Dit is géén muziek. Dit is complete kansloos KUT'muziek'. Zelfs een natte scheet klinkt nog beter.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:19 schreef on_air het volgende:
[..]
MAN! Als Stenders ergens zo blij van wordt is het okay. En humor.
Alleen al vanwege die zin is die plaat gewoon oké.quote:
Wel de radio aanlaten als Beyonce te horen is en dit zet je uitquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het komt niet vaak voor dat hier een radio UIT gaat. Het is zojuist gebeurd.
Alleen al vanwege die zin is die plaat nog slechter.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Alleen al vanwege die zin is die plaat gewoon oké.
Kun je nagaan hoe vreselijk ik dat vind.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wel de radio aanlaten als Beyonce te horen is en dit zet je uit
Rockwell is ook een klassieker.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat wel goed vinden en de kerstezel herrie noemen
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:22 schreef Mokus het volgende:
[..]
Alleen al vanwege die zin is die plaat nog slechter.
Geef je compleet gelijk.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe vreselijk ik dat vind.
met de zoet gevoicste klanken van wendy en lisaquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, de dennennaalden komen met PALLETS binnen.
Ik ook, terug naar radio2quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:26 schreef on_air het volgende:
Ah, hier haak ik af.
Je bedoeld...quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:29 schreef Sersjee het volgende:
Mensen die woorden gebruiken die ze niet kunnen spellen...
Strakke , doch domme actie van je docente, eerst een jaar ergens niet naar kijken om dan toch nog commentaar te leveren.quote:
Mjaaaa, maar tis vooral bronvermelding die er mist, dat overleef ik nog welquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Strakke , doch domme actie van je docente, eerst een jaar ergens niet naar kijken om dan toch nog commentaar te leveren.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
was de muziek snipper Queen - Thank God It's Christmas ?
Egwel. Vooral live erg leukquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:32 schreef on_air het volgende:
[..]
Dit kun je toch niet toch zijn euvre rekenen?
iTunes FM On-The-Go Shuffle.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een ongeïnspireerde KUTMUZIEK dit uur.
En nog eentje *grom*quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een ongeïnspireerde KUTMUZIEK dit uur.
Idd, wat een drama.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:51 schreef D.Rose het volgende:
Ook Joe heeft mindere nummers.
Waaronder deze
Agree..quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lul die minuut dan vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |