1 malig met als excuus de sr mag een keer.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:37 schreef cosmick het volgende:
Allemachtig. Weer een begrafenisnummer als MH. TOP.
Ja, en dat vind ik nou ook niet echt spannend.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:38 schreef Cee het volgende:
Ik vind het wel een mooi liedje
Beetje Snow Patrol achtig.
Haha, wilde net typen dat Franz Ferdinand wel een heel erg toffe Megahit zou zijn geweest. Ik vind de plaat van Novastar niet echt boeiend maar een stuk beter dan Adele. En tsja, gezien hetgeen wat over een week begint was het ook wel een beetje te verwachten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik nou ook niet echt spannend.
BETER was die nieuwe Franz MH!!!!!!
Vind het echt he-le-maal niks, deze Novastar. Wat een gezeur zeg. Vooral ook een slechte Badly Drawn Boy-imitatie.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, wilde net typen dat Franz Ferdinand wel een heel erg toffe Megahit zou zijn geweest. Ik vind de plaat van Novastar niet echt boeiend maar een stuk beter dan Adele. En tsja, gezien hetgeen wat over een week begint was het ook wel een beetje te verwachten.
Ze moeten natuurlijk nog een paar leuke uptempo kandidaten overhouden om te bombarderen tot SR anthem 2008 he.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik nou ook niet echt spannend.
BETER was die nieuwe Franz MH!!!!!!
Er zit aan het begin van de plaat een stukje wat mij erg doet denken aan the best is yet to come. Hoogstaand is het allemaal niet, maar goed het kan absoluut erger.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vind het echt he-le-maal niks, deze Novastar. Wat een gezeur zeg. Vooral ook een slechte Badly Drawn Boy-imitatie.
Absoluut. De plaat hoeft ook niet kapot gedraaid te worden want dat zou jammer zijn.quote:FF blijft dan maar weer lekker voor ons. Blijft ie ook leuker natuurlijk.
Nog 2 uurtjesquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:53 schreef Brennel het volgende:
Nog even volhouden, en dan is het EkStra Weekend
Ik vind het machtigquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat een debiel vind ik dat zeg
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:49 schreef 00paul het volgende:
Hé, een 3FM Forum.. wat leuk!
Even teruglezen wat ik tot nu toe gemist heb :p
Je hebt slechts rond de 278873 berichten gemist. Succes met teruglezen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:49 schreef 00paul het volgende:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:03 schreef Litton-Lane het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben aangenomen!!! In Cork!! 19 januari ga ik beginnen!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot zover deze mededeling. Nu weer snel naar de keuken. Ik krijg zo eters!
Felicitaties via rook signalen of de tamtam!
Goede reden om nu wel te gaan!quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Cork is de enige stad in Ierland waar ik in zeven keer Ierland nog niet ben geweest.
Lees ze !quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:49 schreef 00paul het volgende:
L-L, kerel.. van harte ! Goed nieuwsquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:03 schreef Litton-Lane het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Goede reden om nu wel te gaan!
Ik ga elke dag trouw kijken op de tv, maar langskomen doe ik niet. Veels te ver weg. (Al zou ik het wel prima als excuus kunnen gebruiken. Veel familie woont in Breda en mijn zieke en zwakke oma kan ook wel een bezoekje gebruiken, maar ik denk toch dat ik het niet doe..)quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:03 schreef DaMook het volgende:
Is er nog een dag dat alle fokkers gaan ?
Kijken ik ook zeker, hoop ook nog vrij te kunnen krijgen en met de dames mee te mogenquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ga elke dag trouw kijken op de tv, maar langskomen doe ik niet. Veels te ver weg. (Al zou ik het wel prima als excuus kunnen gebruiken. Veel familie woont in Breda en mijn zieke en zwakke oma kan ook wel een bezoekje gebruiken, maar ik denk toch dat ik het niet doe..)
quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
L-L, kerel.. van harte ! Goed nieuws![]()
.
Neem dan wel ff een bordje mee waar op staat dat je een FOKker bent voor de camera, dan kan ik thuis naar je zwaaienquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kijken ik ook zeker, hoop ook nog vrij te kunnen krijgen en met de dames mee te mogen. Anders ga ik in het weekend denk ik, zou leuk zijn als er dan enkele okkers zijn
.
Ik ga zo even in bad liggen en hoop dat de alcohol van de borrel dan genoeg gezakt is om er weer tegenaan te kunnenquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
L-L, kerel.. van harte ! Goed nieuws![]()
.
Aha, daar is Corne al !![]()
Zo, even kijken of de pizza bijna klaar is en dan lekker eten.
uuhm dan kan een bad prima helpen om weer fris te worden. Heb eerder vandaag al even in bad gelegen en daar knap je echt van op.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga zo even in bad liggen en hoop dat de alcohol van de borrel dan genoeg gezakt is om er weer tegenaan te kunnen. Anders lig ik rond 9 uur wel in bed denk ik
.
Alcohol maakt toch schoon?quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:15 schreef DaMook het volgende:
Grrrr , ik word gek van mijn cvdf en g toetsen, deze moet ik echt indrukken voor ze reageren. Iets op geknoeid en nog steeds niet schoongemaakt.
Whoohoo, gefeliciteerd man!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:03 schreef Litton-Lane het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan weeeeeeeeeeeeeeeeeekend !quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, maar es opruimen hier. En naar huis.
Gefeliciteerd, man!quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:03 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |