Kom maar op!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:43 schreef SiestaGuru het volgende:
PS stelde nog voor om wat kleine verhaaltjes te schrijven met hints naar 1 van de deelnemers, en dat jullie die dan voor de lol kunnen oplossen voor als je, je verveeld in het weekend.
Is daar intresse naar?
Anders heeft het natuurlijk geen zin om verhaaltjes te schrijven
Spannend jaquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:43 schreef SiestaGuru het volgende:
PS stelde nog voor om wat kleine verhaaltjes te schrijven met hints naar 1 van de deelnemers, en dat jullie die dan voor de lol kunnen oplossen voor als je, je verveeld in het weekend.
Is daar intresse naar?
Anders heeft het natuurlijk geen zin om verhaaltjes te schrijven
Nope. Is toch al verneukt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:06 schreef Harajuku. het volgende:
Kijk toch eens PP, speciaal om jouw weekend te redden
Nah, nee, dat is even een bewuste keuze geweest.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:18 schreef Etcetera het volgende:
Puntje! We missen je in de SCdoe eens weer posten enzo
Zal ik je dan een hintje geven?quote:
Ik weet 'mquote:Op zaterdag 13 december 2008 09:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zal ik je dan een hintje geven?
Op een nacht liep PS rustig over straat, toen ze ineens van achter werd beslopen door een blauwe bitch. De volgende dag werd ze gevonden. Ze was doodgeknuppeld met een hysterische kutava
Rara, wie zoek ik?![]()
![]()
Lastig hè?
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 13 december 2008 09:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet verklappen hè, laat de jongen er zelf over nadenken
En hoi
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nah, nee, dat is even een bewuste keuze geweest.
Ik weet 'm ik weet 'mquote:
Een aai over de bol en toegang tot de volgende rondequote:Op zaterdag 13 december 2008 10:44 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik weet 'm ik weet 'm
Dat ben ik![]()
Wat heb ik nu gewonnen?
****Breaking news op FOK!townRadio, een onbekende man heeft zichzelf afgelopen nacht doodgeslapen. Heeft u enig idee wie deze man kan zijn? Help ons!quote:
Vraag dat niet hier, maar in dat baggertopicquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:08 schreef DuTank het volgende:
Even een vraagje. Waar kan ik het beste laten checken of mijn neus nog oké is? Want hij is wat gevoelig
Laat jezelf voorover vallen zonder jezelf tegen te houden met je armen of benen, probeer je neus als eerste de grond te laten raken. Zo, nu weet je zeker dat je neus niet meer in orde isquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:08 schreef DuTank het volgende:
Even een vraagje. Waar kan ik het beste laten checken of mijn neus nog oké is? Want hij is wat gevoelig
quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:13 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Laat jezelf voorover vallen zonder jezelf tegen te houden met je armen of benen, probeer je neus als eerste de grond te laten raken. Als ie eraf valt, weet je dat er iets niet in orde is
Niet als je er ook nog een link bij plaatst naar zo'n kijk mij is stoerdoen topic, dan ga ik je niet serieus nemen, en dus ook niet serieus antwoordenquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:23 schreef DuTank het volgende:
Ok, ik dacht dat jullie hier wel wat serieuzer zouden zijn. Maar kijk, ik wil niet meteen naar het ziekenhuis moeten snap je? Als het bij de bakker kan (bij wijze van spreken) dan ga ik daarheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Wij weten er net zoveel van als jou, dus ik zou zeggen, ga naar een huisarts of bel zo een huisartsenpost op, die vertellen je of je antwoord, of wat je moet doen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:23 schreef DuTank het volgende:
Ok, ik dacht dat jullie hier wel wat serieuzer zouden zijn. Maar kijk, ik wil niet meteen naar het ziekenhuis moeten snap je? Als het bij de bakker kan (bij wijze van spreken) dan ga ik daarheen.
Jij bent tenminste lief voor mequote:Op zaterdag 13 december 2008 11:32 schreef Etcetera het volgende:
wat is er gevoelig aanbij het puntje van je neus of bij het neusbot
is het dikquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij bent tenminste lief voor me
Maar het botje zelf, ik heb er namelijk een klap op gehad..
Nou, ik ben best een harde, nog nooit iets gebroken, terwijl dat eigenlijk wel een keertje had gemoeten (zo hard als dat ging). En ik heb er niet echt heel veel pijn aan. Het was gisteravond gebeurd, bloedneus inderdaad gehad.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is het dikbloedneus gehad
ik weet niet hoe lang het al aanhoudt, maar het kan gekneusd zijn. Je kunt naar de huisarts gaan om te laten checken of het gebroken is of niet, maar ik weet niet hoe lang je er al last van hebt.
Is je neus ook gezwollen? Als je nu pijn aan je neus hebt kan je het beste naar huisarts gaan die kan dat wel beoordelen. Ander loops je straks misschien met een scheve neus.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, ik ben best een harde, nog nooit iets gebroken, terwijl dat eigenlijk wel een keertje had gemoeten (zo hard als dat ging). En ik heb er niet echt heel veel pijn aan. Het was gisteravond gebeurd, bloedneus inderdaad gehad.
Haha nee, het was op een gala, van mijn oude schoolquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:49 schreef -SG- het volgende:
Was je in Eindhoven op stap?
Het ging zeker allemaal heel gemoedelijk.
Nah, niet echt gezwollen. Ik kan nog niet echt goed denken, maar het zal wel niet gebroken zijn, want ik kan gewoon, als ik mijn neus vastpak, heen en weer bewegen. Dan doet het wel wat pijn, maar als het echt gebroken is, dan moet dat toch heel erg pijn doen of niet?quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:51 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Is je neus ook gezwollen? Als je nu pijn aan je neus hebt kan je het beste naar huisarts gaan die kan dat wel beoordelen. Ander loops je straks misschien met een scheve neus.
Ja als het gebroken is voel je waarschijnlijk wel wat pijn. Maar aan een breuk doet een dokter meestal ook niets tenzij er complicaties zijn. Je moet alleen wel opletten dat je niet nog een dreun er op krijgt dan in de komende weken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nah, niet echt gezwollen. Ik kan nog niet echt goed denken, maar het zal wel niet gebroken zijn, want ik kan gewoon, als ik mijn neus vastpak, heen en weer bewegen. Dan doet het wel wat pijn, maar als het echt gebroken is, dan moet dat toch heel erg pijn doen of niet?
Vanochtend deed ie dat wel, toen ik wakker werd en voor het eerst voelde. Maar dat doet hij niet meer.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:17 schreef lynda het volgende:
Kneuzen doet meer pijn dan breken
voel er eens aan en kijk of hij kraakt.. ja? ritje HAP
Want? Ik heb gevochten met twee man en maar één klap gehad?quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Want? Ik heb gevochten met twee man en maar één klap gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohjoh, dat komt wel goed na een dag of 1 a 2.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:08 schreef DuTank het volgende:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:34 schreef lynda het volgende:
[..]
Is ook zo stoer
Moet ik aan jou ook het verhaal uitleggen? Het waren twee misselijke mannetjes die graag wilde vechten, toen kreeg ik een klap van ze en heb wat terug gedaan. Meer niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
En wat deed jij dat ze, je zo graag wilden aanvallen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Moet ik aan jou ook het verhaal uitleggen? Het waren twee misselijke mannetjes die graag wilde vechten, toen kreeg ik een klap van ze en heb wat terug gedaan. Meer niet hoor.
Ok, dan vertel ik het wel.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:00 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
En wat deed jij dat ze, je zo graag wilden aanvallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |