Wat insinueer je nou? 1. Het was niet de vriendin van hun, gewoon een meisje ofzo. 2. Ik jank helemaal niet, ik vroeg me alleen af waar ik dat het beste kon checken. 3. bek houwe perdekutquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:10 schreef timmmmm het volgende:
Etteren. Ga zijn topic maar eens lezen. Als mijn vriendin aan het kotsen zou zijn en hij haar uit ging lachen zou ik ook niet geamuseerd zijn. Doch zou ik er enkel wat van zeggen. Als hij haar en mij dan ook nog eens belachelijk gaat maken, zou het wel eens zo kunnen zijn dat ik ook mijn geduld verlies.
En dan ben ik in wezen nog een vriendelijk mens. Als je dat echter bij 2 minder ontwikkelde personen zou doen, kan iedere mongool voorspellen wat het gevolg is.
Gevalletje eigen schuld dikke bult. En dan ook nog op FOK! gaan huilen dat het knulletje zo geslagen is, en hij er helemaal niets aan kon doen.![]()
Ok.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:56 schreef timmmmm het volgende:
Nou, ik insinueer niets. Ik zeg ronduit dat ik je een bijzonder grote stumpert vind
Bijna goed, probeer het nog eensquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:57 schreef -SG- het volgende:
img]http://www.online-thecatsmeow.com/images/Emoticons/popcorneater.gif[/img]
Zo dan.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bijna goed, probeer het nog eens
Been there, done that.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:52 schreef lynda het volgende:
Nah het scheuren van je kniebanden doet bijv ook meer pijn dan een knieschijf uit de kom
Als je het niet vertrouwd gewoon ff langs gaan.. Heb je zelf zoiets van het zit wel goed komt het ook wel goed
Als hij iig niet scheef staat
Af en toe wel ja. Als ik heb gezopen vind ik zo iets grappig ja. Dus..quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:04 schreef timmmmm het volgende:
Maar dutank, het komt er dus op neer dat jij een nare kwal bent, die het leuk vindt mensen te etteren die iemand proberen te helpen. Terwijl jij erbij staat en aan het lachen bent. Eigen schuld dikke bult dus.
(geef ik je zo waar vor je geld, SG?)
Ja ik denk het wel. De eerste nacht kunnen de meeste rollen toch niets uitvoeren. We gaan weer voor de hints zonder doden beginnacht. De maffia/wolven zijn nu ook wat sterker en het dorp is iets zwakker dus dat moet kunnen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:50 schreef Sheepcidus het volgende:
Wanneer begint het spel? Zondagavond?
Helaas zijn het niet mijn kruisbandenquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Been there, done that.
Twice.
En als je je kruisbanden scheurt voel je 't wel ja.
Consider yourself luckyquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:40 schreef lynda het volgende:
[..]
Helaas zijn het niet mijn kruisbanden
Ik heb foto's van de knie in kwestie mogen aanschouwen, en ik kan je verzekeren, daar moet je niet blij mee zijn. Het ziet er bepaald erger uit dan gescheurde kruisbanden.quote:
Hoe weet jij hoe gescheurde kruisbanden eruit zien? Kan jij met je x-ray ogen dóór huid, bot, vocht en weefsel kijken?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb foto's van de knie in kwestie mogen aanschouwen, en ik kan je verzekeren, daar moet je niet blij mee zijn. Het ziet er bepaald erger uit dan gescheurde kruisbanden.
Mwoah, als je het zo omschrijft had het ook over mij kunnen gaanquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:04 schreef timmmmm het volgende:
Maar dutank, het komt er dus op neer dat jij een nare kwal bent, die het leuk vindt mensen te etteren die iemand proberen te helpen. Terwijl jij erbij staat en aan het lachen bent. Eigen schuld dikke bult dus.
Ja, dat heb ik ook nodig om te kijken hoe een been er uitziet met gescheurde kruisbandenquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe gescheurde kruisbanden eruit zien? Kan jij met je x-ray ogen dóór huid, bot, vocht en weefsel kijken?
Maar jij gaat er dan niet stoer over trachten te doenquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:05 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Mwoah, als je het zo omschrijft had het ook over mij kunnen gaan
Ik ben chagrijnig. Waar ik normaal nog tracht mijn minachting voor sommige users te verbergen, wil dit vandaag niet zo lukken. Vooral tegen Dutank.quote:
Neem aan dat je het wel snaptquote:
Het enige wat je aan de buitenkant ziet van een knie met een gescheurde kruisband is dat hij dik is. Dik van het vocht en/of bloed.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook nodig om te kijken hoe een been er uitziet met gescheurde kruisbanden
Je kan toch zien hoe een knie eruitziet met gescheurde kniebanden en zo. Ik zou eens leren lezen. Ik zeg dat ik weet hoe een knie er uit ziet met gescheurde kruisbanden, ik zeg nergens dat ik weet hoe gescheurde kruisbanden er zelf uitzien
probeer het toch maarquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben chagrijnig. Waar ik normaal nog tracht mijn minachting voor sommige users te verbergen, wil dit vandaag niet zo lukken. Vooral tegen Dutank.Vandaar
mjah ik kan er wel inkomen hoor, en ik snap het ook wel maar ik vind het wel jammerquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neem aan dat je het wel snapt
Dat bepaal ik toch ook helemaal niet? Ik zeg alleen maar dat lynda's knie walgelijk is, ook in vergelijking met een knie waar de kruisbanden van gescheurd zijn. Zeg ik dat nou werkelijk zo onduidelijk, of wìl je me gewoon niet snappenquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het enige wat je aan de buitenkant ziet van een knie met een gescheurde kruisband is dat hij dik is. Dik van het vocht en/of bloed.
Hoe kan jij bepalen dat dat vocht resultaat is van een gescheurde kruisband? Er zit méér dan alleen gewrichtsbanden in een knie, schatje.
Mwah, ik voegde weinig toe en ik vond het jammer dat ik mezelf moest gaan verdedigen. Dat heb ik niet gedaan, maar op een gegeven moment kon je er niet meer omheen. En vanaf toen heb ik inderdaad niet meer gepost... En MaJo wist dat en jij bent verder de eerste die ik er over hoorquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mjah ik kan er wel inkomen hoor, en ik snap het ook wel maar ik vind het wel jammer(en daarin ben ik niet de enige
)
Is goed scheterdquote:
Omdat we naar MIS verhuist zijn?quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het gaat ondertussen over alles behalve maffiaWaarom zijn er nog niet meer aanmeldingen?
Blijkbaar weiger jij je te realiseren dat de ernst van het trauma niet altijd aan de buitenkant van de knie te zien valt. Vandaar dat men ook MRI-scans en dergelijke uitgevonden heeft.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat bepaal ik toch ook helemaal niet? Ik zeg alleen maar dat lynda's knie walgelijk is, ook in vergelijking met een knie waar de kruisbanden van gescheurd zijn. Zeg ik dat nou werkelijk zo onduidelijk, of wìl je me gewoon niet snappen
Hij zette hier wel een link neer, en ging hier verderquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hij deed het toch niet hier? En je hoeft zn topics niet te openen
Je hebt gelijk isdatzo. Dat ik helemaal niets zei over de ernst van de aandoening, maar dat het er bijzonder erg uitzag, maakt niet uit. je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Blijkbaar weiger jij je te realiseren dat de ernst van het trauma niet altijd aan de buitenkant van de knie te zien valt. Vandaar dat men ook MRI-scans en dergelijke uitgevonden heeft.
Toen ik vroeger van mijn fiets op het asfalt flikkerde en heel m'n knie open lag zag het er toch een stuk 'walgelijker' uit dan toen ik mijn kruisbanden scheurde.
Ben jij nu werkelijk zo dom of wíl je me gewoon niet snappen.
Ja, dat het er bijzonder erg uitzag. Waarom zeg je dat dan als je al weet dat je daar niet over kan oordelen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt gelijk isdatzo. Dat ik helemaal niets zei over de ernst van de aandoening, maar dat het er bijzonder erg uitzag, maakt niet uit. je hebt gelijk!
Zo goed, PS?
ik vind niet dat je weinig toevoegde, maar dat kun je zelf natuurlijk anders zien. Dat je je aangevallen voelde af en toe kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mwah, ik voegde weinig toe en ik vond het jammer dat ik mezelf moest gaan verdedigen. Dat heb ik niet gedaan, maar op een gegeven moment kon je er niet meer omheen. En vanaf toen heb ik inderdaad niet meer gepost... En MaJo wist dat en jij bent verder de eerste die ik er over hoor
Ik ga er niet meer op in, mag niet van PS. ik geef je gelijk, je hebt me overtuigd. Klaar!quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat het er bijzonder erg uitzag. Waarom zeg je dat dan als je al weet dat je daar niet over kan oordelen?
Doe mij dan eens een beschrijving geven?
En dat ik gelijk heb staat buiten kijf.
hoe doe je dat toch PS?quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga er niet meer op in, mag niet van PS. ik geef je gelijk, je hebt me overtuigd. Klaar!
Zwak hoor. Jammer. En kom dan niet met "ohhquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga er niet meer op in, mag niet van PS. ik geef je gelijk, je hebt me overtuigd. Klaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |