Niet..had mn handen gewassen hoor...quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar jouw vingers ruiken nog een beetje...
Dat zijn er niet veel meer inderdaad.quote:
quote:
Dat vraag je elk jaar, Scrutquote:
Das dan wel weer waarquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar het lijkt wel of het ieder jaar op een andere dag is
Hoi Scurinizer.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar het lijkt wel of het ieder jaar op een andere dag is
Ik ben naar het strand geweestquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:00 schreef pos het volgende:
Ga je nog wat bijzonders doen vandaag, Scrut?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik begrip er nu helemaal niets meer van. Op welke datum valt Oud en Nieuw nu dit jaar?
Dan ben je vast verliefd of heb je een hondquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben naar het strand geweest![]()
Geen van beiden hoewel een hond me wel leuk lijkt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:45 schreef pos het volgende:
[..]
Dan ben je vast verliefd of heb je een hond![]()
Ik had een joggingbroek onder mijn gewone broek aan, Dat was wel prettigquote:
Ik zou ook graag een hond willen, maar ivm werken gaat dat jammergenoeg nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen van beiden hoewel een hond me wel leuk lijkt.
Ik moet straks nog naar AH..stel het steeds uitquote:Ik had een joggingbroek onder mijn gewone broek aan, Dat was wel prettig
Zelfde verhaal hier en dan woon ik ook nog eens hoog.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:20 schreef pos het volgende:
[..]
Ik zou ook graag een hond willen, maar ivm werken gaat dat jammergenoeg niet![]()
Ben net geweest, stervensdrukquote:[..]
Ik moet straks nog naar AH..stel het steeds uit
Wij hebben hier zo'n AH XL, dan pak je zo'n scanner en heb je nooit een rij, zelfs niet op zaterdag. Dat is dan wel weer fijnquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben net geweest, stervensdruk
Vandaag was er een ordinair maar kakineus echtpaar met een kar vol boodschappen die voor wilden want "zij hadden haast"quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:25 schreef pos het volgende:
[..]
Wij hebben hier zo'n AH XL, dan pak je zo'n scanner en heb je nooit een rij, zelfs niet op zaterdag. Dat is dan wel weer fijn
O wat vreselijk! Krijg echt zin om boodschappen te gaan doenquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vandaag was er een ordinair maar kakineus echtpaar met een kar vol boodschappen die voor wilden want "zij hadden haast"Toen er op dat moment een kassa bij kwam had niemand anders kans deze als eerste te bereiken, die duwden ze gewoon weg. Wel lieten ze toen ze hun plaats veroverd hadden nog even twee kennissen voor die nog helemaal niet in de rij gestaan hadden
Ach, ik zag wel een fluim in haar bontjas hangen toen ze de winkel verietquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:38 schreef pos het volgende:
[..]
O wat vreselijk! Krijg echt zin om boodschappen te gaan doen
Gadver, niet van jou toch, hoop ikquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, ik zag wel een fluim in haar bontjas hangen toen ze de winkel veriet
Ik ook niet, maar soms moet ik er wat van zeggen. Laatst in het "restaurant"quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, ik kan me niet druk maken om zulke onbenullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |