je kunt ook gewoon watjes in je oren doenquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waarom ben ik nou mijn oordopjes kwijtgeraakt... het waren doppen van 30 euro
Watjes laten mij geen dampende en stampende arbeidsvitaminen horen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon watjes in je oren doen
Ik gok op 86quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Woehahahaha, is dit Kinderen voor Kinderen?
Ik ken m wel ergens van.... maar uit welk jaar is dit?
Mijn geboortejaar, hihi!quote:
Yup, KvK 11.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mijn geboortejaar, hihi!
Awwww "toen zei marjolein, laat een ander maria maar spelen, ik wil met hem de ezel zijn!"
Nou, ben blij dat ik niet met die herrie ben opgegroeid. De keuze Queen of Kinderen voor Kinderen is snel gemaakt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:42 schreef Sersjee het volgende:
![]()
Kinderen voor Kinderen hoort bij je opvoeding!
Ik was ondertussen aan het werk, en aan het zoekenquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Speurneus , het antwoord staat al enige tijd boven je met de link
Waarom zou je kiezen?!quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, ben blij dat ik niet met die herrie ben opgegroeid. De keuze Queen of Kinderen voor Kinderen is snel gemaakt.
Herriequote:Op vrijdag 12 december 2008 10:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, ben blij dat ik niet met die herrie ben opgegroeid. De keuze Queen of Kinderen voor Kinderen is snel gemaakt.
Gammaquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Herrie![]()
Als ik zie wat jij allemaal leuk vind ga ik toch heel erg aan je twijfelen hans
Sorryquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Herrie![]()
Als ik zie wat jij allemaal leuk vind ga ik toch heel erg aan je twijfelen hans
jammer dat het zo moet eindigen, door stem problemenquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:51 schreef -Hans- het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7972
zeker jammer want ik mocht eigenlijk wel graag naar hem luisteren op 3FM en op Radio 1.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jammer dat het zo moet eindigen, door stem problemen
Okay dan !quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Pffffffffffffffffff, rapportage eindelijk af!
Wie/wat/hoe?quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jammer dat het zo moet eindigen, door stem problemen
quote:
quote:Sjors Fröhlich niet meer terug op de radio
Sjors Fröhlich niet meer terug op de radioSjors Fröhlich keert niet terug op de radio. De presentator van de NCRV heeft te veel last van een aandoening aan zijn stembanden. Hij is sinds juni 2007 al van de radio om zijn stem rust te geven.
Voor de NCRV bedacht en presenteerde Fröhlich de afgelopen 25 jaar programma's, als The Magic Friends (Radio 3), Cappuccino (Radio 2) en Standpunt NL (Radio 1). Daarnaast was hij lang te horen als presentator van Langs de Lijn en verslaggever voor Radio Tour de France.
Toch gaat Sjors Fröhlich niet helemaal weg bij de radio. Hij blijft achter de schermen betrokken als consultant voor Radio 2 en Radio 5, en via zijn bedrijf Fröhlich & Plaisier.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:51 schreef -Hans- het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7972
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Pffffffffffffffffff, rapportage eindelijk af!
Dat wel goed vinden en de kerstezel herrie noemenquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:11 schreef -Hans- het volgende:
Rockwell - Somebody's Watching Me
MAN! Als Stenders ergens zo blij van wordt is het okay. En humor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan ook nog dit vervelende irritante KUTNUMMER! %^&^$%%^#$%^$![]()
![]()
Je bent naar een andere zender gezaptquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:18 schreef Sersjee het volgende:
Ondanks da'k zowel de Opposites als Dio onwijze kneuzen vind, vind ik dit wel een leuk nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |