quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
je zou bijvoorbeeld ook mensen kunnen werven, PP!
Ghehe, ook echt denken dat je macht hebt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat bedoel ik. Die mentaliteit. Jij niet werven, ik niet starten vanavond. fin.
Nee, jij bent geweldigquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:09 schreef timmmmm het volgende:
Alsof je zelf wat doet om te werven
Sowieso, willen we de mensen die PP aantrekt wel? eentje is wel genoeg hoor
Heb je toevallig iemand ooit in een soort boog zien kotsen, god wat ziet dat er hilarisch uitquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, jij bent geweldig.
Maar, ontopic:
Ja, ik moet soms ook lachen als ik mensen zie kotsen. Vaak ook een stukje leedvermaak.
Ja I knowquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Heb je toevallig iemand ooit in een soort boog zien kotsen, god wat ziet dat er hilarisch uit
Ik denk dat ik het in het dagelijkse leven toch ietsje drukker heb dan wie ook hierquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee ik doe inderdaad niets nu, maar o.a. Etcetera is hier omdat ik haar hierheen gelokt heb. nu heb ik gewoon andere dingen te doen... En ik zeg ook nit dat er gewerfd moet worden, maar als PP zeikt dat hij actie wil zien, dan moet hij zelf ook maar wat laten zien. Maar Siesta is er niet en ik wil toch neit zonder hem beginnen, dus PP kan maar beter een leven zoeken om zich vanavond en morgen mee te vermaken...
in ieder geval veel drukker dan ikquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:19 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het in het dagelijkse leven toch ietsje drukker heb dan wie ook hier
Who would've thoughtquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
in ieder geval veel drukker dan ik
Nou, ik ben hier zeker niet de enige die geen leven heeft, hoorquote:
Klasse hoor timmmquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ik ben hier zeker niet de enige die geen leven heeft, hoor
Ik ben alleen de enige die het ook nog toe durft te geven
Wat had je in gedachten?quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik verveel me, wie heeft zin om me te vermaken?
Een vrolijk dansje doet vaak wonderen:quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:48 schreef timmmmm het volgende:
Verras me maar! Ik zit nu uit pure verveling in de KLB SC, dus het kan altijd beter
Missie geslaagdquote:Op zondag 14 december 2008 00:02 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben meteen weer helemaal vrolijk hoor!
+1 voor de aantrekkelijke dames, -20 voor de muziekquote:
quote:Op zondag 14 december 2008 00:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
+1 voor de aantrekkelijke dames, -20 voor de muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |