quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:37 schreef Brennel het volgende:
Hamburgers met cheddarkaas en mayonaise![]()
En kunststof dromen natuurlijk. Fijn
Werd tijdquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, nu dan echt naar huis.
Moet helemaal goed komenquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:44 schreef gerbenp het volgende:
Hehe, ik hoop dat om 19:00 t/m 22:00 de recorder loopt, voor EW!
En ik hoop dat ie er goed opstaat..Scheelt mij wat.. Kan ik hem eerder bekijken
Super herkenbaarquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[ afbeelding ] Ready for this!
En gewoon nog mee kunnen rappen![]()
Mag, maar niet echt nuttig ivm EkstraTV misschien?quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:46 schreef gerbenp het volgende:
Misschien ga ik dan ook nog wat hoogtepunten knippen en plakken, en op YouTube plukken, goed idee of maar niet doen?
Maar daar zijn ze meestal klein he, maar misschien zijn er dan nog wat leuke dingen die er net niet inkwamen..quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Mag, maar niet echt nuttig ivm EkstraTV misschien?
Er is ook niet altijd een wiekoverzicht.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:48 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Maar daar zijn ze meestal klein he, maar misschien zijn er dan nog wat leuke dingen die er net niet inkwamen..Feivel doet toch ook wel eens het EW wiekoverzicht enzo uppen, doet 'ie de laatste tijd ook niet meer zovaak merk ik..
Is inderdaad zo ja, maar ik ga wel hem bekijken morgen of ik pak maar een cdtje en brand hem op een cd-rw (vroegâh?)quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Er is ook niet altijd een wiekoverzicht.
Looking good !quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:51 schreef borisz het volgende:
Spaghettini met zalm gegeten, was best lekker.
Vandaar dat het hier zo stonk.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:55 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb erwtensoep gehad. Als dus iemand last heeft van die LUCHT! vanavond dan weten jullie waar het van komt.
Gelukkig zit ik aan de andere kant van het landquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:55 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb erwtensoep gehad. Als dus iemand last heeft van die LUCHT! vanavond dan weten jullie waar het van komt.
Die is inderdaad best briljant. Maar dan wel de originele versie zonder die craprapper pleasequote:
Ray Slijngaard, wat zou er van hem zijn terecht gekomenquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die is inderdaad best briljant. Maar dan wel de originele versie zonder die craprapper please.
"Daar is ie weer!!"quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:03 schreef Sirolf het volgende:
Vandaag Ekstra Weekend met uw presentator Tjibbe Tjibsma!
[ link | afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ray_Slijngaardquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ray Slijngaard, wat zou er van hem zijn terecht gekomen![]()
EkStra weekend
Zou hij weer kok zijn?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ray Slijngaard, wat zou er van hem zijn terecht gekomen![]()
EkStra weekend
Heb jij ook al kids?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ray_Slijngaard
Grappig, hij is echt PRECIES even oud als ik!
Je kunt in Spanje natuurlijk ook wel kud wonenquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb jij ook al kids?![]()
Woont in Spanje... das niet kud.
Jaja, daar heb je absoluut een punt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je kunt in Spanje natuurlijk ook wel kud wonen.
quote:Neu, geen kids. Althans niet dat ik weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |