Dit is géén muziek. Dit is complete kansloos KUT'muziek'. Zelfs een natte scheet klinkt nog beter.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:19 schreef on_air het volgende:
[..]
MAN! Als Stenders ergens zo blij van wordt is het okay. En humor.
Alleen al vanwege die zin is die plaat gewoon oké.quote:
Wel de radio aanlaten als Beyonce te horen is en dit zet je uitquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het komt niet vaak voor dat hier een radio UIT gaat. Het is zojuist gebeurd.
Alleen al vanwege die zin is die plaat nog slechter.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Alleen al vanwege die zin is die plaat gewoon oké.
Kun je nagaan hoe vreselijk ik dat vind.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wel de radio aanlaten als Beyonce te horen is en dit zet je uit
Rockwell is ook een klassieker.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat wel goed vinden en de kerstezel herrie noemen
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:22 schreef Mokus het volgende:
[..]
Alleen al vanwege die zin is die plaat nog slechter.
Geef je compleet gelijk.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe vreselijk ik dat vind.
met de zoet gevoicste klanken van wendy en lisaquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, de dennennaalden komen met PALLETS binnen.
Ik ook, terug naar radio2quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:26 schreef on_air het volgende:
Ah, hier haak ik af.
Je bedoeld...quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:29 schreef Sersjee het volgende:
Mensen die woorden gebruiken die ze niet kunnen spellen...
Strakke , doch domme actie van je docente, eerst een jaar ergens niet naar kijken om dan toch nog commentaar te leveren.quote:
Mjaaaa, maar tis vooral bronvermelding die er mist, dat overleef ik nog welquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Strakke , doch domme actie van je docente, eerst een jaar ergens niet naar kijken om dan toch nog commentaar te leveren.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
was de muziek snipper Queen - Thank God It's Christmas ?
Egwel. Vooral live erg leukquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:32 schreef on_air het volgende:
[..]
Dit kun je toch niet toch zijn euvre rekenen?
iTunes FM On-The-Go Shuffle.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een ongeïnspireerde KUTMUZIEK dit uur.
En nog eentje *grom*quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een ongeïnspireerde KUTMUZIEK dit uur.
Idd, wat een drama.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:51 schreef D.Rose het volgende:
Ook Joe heeft mindere nummers.
Waaronder deze
Agree..quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lul die minuut dan vol.
Kan mij best met claudia vermakenquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:08 schreef Mokus het volgende:
Ah... leuk... Claudia op de radio
(ben ik de enige dat leuk vind?)
Ja. samen met m_a_w.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:08 schreef Mokus het volgende:
Ah... leuk... Claudia op de radio
(ben ik de enige dat leuk vind?)
Ja, ik merk het. Het is meteen rustiger hier.quote:
Hier gaan we waarschijnlijk weer zo'n vage kerst krijgen, wel koud maar geen sneeuwquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:24 schreef Mokus het volgende:
[..]
Ja, ik merk het. Het is meteen rustiger hier.
Er ligt hier (Jonkoping, Zweden) lekker veel sneeuw
Nou, op 20 december ga ik weer naar Nederland. Dus ik zal die kwakkelende kerst ook wel meemakenquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier gaan we waarschijnlijk weer zo'n vage kerst krijgen, wel koud maar geen sneeuw
Ekdom MET goede muziekquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:54 schreef Sersjee het volgende:
Ah, zometeen Claudia. Tijd om naar huis te gaan en daar KX te gaan luisteren
quote:Voor de promotie en verkoop bij de Coca Cola truck zoeken we nog mensen!
Beste allemaal,
Voor de promotie van de Serious Request en de verkoop van cola zoeken we voor zondag en woensdag aanstaande nog mensen die willen komen helpen. Als dit je leuk lijkt en als je tijd hebt, laat dit dan alsjeblieft voor zaterdag 13 december voor 17.00 weten aan Clemens van der Linden via cvanderlinden@redcross.nl of op 0613389191. En mocht er een collega naast je zitten die ook goede promo-skills heeft, wellicht vinden jullie het leuk om samen langs te komen! Vrienden en familie zijn ook welkom natuurlijk.
Wanneer?
Zondag 14 december, Haarlem: van 10.00 tot 18.00
Woensdag 17 december, Zoetermeer: van 13.00 tot 17.00 en/of van 17.00 tot 21.00
De truck doet in totaal 10 steden aan waar speciale Serious Request colaflesjes worden verkocht. Als het aantal flesjes dat Coca Cola beschikbaar heeft gesteld wordt verkocht, verdienen we een totaalbedrag van ¤75.000 voor de hulp aan vluchtelingen! We kunnen jullie hulp dus goed gebruiken. Als je ook een aantal uur van je tijd mee wilt komen helpen op een van deze twee dagen, laat het weten!
Alvast bedankt en fijn weekend,
Groeten van Martine Zoethoutmaar en Clemens van der Linden
* Vanaf zaterdag 13 december tot aan het slotevenement de 24e op de Grote Markt in Breda rijdt Coca Cola met een grote promo-truck door Nederland om geld in te zamelen voor de Serious Request. Voor de verkoop van cola en de promotie van de Serious Request worden in deze steden ruim 80 vrijwilligers van het Rode Kruis ingezet. In het callcenter staan nog eens 350 enthousiaste vrijwilligers ingeroosterd om alle aanvragen en donaties voor een plaatje te verwerken.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ga je weer in je korte broek voor het glazen huis staan Zotheid?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:07 schreef Brennel het volgende:
Toen Claudia net terug was op de radio las ik dat iedereen haar zo verschrikkelijk vond. Ik zei toen dat ik m'n eigen mening wilde vormen.
Nou, die is inmiddels gevormd hoor.
Nummer 1 en anders 2quote:...Bijna weeeekeeeend! Spring alvast op om half 4 met...?
Corona - Rhythm of the night
Army of lovers - Crucified
Whigfield - Saturdaynight
Nummer 1! Die vind ik serieus wel leuk. AOF is vreselijjke bagger en dat Whigfield-ding vooral domquote:
Bij mijn opleiding staat er een goede set speakers... in de kast! We veroorzaken teveel geluidsoverlast voor de buren als we ze gebruiken.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:08 schreef Jannekje7 het volgende:
Where the streets have no name!!
Ohnee, da's geen 3FM... maar klinkt wel heerlijk hier op deze speakers. Ik begin die dingen steeds meer te waarderen, zeker nu we er de ruimte voor hebben, zodat de muziek echt tot zn recht komt
Helaas Cos het is zo te lezen toch nummer 3 geworden. Gelukkig weinig gemist terwijl ik in bad zat.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nummer 1! Die vind ik serieus wel leuk. AOF is vreselijjke bagger en dat Whigfield-ding vooral dom.
Whigfield.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:12 schreef -Hans- het volgende:
Jeeeeej. De C & S -show is begonnen. Allemaal even klappen.
Je bent wel vaak misselijk he? Arme jongenquote:
*klappen geeftquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:12 schreef -Hans- het volgende:
Jeeeeej. De C & S -show is begonnen. Allemaal even klappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |