je kunt ook gewoon watjes in je oren doenquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waarom ben ik nou mijn oordopjes kwijtgeraakt... het waren doppen van 30 euro
Watjes laten mij geen dampende en stampende arbeidsvitaminen horen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon watjes in je oren doen
Ik gok op 86quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Woehahahaha, is dit Kinderen voor Kinderen?
Ik ken m wel ergens van.... maar uit welk jaar is dit?
Mijn geboortejaar, hihi!quote:
Yup, KvK 11.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mijn geboortejaar, hihi!
Awwww "toen zei marjolein, laat een ander maria maar spelen, ik wil met hem de ezel zijn!"
Nou, ben blij dat ik niet met die herrie ben opgegroeid. De keuze Queen of Kinderen voor Kinderen is snel gemaakt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:42 schreef Sersjee het volgende:
![]()
Kinderen voor Kinderen hoort bij je opvoeding!
Ik was ondertussen aan het werk, en aan het zoekenquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Speurneus , het antwoord staat al enige tijd boven je met de link
Waarom zou je kiezen?!quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, ben blij dat ik niet met die herrie ben opgegroeid. De keuze Queen of Kinderen voor Kinderen is snel gemaakt.
Herriequote:Op vrijdag 12 december 2008 10:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, ben blij dat ik niet met die herrie ben opgegroeid. De keuze Queen of Kinderen voor Kinderen is snel gemaakt.
Gammaquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Herrie![]()
Als ik zie wat jij allemaal leuk vind ga ik toch heel erg aan je twijfelen hans
Sorryquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Herrie![]()
Als ik zie wat jij allemaal leuk vind ga ik toch heel erg aan je twijfelen hans
jammer dat het zo moet eindigen, door stem problemenquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:51 schreef -Hans- het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7972
zeker jammer want ik mocht eigenlijk wel graag naar hem luisteren op 3FM en op Radio 1.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jammer dat het zo moet eindigen, door stem problemen
Okay dan !quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Pffffffffffffffffff, rapportage eindelijk af!
Wie/wat/hoe?quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jammer dat het zo moet eindigen, door stem problemen
quote:
quote:Sjors Fröhlich niet meer terug op de radio
Sjors Fröhlich niet meer terug op de radioSjors Fröhlich keert niet terug op de radio. De presentator van de NCRV heeft te veel last van een aandoening aan zijn stembanden. Hij is sinds juni 2007 al van de radio om zijn stem rust te geven.
Voor de NCRV bedacht en presenteerde Fröhlich de afgelopen 25 jaar programma's, als The Magic Friends (Radio 3), Cappuccino (Radio 2) en Standpunt NL (Radio 1). Daarnaast was hij lang te horen als presentator van Langs de Lijn en verslaggever voor Radio Tour de France.
Toch gaat Sjors Fröhlich niet helemaal weg bij de radio. Hij blijft achter de schermen betrokken als consultant voor Radio 2 en Radio 5, en via zijn bedrijf Fröhlich & Plaisier.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:51 schreef -Hans- het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7972
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Pffffffffffffffffff, rapportage eindelijk af!
Dat wel goed vinden en de kerstezel herrie noemenquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:11 schreef -Hans- het volgende:
Rockwell - Somebody's Watching Me
MAN! Als Stenders ergens zo blij van wordt is het okay. En humor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan ook nog dit vervelende irritante KUTNUMMER! %^&^$%%^#$%^$![]()
![]()
Je bent naar een andere zender gezaptquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:18 schreef Sersjee het volgende:
Ondanks da'k zowel de Opposites als Dio onwijze kneuzen vind, vind ik dit wel een leuk nummer.
Dit is géén muziek. Dit is complete kansloos KUT'muziek'. Zelfs een natte scheet klinkt nog beter.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:19 schreef on_air het volgende:
[..]
MAN! Als Stenders ergens zo blij van wordt is het okay. En humor.
Alleen al vanwege die zin is die plaat gewoon oké.quote:
Wel de radio aanlaten als Beyonce te horen is en dit zet je uitquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het komt niet vaak voor dat hier een radio UIT gaat. Het is zojuist gebeurd.
Alleen al vanwege die zin is die plaat nog slechter.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Alleen al vanwege die zin is die plaat gewoon oké.
Kun je nagaan hoe vreselijk ik dat vind.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wel de radio aanlaten als Beyonce te horen is en dit zet je uit
Rockwell is ook een klassieker.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat wel goed vinden en de kerstezel herrie noemen
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:22 schreef Mokus het volgende:
[..]
Alleen al vanwege die zin is die plaat nog slechter.
Geef je compleet gelijk.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe vreselijk ik dat vind.
met de zoet gevoicste klanken van wendy en lisaquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, de dennennaalden komen met PALLETS binnen.
Ik ook, terug naar radio2quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:26 schreef on_air het volgende:
Ah, hier haak ik af.
Je bedoeld...quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:29 schreef Sersjee het volgende:
Mensen die woorden gebruiken die ze niet kunnen spellen...
Strakke , doch domme actie van je docente, eerst een jaar ergens niet naar kijken om dan toch nog commentaar te leveren.quote:
Mjaaaa, maar tis vooral bronvermelding die er mist, dat overleef ik nog welquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Strakke , doch domme actie van je docente, eerst een jaar ergens niet naar kijken om dan toch nog commentaar te leveren.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
was de muziek snipper Queen - Thank God It's Christmas ?
Egwel. Vooral live erg leukquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:32 schreef on_air het volgende:
[..]
Dit kun je toch niet toch zijn euvre rekenen?
iTunes FM On-The-Go Shuffle.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een ongeïnspireerde KUTMUZIEK dit uur.
En nog eentje *grom*quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een ongeïnspireerde KUTMUZIEK dit uur.
Idd, wat een drama.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:51 schreef D.Rose het volgende:
Ook Joe heeft mindere nummers.
Waaronder deze
Agree..quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lul die minuut dan vol.
Kan mij best met claudia vermakenquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:08 schreef Mokus het volgende:
Ah... leuk... Claudia op de radio
(ben ik de enige dat leuk vind?)
Ja. samen met m_a_w.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:08 schreef Mokus het volgende:
Ah... leuk... Claudia op de radio
(ben ik de enige dat leuk vind?)
Ja, ik merk het. Het is meteen rustiger hier.quote:
Hier gaan we waarschijnlijk weer zo'n vage kerst krijgen, wel koud maar geen sneeuwquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:24 schreef Mokus het volgende:
[..]
Ja, ik merk het. Het is meteen rustiger hier.
Er ligt hier (Jonkoping, Zweden) lekker veel sneeuw
Nou, op 20 december ga ik weer naar Nederland. Dus ik zal die kwakkelende kerst ook wel meemakenquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier gaan we waarschijnlijk weer zo'n vage kerst krijgen, wel koud maar geen sneeuw
Ekdom MET goede muziekquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:54 schreef Sersjee het volgende:
Ah, zometeen Claudia. Tijd om naar huis te gaan en daar KX te gaan luisteren
quote:Voor de promotie en verkoop bij de Coca Cola truck zoeken we nog mensen!
Beste allemaal,
Voor de promotie van de Serious Request en de verkoop van cola zoeken we voor zondag en woensdag aanstaande nog mensen die willen komen helpen. Als dit je leuk lijkt en als je tijd hebt, laat dit dan alsjeblieft voor zaterdag 13 december voor 17.00 weten aan Clemens van der Linden via cvanderlinden@redcross.nl of op 0613389191. En mocht er een collega naast je zitten die ook goede promo-skills heeft, wellicht vinden jullie het leuk om samen langs te komen! Vrienden en familie zijn ook welkom natuurlijk.
Wanneer?
Zondag 14 december, Haarlem: van 10.00 tot 18.00
Woensdag 17 december, Zoetermeer: van 13.00 tot 17.00 en/of van 17.00 tot 21.00
De truck doet in totaal 10 steden aan waar speciale Serious Request colaflesjes worden verkocht. Als het aantal flesjes dat Coca Cola beschikbaar heeft gesteld wordt verkocht, verdienen we een totaalbedrag van ¤75.000 voor de hulp aan vluchtelingen! We kunnen jullie hulp dus goed gebruiken. Als je ook een aantal uur van je tijd mee wilt komen helpen op een van deze twee dagen, laat het weten!
Alvast bedankt en fijn weekend,
Groeten van Martine Zoethoutmaar en Clemens van der Linden
* Vanaf zaterdag 13 december tot aan het slotevenement de 24e op de Grote Markt in Breda rijdt Coca Cola met een grote promo-truck door Nederland om geld in te zamelen voor de Serious Request. Voor de verkoop van cola en de promotie van de Serious Request worden in deze steden ruim 80 vrijwilligers van het Rode Kruis ingezet. In het callcenter staan nog eens 350 enthousiaste vrijwilligers ingeroosterd om alle aanvragen en donaties voor een plaatje te verwerken.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ga je weer in je korte broek voor het glazen huis staan Zotheid?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:07 schreef Brennel het volgende:
Toen Claudia net terug was op de radio las ik dat iedereen haar zo verschrikkelijk vond. Ik zei toen dat ik m'n eigen mening wilde vormen.
Nou, die is inmiddels gevormd hoor.
Nummer 1 en anders 2quote:...Bijna weeeekeeeend! Spring alvast op om half 4 met...?
Corona - Rhythm of the night
Army of lovers - Crucified
Whigfield - Saturdaynight
Nummer 1! Die vind ik serieus wel leuk. AOF is vreselijjke bagger en dat Whigfield-ding vooral domquote:
Bij mijn opleiding staat er een goede set speakers... in de kast! We veroorzaken teveel geluidsoverlast voor de buren als we ze gebruiken.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:08 schreef Jannekje7 het volgende:
Where the streets have no name!!
Ohnee, da's geen 3FM... maar klinkt wel heerlijk hier op deze speakers. Ik begin die dingen steeds meer te waarderen, zeker nu we er de ruimte voor hebben, zodat de muziek echt tot zn recht komt
Helaas Cos het is zo te lezen toch nummer 3 geworden. Gelukkig weinig gemist terwijl ik in bad zat.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nummer 1! Die vind ik serieus wel leuk. AOF is vreselijjke bagger en dat Whigfield-ding vooral dom.
Whigfield.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:12 schreef -Hans- het volgende:
Jeeeeej. De C & S -show is begonnen. Allemaal even klappen.
Je bent wel vaak misselijk he? Arme jongenquote:
*klappen geeftquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:12 schreef -Hans- het volgende:
Jeeeeej. De C & S -show is begonnen. Allemaal even klappen.
1 malig met als excuus de sr mag een keer.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:37 schreef cosmick het volgende:
Allemachtig. Weer een begrafenisnummer als MH. TOP.
Ja, en dat vind ik nou ook niet echt spannend.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:38 schreef Cee het volgende:
Ik vind het wel een mooi liedje
Beetje Snow Patrol achtig.
Haha, wilde net typen dat Franz Ferdinand wel een heel erg toffe Megahit zou zijn geweest. Ik vind de plaat van Novastar niet echt boeiend maar een stuk beter dan Adele. En tsja, gezien hetgeen wat over een week begint was het ook wel een beetje te verwachten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik nou ook niet echt spannend.
BETER was die nieuwe Franz MH!!!!!!
Vind het echt he-le-maal niks, deze Novastar. Wat een gezeur zeg. Vooral ook een slechte Badly Drawn Boy-imitatie.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, wilde net typen dat Franz Ferdinand wel een heel erg toffe Megahit zou zijn geweest. Ik vind de plaat van Novastar niet echt boeiend maar een stuk beter dan Adele. En tsja, gezien hetgeen wat over een week begint was het ook wel een beetje te verwachten.
Ze moeten natuurlijk nog een paar leuke uptempo kandidaten overhouden om te bombarderen tot SR anthem 2008 he.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik nou ook niet echt spannend.
BETER was die nieuwe Franz MH!!!!!!
Er zit aan het begin van de plaat een stukje wat mij erg doet denken aan the best is yet to come. Hoogstaand is het allemaal niet, maar goed het kan absoluut erger.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vind het echt he-le-maal niks, deze Novastar. Wat een gezeur zeg. Vooral ook een slechte Badly Drawn Boy-imitatie.
Absoluut. De plaat hoeft ook niet kapot gedraaid te worden want dat zou jammer zijn.quote:FF blijft dan maar weer lekker voor ons. Blijft ie ook leuker natuurlijk.
Nog 2 uurtjesquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:53 schreef Brennel het volgende:
Nog even volhouden, en dan is het EkStra Weekend
Ik vind het machtigquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat een debiel vind ik dat zeg
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:49 schreef 00paul het volgende:
Hé, een 3FM Forum.. wat leuk!
Even teruglezen wat ik tot nu toe gemist heb :p
Je hebt slechts rond de 278873 berichten gemist. Succes met teruglezen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:49 schreef 00paul het volgende:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:03 schreef Litton-Lane het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben aangenomen!!! In Cork!! 19 januari ga ik beginnen!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot zover deze mededeling. Nu weer snel naar de keuken. Ik krijg zo eters!
Felicitaties via rook signalen of de tamtam!
Goede reden om nu wel te gaan!quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Cork is de enige stad in Ierland waar ik in zeven keer Ierland nog niet ben geweest.
Lees ze !quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:49 schreef 00paul het volgende:
L-L, kerel.. van harte ! Goed nieuwsquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:03 schreef Litton-Lane het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Goede reden om nu wel te gaan!
Ik ga elke dag trouw kijken op de tv, maar langskomen doe ik niet. Veels te ver weg. (Al zou ik het wel prima als excuus kunnen gebruiken. Veel familie woont in Breda en mijn zieke en zwakke oma kan ook wel een bezoekje gebruiken, maar ik denk toch dat ik het niet doe..)quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:03 schreef DaMook het volgende:
Is er nog een dag dat alle fokkers gaan ?
Kijken ik ook zeker, hoop ook nog vrij te kunnen krijgen en met de dames mee te mogenquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ga elke dag trouw kijken op de tv, maar langskomen doe ik niet. Veels te ver weg. (Al zou ik het wel prima als excuus kunnen gebruiken. Veel familie woont in Breda en mijn zieke en zwakke oma kan ook wel een bezoekje gebruiken, maar ik denk toch dat ik het niet doe..)
quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
L-L, kerel.. van harte ! Goed nieuws![]()
.
Neem dan wel ff een bordje mee waar op staat dat je een FOKker bent voor de camera, dan kan ik thuis naar je zwaaienquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kijken ik ook zeker, hoop ook nog vrij te kunnen krijgen en met de dames mee te mogen. Anders ga ik in het weekend denk ik, zou leuk zijn als er dan enkele okkers zijn
.
Ik ga zo even in bad liggen en hoop dat de alcohol van de borrel dan genoeg gezakt is om er weer tegenaan te kunnenquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
L-L, kerel.. van harte ! Goed nieuws![]()
.
Aha, daar is Corne al !![]()
Zo, even kijken of de pizza bijna klaar is en dan lekker eten.
uuhm dan kan een bad prima helpen om weer fris te worden. Heb eerder vandaag al even in bad gelegen en daar knap je echt van op.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga zo even in bad liggen en hoop dat de alcohol van de borrel dan genoeg gezakt is om er weer tegenaan te kunnen. Anders lig ik rond 9 uur wel in bed denk ik
.
Alcohol maakt toch schoon?quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:15 schreef DaMook het volgende:
Grrrr , ik word gek van mijn cvdf en g toetsen, deze moet ik echt indrukken voor ze reageren. Iets op geknoeid en nog steeds niet schoongemaakt.
Whoohoo, gefeliciteerd man!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:03 schreef Litton-Lane het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan weeeeeeeeeeeeeeeeeekend !quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, maar es opruimen hier. En naar huis.
Gefeliciteerd, man!quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:03 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:37 schreef Brennel het volgende:
Hamburgers met cheddarkaas en mayonaise![]()
En kunststof dromen natuurlijk. Fijn
Werd tijdquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, nu dan echt naar huis.
Moet helemaal goed komenquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:44 schreef gerbenp het volgende:
Hehe, ik hoop dat om 19:00 t/m 22:00 de recorder loopt, voor EW!
En ik hoop dat ie er goed opstaat..Scheelt mij wat.. Kan ik hem eerder bekijken
Super herkenbaarquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[ afbeelding ] Ready for this!
En gewoon nog mee kunnen rappen![]()
Mag, maar niet echt nuttig ivm EkstraTV misschien?quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:46 schreef gerbenp het volgende:
Misschien ga ik dan ook nog wat hoogtepunten knippen en plakken, en op YouTube plukken, goed idee of maar niet doen?
Maar daar zijn ze meestal klein he, maar misschien zijn er dan nog wat leuke dingen die er net niet inkwamen..quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Mag, maar niet echt nuttig ivm EkstraTV misschien?
Er is ook niet altijd een wiekoverzicht.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:48 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Maar daar zijn ze meestal klein he, maar misschien zijn er dan nog wat leuke dingen die er net niet inkwamen..Feivel doet toch ook wel eens het EW wiekoverzicht enzo uppen, doet 'ie de laatste tijd ook niet meer zovaak merk ik..
Is inderdaad zo ja, maar ik ga wel hem bekijken morgen of ik pak maar een cdtje en brand hem op een cd-rw (vroegâh?)quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Er is ook niet altijd een wiekoverzicht.
Looking good !quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:51 schreef borisz het volgende:
Spaghettini met zalm gegeten, was best lekker.
Vandaar dat het hier zo stonk.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:55 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb erwtensoep gehad. Als dus iemand last heeft van die LUCHT! vanavond dan weten jullie waar het van komt.
Gelukkig zit ik aan de andere kant van het landquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:55 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb erwtensoep gehad. Als dus iemand last heeft van die LUCHT! vanavond dan weten jullie waar het van komt.
Die is inderdaad best briljant. Maar dan wel de originele versie zonder die craprapper pleasequote:
Ray Slijngaard, wat zou er van hem zijn terecht gekomenquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die is inderdaad best briljant. Maar dan wel de originele versie zonder die craprapper please.
"Daar is ie weer!!"quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:03 schreef Sirolf het volgende:
Vandaag Ekstra Weekend met uw presentator Tjibbe Tjibsma!
[ link | afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ray_Slijngaardquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ray Slijngaard, wat zou er van hem zijn terecht gekomen![]()
EkStra weekend
Zou hij weer kok zijn?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ray Slijngaard, wat zou er van hem zijn terecht gekomen![]()
EkStra weekend
Heb jij ook al kids?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ray_Slijngaard
Grappig, hij is echt PRECIES even oud als ik!
Je kunt in Spanje natuurlijk ook wel kud wonenquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb jij ook al kids?![]()
Woont in Spanje... das niet kud.
Jaja, daar heb je absoluut een punt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je kunt in Spanje natuurlijk ook wel kud wonen.
quote:Neu, geen kids. Althans niet dat ik weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |