Zeg dat dan.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:09 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb gewoon geen zin verder nog tijd aan je te verspillen, zeker omdat ik daar klaarblijkelijk andere spelers hier mee irriteer. Ik ga er dus inderdaad niet meer op in.
quote:zeker omdat ik daar klaarblijkelijk andere spelers hier mee irriteer
Lijkt me leuk, maar wat gebeurt er dan met de spelers die bij de sekte horen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:11 schreef Sheepcidus het volgende:
Sekte-leider: Elke nacht kiest de sekteleider een speler uit die dan tot de sekte behoort. Wint als iedereen bij de sekte hoort.
Dat was ook een van de rollen die ik PS voorsteldequote:Op zaterdag 13 december 2008 19:11 schreef Sheepcidus het volgende:
Sekte-leider: Elke nacht kiest de sekteleider een speler uit die dan tot de sekte behoort. Wint als iedereen bij de sekte hoort.
Die kennen elkaar en houden hun oude rol.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, maar wat gebeurt er dan met de spelers die bij de sekte horen?
Die stond ook op die site toch? Leek me ook wel aardig, maar erg moeilijk wanneer we redelijk veel bad guys hebbenquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:14 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dat was ook een van de rollen die ik PS voorsteldeMaar dan dat als hij een maffia/wolf bekeerde dat de leider dan dood ging.
Ik zoek ook nog een voordeel bij deze rol:
Mierenneuker: Moet alle spellings en gramatica fouten verbeteren die hij ziet .
klopt ja, ik denk ook niet dat het een heel goed idee is, maar de rol is opzich wel leuk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die stond ook op die site toch? Leek me ook wel aardig, maar erg moeilijk wanneer we redelijk veel bad guys hebben
Ik vind het anders een hele goeie redenquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zwak hoor. Jammer. En kom dan niet met "ohhik mag niet van PS
![]()
![]()
" .
Als ik je overtuigd had zou je dat wel op een andere manier laten blijken.
Hij begrijpt onze diepgaande liefde niet PSquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vind het anders een hele goeie reden![]()
Fijn dat je me even over het bestaan ervan inlicht. Zou toch lullig zijn als ik het niet had gewetenquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij begrijpt onze diepgaande liefde niet PS
Bij deze dan! Gelukkig weet ik toch dat het geheel wederzijds isquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Fijn dat je me even over het bestaan ervan inlicht. Zou toch lullig zijn als ik het niet had geweten
Tuurlijk, vrijdag waren het er ook al 18. Je denkt toch niet dar er maandag ineens 20 zijn ofzo.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat wil ik wel doen, PP, als jij eerst voor meer spelers zorgt
is echt een rol voor mij^^quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:14 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik zoek ook nog een voordeel bij deze rol:
Mierenneuker: Moet alle spellings en gramatica fouten verbeteren die hij ziet .
Ahum, de handen uit de mouwen steken? Wat had je in gedachten?quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou ik hoop dus wel dat het er meer worden. En je zou, als je dit allemaal zo graag wilt, best even de handen uit de mouwen kunnen steken in plaats van alleen maar commentaar leveren.
Feedback & FAQ : meld misdaad anoniemquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Je zou met een geweldige rol kunnen komenquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:32 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ahum, de handen uit de mouwen steken? Wat had je in gedachten?
Oh, en since when heb jij iets te vinden?quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vind het anders een hele goeie reden![]()
Oh, PS, je gaat vreemd?quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij begrijpt onze diepgaande liefde niet PS
19 -SG-quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Volgens mij stond ladi nog in het lijstje, verder stond alleen silvershark nog niet bij de deelnemers. Hij had hier wel wat over gezegd maar weet neit meer wat.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:40 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
19 -SG-
20 Ladiaidia
Die 2 deden sowieso mee als het niet in het weekend begon. In feite begint het ook niet in het weekend. De rollen zijn alleen uitgedeeld.
Zo moeilijk was het dacht ik toch niet.
Ik zeg toch ook dat ik er niks van wistquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, en since when heb jij iets te vinden?
[..]
Oh, PS, je gaat vreemd?![]()
Jaja, dat zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ik er niks van wist![]()
Dat vind jij jaquote:En ik heb wat te vinden sinds ik (co)SL ben
quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaja, dat zou ik ook zeggen
[..]
Dat vind jij ja.
Ja klopt. 18 met S_S en 19 met -SG-quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:41 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Volgens mij stond ladi nog in het lijstje, verder stond alleen silvershark nog niet bij de deelnemers. Hij had hier wel wat over gezegd maar weet neit meer wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |