quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:18 schreef PrincePolly het volgende:
1. DuTank
2. Syb-rund.
3. Sheepcidus
4. Trevland
5. Xzord
6. Lynda
7. Isdatzo
8.Clesar007
9. Lek
10. Hara
11 CaLeX
12. Susi
13. Ladidadida
14. Ajf
15. timmmmm
16. PP
17. Etcetera
18. Silver_Shark
Tis een mooi lijstje zo.
18 man. Beginnen dus.
Ik ook niet. Clesar ook niet, zei ie net.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:07 schreef -SG- het volgende:
Als je in het weekend begint dan ben ik er niet...
Bedankt dan hè, voor het vernaaien van mijn weekend.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:35 schreef SiestaGuru het volgende:
Nu ja als het er zoveel zijn dan kunnen we maar beter maanda beginnen, ik heb ook liever van niet, maar het is niet anders.
Dan hebben PS en ik ook wat meer tijd om het spel voor te bereiden.
Over het algemeen is het doodstil in het topic in het weekend.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:37 schreef PrincePolly het volgende:
Als je vanavond begint, begin je ook gewoon niet in het weekend![]()
Het weekeinde (ook: weekend) is een aanduiding voor een of twee dagen in de week waarop de meeste mensen vrij hebben. De avond voor deze een of twee dagen wordt ook vaak tot het weekeinde gerekend.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:39 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Bedankt dan hè, voor het vernaaien van mijn weekend.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En wij zijn er niet om jouw gebrek aan een leven op te vullen, dus ga maar vissen ofzo dit weekend.
Goed idee! Heb jij een zaag voor me?quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Over het algemeen is het doodstil in het topic in het weekend.
En wij zijn er niet om jouw gebrek aan een leven op te vullen, dus ga maar vissen ofzo dit weekend.
Aah vandaar.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
Pssssst. Komt omdat het naar MIS verhuist is.
sliepsie is wegquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:18 schreef Etcetera het volgende:
Puntje! We missen je in de SCdoe eens weer posten enzo
Kom maar op!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:43 schreef SiestaGuru het volgende:
PS stelde nog voor om wat kleine verhaaltjes te schrijven met hints naar 1 van de deelnemers, en dat jullie die dan voor de lol kunnen oplossen voor als je, je verveeld in het weekend.
Is daar intresse naar?
Anders heeft het natuurlijk geen zin om verhaaltjes te schrijven
Spannend jaquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:43 schreef SiestaGuru het volgende:
PS stelde nog voor om wat kleine verhaaltjes te schrijven met hints naar 1 van de deelnemers, en dat jullie die dan voor de lol kunnen oplossen voor als je, je verveeld in het weekend.
Is daar intresse naar?
Anders heeft het natuurlijk geen zin om verhaaltjes te schrijven
Nope. Is toch al verneukt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:06 schreef Harajuku. het volgende:
Kijk toch eens PP, speciaal om jouw weekend te redden
Nah, nee, dat is even een bewuste keuze geweest.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:18 schreef Etcetera het volgende:
Puntje! We missen je in de SCdoe eens weer posten enzo
Zal ik je dan een hintje geven?quote:
Ik weet 'mquote:Op zaterdag 13 december 2008 09:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zal ik je dan een hintje geven?
Op een nacht liep PS rustig over straat, toen ze ineens van achter werd beslopen door een blauwe bitch. De volgende dag werd ze gevonden. Ze was doodgeknuppeld met een hysterische kutava
Rara, wie zoek ik?![]()
![]()
Lastig hè?
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 13 december 2008 09:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet verklappen hè, laat de jongen er zelf over nadenken
En hoi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |