Zo is het maar net.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[jandesbouvrie]Hallooo, daar zijn we weer![/jandesbouvrie]
In Glamourland was dat een soort jingle als ze hem weer eens op een feestje in het Gooi of op een Vespa in Saint-Tropez tegenkwamen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:40 schreef wyccie het volgende:
Dat heb ik hem nog nooit horen zeggen.
FOK Gellius!quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit topic loopt nu al als een tierelier
Pardon? Ik heb RJP altijd een lang en postrijk leven toegewenst en heb de topic met gepaste eerbied uitgeleide gedaan toen de ziekte - die, zoals wij met Kierkegaard weten, tot de dood leidt- zich zover had ingevreten dat verder herstel onmogelijk bleek. Natuurlijk is het ook voor mij pijnlijk om deze collectieve ontkenningsfase van de habitués van RJPvD aan te moeten zien. Daarom ben ik er voor jullie. En dan dit.quote:
Ben er een beetje op uitgekeken, Scrut..enne er gaat te veel tijd in zittenquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben je gestopt met Second Life, pos?
Die niet fransman en acteur bedoel je, geen idee..enne ben op mn werkquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Told you so.
Enfin, nu kun je gewoon even mijn plaatje raden.
Die Portugees, ja.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:24 schreef pos het volgende:
[..]
Die niet fransman en acteur bedoel je,
Nope. Volgens mij is hij wel in Nederland woonachtig.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:36 schreef pos het volgende:
Is het de vader van Fatima Moreira de Melo?
Yepquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:47 schreef pos het volgende:
Fernando Lameirinhas
met dank aan een portugese collega
Lief Gellius, alleen ben ik geen knorrepos maar een schele posquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:25 schreef Gellius het volgende:
Zeldzame knorrepos gevonden in Amsterdam!
Daar vind ik hem ook op lijken.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:25 schreef pos het volgende:
of is het de Fonz soms?
Heb het al verbeterd, niet meteen zo mopperenquote:
Heeft geen enkel nut en ik zie je liever vrolijkquote:
Het was liefhebbend bedoeldquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:43 schreef Gellius het volgende:
Pardon? Ik heb RJP altijd een lang en postrijk leven toegewenst en heb de topic met gepaste eerbied uitgeleide gedaan toen de ziekte - die, zoals wij met Kierkegaard weten, tot de dood leidt- zich zover had ingevreten dat verder herstel onmogelijk bleek. Natuurlijk is het ook voor mij pijnlijk om deze collectieve ontkenningsfase van de habitués van RJPvD aan te moeten zien. Daarom ben ik er voor jullie. En dan dit.
Echt nietquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:21 schreef pyl het volgende:
Dit moet toch minstens de achtste keer zijn, Scruttebut.
En één van de weinige waar hij zonder trompet op staat.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:18 schreef Berkery het volgende:
Dat is die ene foto van Miles Davis op internet die niet die van Corbijn is.
Heel goed, maar waarom zal dat dan welquote:
Oeps...die had ik nog niet eens gezienquote:Op zondag 14 december 2008 15:13 schreef pyl het volgende:
...die Ajaxtekeningen voedden dat vermoeden.
Blijkbaarquote:Op zondag 14 december 2008 15:23 schreef pyl het volgende:
Sommige dingen veranderen nooit, blijkbaar.
Nou dat moet je niet zeggen.Vroeger...quote:Op maandag 15 december 2008 10:22 schreef Gellius het volgende:
Het zit hier weer múúrvast, hè? Sommige dingen veranderen nooit, blijkbaar.
Plaats jij even een plaatje dan...wel voor dummies welteverstaanquote:
Tokay is af en toe wat vergeetachtig en in de war.quote:Op maandag 15 december 2008 23:08 schreef wyccie het volgende:
Is dit niet al de derde keer dat je haar plaatst, Tokay?
Ehm, nee hoor.quote:Op maandag 15 december 2008 23:08 schreef wyccie het volgende:
Is dit niet al de derde keer dat je haar plaatst, Tokay?
Ehm, wie ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 15 december 2008 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Tokay is af en toe wat vergeetachtig en in de war.
Helemaal goed. In een keer!quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
Bekend om zijn 'hysterische' producties.
Trustenquote:![]()
Ik ben uw zoon, meneer.quote:
Hij komt me zo bekend voor..ehh Dennis Brown?quote:
Ook nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:27 schreef pos het volgende:
[..]
Hij komt me zo bekend voor..ehh Dennis Brown?
Mooi..heb part 2 ook geluisterdquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja!![]()
Als je thuis bent moet je deze even kijken. Virtuoos![]()
O ja, ik zie nu dat iemand het ook helemaal (in 2 delen gepost heeft. Even luisteren, ben benieuwd waar het eindigt, ze raakten de draad een beetje kwijt bij 10 minutenquote:
Hij weet het weer meteen hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een brandend projectielwapen?
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:45 schreef Gellius het volgende:
Bad Brains.
Al eerder geplaatst in 2001, 2003 en 2006.
quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 21:46 schreef Tokay het volgende:
[..]![]()
't Zal die gladjakker van Modern Talking wel zijn, die Duitser, die Dieter Bohlen.
Yeahquote:Op woensdag 17 december 2008 22:24 schreef Berkery het volgende:
Maar wel een gladjakker! Peter Cetera.
10 x liever Modern talking dan dit
Ik ben erquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:56 schreef peaceman het volgende:
Rustig hier... iedereen op wintersport ofzo?
Nou niet veel bijzonders eigenlijk... Kerst vieren, top 2000 luisteren....uitrusten.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:22 schreef pos het volgende:
Wist dat je hem zo zou radenBen muziek van de Prodigy aan het luisteren, vandaar
Heerlijk, vakantie! Gaan jullie wat doen?
Ach net als anders en natuurlijk kerst vieren en uitrustenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou niet veel bijzonders eigenlijk... Kerst vieren, top 2000 luisteren....uitrusten.
En jij?
Nee, dat is Keith. Achternaam weet ik even niet.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, dat is Keith. Achternaam weet ik even niet.
Hé pos! Muts!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:01 schreef peaceman het volgende:
je hebt gelijk... Keith Flint... En Pos rekent het gewoon goed..
Tuurlijk, al vind ik t klote dat je niet kon stemmen, wel een voordeel is dan weer dat platen uit 2008 niet in de lijst kunnen komen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, ik heb er zin in!Jij toch ook?
Wanneer gaan we exact beginnen, 2e Kerstdag middernacht (van vrijdag op zaterdag)?
Je moet er idd niet aan denken dat Wit Licht o.i.d. er meteen in staatquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:38 schreef peaceman het volgende:
Tuurlijk, al vind ik t klote dat je niet kon stemmen, wel een voordeel is dan weer dat platen uit 2008 niet in de lijst kunnen komen.
Ik weet ook nog niet of ik bij de start kan zijn, maar ik ga het wel proberen. Het is iig altijd een gezellige reeks.quote:2e kerstdag begint t, maar dan zijn Diaan en ik niet aanwezig, dus wij zullen jullie pas 3e kerstdag met onze aanwezigheid verblijden.
Ik vind reeksen met strenge regels leukerquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
Het is iig altijd een gezellige reeks.
Zoals?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind reeksen met strenge regels leuker
Relaxedquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
je hebt gelijk... Keith Flint... En Pos rekent het gewoon goed..
En voordat we gaan Kerst vieren ook nog heel veel cadeautjes inkopen natuurlijk......quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou niet veel bijzonders eigenlijk... Kerst vieren, top 2000 luisteren....uitrusten.
En jij?
Als een auto ouder is dan 30 jaar hoeft-ie maar eens in de 2 jaar apk gekeurd te wordenquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
Scrut, waarom geldt jouw APK voor 2 jaar? Normaal toch maar voor 1 jaar?
Ik dacht al dat het daarmee iets te maken had. lekker handig!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als een auto ouder is dan 30 jaar hoeft-ie maar eens in de 2 jaar apk gekeurd te worden
Echt wel. Niet na een jaar nieuwe ruitenwissers omdat er een streep op de voorruit achterblijft, 2 jaar geen laswerk etc. Ben sowieso erg blij met deze auto, ik heb nog nooit zo goedkoop gereden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het daarmee iets te maken had. lekker handig!!
Foto?quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt wel. Niet na een jaar nieuwe ruitenwissers omdat er een streep op de voorruit achterblijft, 2 jaar geen laswerk etc. Ben sowieso erg blij met deze auto, ik heb nog nooit zo goedkoop gereden.
Van m'n eigen wagen heb ik geen foto's. Maar het is zo eentje maar dan wit van buiten, blauw leer van binnen en de originele Mercedes lichtmetalen velgenquote:
Nou ja, voor de deur.... In de buurt, bij mij in de straat lukt haast nooit. Er wordt wel eens geprobeerd om de ster van de motorkap te jatten maar daarvoor heb je toch echt een ijzerzaag nodig.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:19 schreef pos het volgende:
Erg mooi ScrutMaar zet je die zo op straat, voor je deur?, of heb je een garage?
Nou het ging me niet om het roesten, meer om vandalisme. Op de motorkap van de auto die ik hierquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, voor de deur.... In de buurt, bij mij in de straat lukt haast nooit. Er wordt wel eens geprobeerd om de ster van de motorkap te jatten maar daarvoor heb je toch echt een ijzerzaag nodig.
Als het nieuwe jaar een beetje voorspoedig verloopt wil ik nog een klassieke Alfa voor de zomer, die gaat dan wel de stalling in 's winters anders is-ie gauw door de roest verdwenen. M'n Benzje is voor dagelijks gebruik en is een soort van Lt. Gruber little tank, onverwoestbaar. Tuurlijk roest-ie wel een beetje, maar na ruim 30 jaar mag dat ook wel.
Ik heb juist het idee dat ze deze auto zelfs iets meer met rust laten. Ik had toen ik hier net woonde een zwarte Alfa 156, daar werd echt heel veel aan vernield en beschadigd.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:16 schreef pos het volgende:
[..]
Nou het ging me niet om het roesten, meer om vandalisme. Op de motorkap van de auto die ik hier
voor had hebben ze boter kaas en eieren getekend en gespeeld waarschijnlijk.
Ik ook, gemiddeld één keer per jaarquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:30 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje wat een gedoe allemaal, wij hebben de auto gewoon op onze stoep bij de voordeur staan.![]()
Geboren in 1889.quote:Dat is een oud plaatje....
Mercedesquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:09 schreef Berkery het volgende:
Hee, die heb ik ook wel eens gevraagd. De dochter van Herr Jelinek
quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Henry Ford?
ik heb pas 188000 op de tellerquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:27 schreef Berkery het volgende:
Die van mij gaat met een beetje mazzel dit jaar nog over de 3 ton heen
Wel auto mannen?quote:Op zondag 21 december 2008 12:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope, Alfa is trouwens een afkorting van Anonima Lombarda Fabbrica Automobili.
neen, maar wel een automanquote:Op zondag 21 december 2008 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Een gokje op Hub van Doorne.
Hint: Neinquote:Op zondag 21 december 2008 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmmm. Amerikaan?
Hoi Diaan,quote:Op zondag 21 december 2008 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
Duitser dus?
Ow ik heb helemaal geen goedemorgen middagquote:
Volgens mij heb ik nog nooit (of zeer zelden) goeiemorgen hier gezegd, dus daarom typte ik het nietquote:Op zondag 21 december 2008 13:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik heb helemaal geen goedemorgen![]()
gezegd
, bij deze....
Iets te maken met Volkswagen?
Ik welquote:Op zondag 21 december 2008 13:42 schreef qonmann het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit (of zeer zelden) goeiemorgen hier gezegd, dus daarom typte ik het niet
Niet echt Volkswagen, maar wel opgeslokt door VW
quote:
O wacht. Felix Wankel?quote:Op zondag 21 december 2008 13:42 schreef qonmann het volgende:
Niet echt Volkswagen, maar wel opgeslokt door VW
Ja maar het is nooit echt op grote schaal doorgebroken..quote:Op zondag 21 december 2008 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmm. Ik kan hem zo 1,2,3 niet aan een Duits automerk koppelen. Vond meneer iets uit dat in de auto-industrie gebruikt werd?
quote:
Veel plezier !quote:Op zondag 21 december 2008 13:53 schreef Diaan73 het volgende:
Nou nog noooooit van gehoord. Ik ga mn schoenen aan doen dat duurt tegenwoordig wel evenen dan gaan we zo naar de stad. De serious request/coca cola truck met mystery BN-er staat er. Even kijken...
![]()
schept toch een bandquote:Op zondag 21 december 2008 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:
De Ro80 was een prachtige auto, z'n tijd ver vooruit, alleen die wankelmotor.... Eigenaars van Ro80's groetten elkaar op de weg door een aantal vingers op te steken om aan te geven met de hoeveelste motor zij in hun auto rondreden
Nee, daar heb ik al het één en ander van. Deze meneer was de grondlegger van de Afrobeat. Hij was ook nogal megalomaan, zijn band telde in hoogtijdagen uit ruim 60 leden en hij trouwde in één keer 27 vrouwen.quote:
Geen idee, Scrut Wel mazzel dat hij het in 1 keer deed, dat trouwen, in 2x kom je al gauw op 54 vrouwen...beetje veelquote:Op zondag 21 december 2008 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik al het één en ander van. Deze meneer was de grondlegger van de Afrobeat. Hij was ook nogal megalomaan, zijn band telde in hoogtijdagen uit ruim 60 leden en hij trouwde in één keer 27 vrouwen.
Yeah babyquote:
Ik ben net 270 euro rijker geworden en een wii armerquote:Op zondag 21 december 2008 17:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
het was een succesvol bezoek aan de cd-boer. een dikke 90 euro armer, 7 cd's rijker
Ik vind een Wii stom. Het hele idee van een computerspelletje is mi dat je zonder meer te bewegen dan je vingers een spel doet, moet je opeens bij de Wii allerlei lichaamsbewegingen doenquote:Op zondag 21 december 2008 18:12 schreef pos het volgende:
[..]
Ik ben net 270 euro rijker geworden en een wii armer
Idd ik vond er dus ook niets aan. Had hem 2 weken geleden gekocht, maar het viel me erg tegenquote:Op zondag 21 december 2008 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind een Wii stom. Het hele idee van een computerspelletje is mi dat je zonder meer te bewegen dan je vingers een spel doet, moet je opeens bij de Wii allerlei lichaamsbewegingen doen![]()
Met wat extra dingen erbij en een spel, was het 349quote:Op zondag 21 december 2008 18:13 schreef wyccie het volgende:
Zoveel kost een Wii toch helemaal niet?
Zo vertelde een collega dat hij Guitar Hero speelde omdat hij geen tijd had om echt gitaar te leren spelenquote:Op zondag 21 december 2008 18:23 schreef wyccie het volgende:
Het is dan ook ideaal voor mensen die wel willen sporten maar te lui zijn om naar de sportschool te fietsen.
Ik zou er dus wel eentje kunnen gebruiken.
Dat is raar.quote:Op zondag 21 december 2008 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo vertelde een collega dat hij Guitar Hero speelde omdat hij geen tijd had om echt gitaar te leren spelen
Dag moppiequote:
quote:
Het was donkerquote:Op maandag 22 december 2008 23:59 schreef wyccie het volgende:
Je hebt niet even naar de bestuurder gekeken?
Ik ga vroeg naar bed.![]()
Ja, hoe zag Scrut eruit Wicked?quote:Op maandag 22 december 2008 23:59 schreef wyccie het volgende:
Je hebt niet even naar de bestuurder gekeken?
Ik ga vroeg naar bed.![]()
racesterquote:Op maandag 22 december 2008 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
(maar niet lang, ik ging 'm voorbij
Niet gezien dus. Er zaten wel twee man in de auto.quote:
Echt niet. Je mag niet harder dan 80 op de A10quote:
Nopequote:Op maandag 22 december 2008 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
Bai ze wee, Scrutinizer, begint het nummerbord van jouw auto toevallig met GL?
Jajaquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
NopeEn ik ben vandaag ook niet op de A-10 geweest
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
En die meneer is Sergio Samba Mendes?
Welke richting moeten we zoeken?quote:
Awwquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vlak daarna is hij gestopt met roken
Zegt me, zo gauw, echt niets.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Gezien jouw interesse in de misdaad had ik verwacht dat jij 'm zo zou raden.
Ik heb het opgezocht, maar het zegt me, eerlijkgezegd, niets. Alleen de " titel" wel.quote:
Wel je handjes wassen, hè?quote:
Apart.quote:maar het zegt me, eerlijkgezegd, niets. Alleen de " titel" wel.
Sorry, maar ik heb het niet geplaatst, tochquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel je handjes wassen, hè?![]()
[..]
Toch je handen wassen, je weet maar nooit....quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:23 schreef pos het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb het niet geplaatst, toch
Niet..had mn handen gewassen hoor...quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar jouw vingers ruiken nog een beetje...
Dat zijn er niet veel meer inderdaad.quote:
quote:
Dat vraag je elk jaar, Scrutquote:
Das dan wel weer waarquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar het lijkt wel of het ieder jaar op een andere dag is
Hoi Scurinizer.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar het lijkt wel of het ieder jaar op een andere dag is
Ik ben naar het strand geweestquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:00 schreef pos het volgende:
Ga je nog wat bijzonders doen vandaag, Scrut?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik begrip er nu helemaal niets meer van. Op welke datum valt Oud en Nieuw nu dit jaar?
Dan ben je vast verliefd of heb je een hondquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben naar het strand geweest![]()
Geen van beiden hoewel een hond me wel leuk lijkt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:45 schreef pos het volgende:
[..]
Dan ben je vast verliefd of heb je een hond![]()
Ik had een joggingbroek onder mijn gewone broek aan, Dat was wel prettigquote:
Ik zou ook graag een hond willen, maar ivm werken gaat dat jammergenoeg nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen van beiden hoewel een hond me wel leuk lijkt.
Ik moet straks nog naar AH..stel het steeds uitquote:Ik had een joggingbroek onder mijn gewone broek aan, Dat was wel prettig
Zelfde verhaal hier en dan woon ik ook nog eens hoog.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:20 schreef pos het volgende:
[..]
Ik zou ook graag een hond willen, maar ivm werken gaat dat jammergenoeg niet![]()
Ben net geweest, stervensdrukquote:[..]
Ik moet straks nog naar AH..stel het steeds uit
Wij hebben hier zo'n AH XL, dan pak je zo'n scanner en heb je nooit een rij, zelfs niet op zaterdag. Dat is dan wel weer fijnquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben net geweest, stervensdruk
Vandaag was er een ordinair maar kakineus echtpaar met een kar vol boodschappen die voor wilden want "zij hadden haast"quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:25 schreef pos het volgende:
[..]
Wij hebben hier zo'n AH XL, dan pak je zo'n scanner en heb je nooit een rij, zelfs niet op zaterdag. Dat is dan wel weer fijn
O wat vreselijk! Krijg echt zin om boodschappen te gaan doenquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vandaag was er een ordinair maar kakineus echtpaar met een kar vol boodschappen die voor wilden want "zij hadden haast"Toen er op dat moment een kassa bij kwam had niemand anders kans deze als eerste te bereiken, die duwden ze gewoon weg. Wel lieten ze toen ze hun plaats veroverd hadden nog even twee kennissen voor die nog helemaal niet in de rij gestaan hadden
Ach, ik zag wel een fluim in haar bontjas hangen toen ze de winkel verietquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:38 schreef pos het volgende:
[..]
O wat vreselijk! Krijg echt zin om boodschappen te gaan doen
Gadver, niet van jou toch, hoop ikquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, ik zag wel een fluim in haar bontjas hangen toen ze de winkel veriet
Ik ook niet, maar soms moet ik er wat van zeggen. Laatst in het "restaurant"quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, ik kan me niet druk maken om zulke onbenullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |