cheerleader act
Ja, omdat ik er doodmoe van word. Waar is het toch fucking voor nodig om zo te mekkeren op elkaar? En dan ook nog eens terwijl het nergens over gaat. Doe dat op MSN ofzoquote:Op zondag 14 december 2008 11:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelf draag je ook echt bij aan de gezelligheid...Wij zeiken, jij zeikt op mensen die zeiken. Het effect blijft hetzelfde.
O, excuus, we moeten posts gerelateerd houden aan het spelquote:Op zondag 14 december 2008 12:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, omdat ik er doodmoe van word. Waar is het toch fucking voor nodig om zo te mekkeren op elkaar? En dan ook nog eens terwijl het nergens over gaat. Doe dat op MSN ofzo
Sterker nog, dat staat zelfs in de regels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |