schept toch een bandquote:Op zondag 21 december 2008 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:
De Ro80 was een prachtige auto, z'n tijd ver vooruit, alleen die wankelmotor.... Eigenaars van Ro80's groetten elkaar op de weg door een aantal vingers op te steken om aan te geven met de hoeveelste motor zij in hun auto rondreden
Nee, daar heb ik al het één en ander van. Deze meneer was de grondlegger van de Afrobeat. Hij was ook nogal megalomaan, zijn band telde in hoogtijdagen uit ruim 60 leden en hij trouwde in één keer 27 vrouwen.quote:
Geen idee, Scrut Wel mazzel dat hij het in 1 keer deed, dat trouwen, in 2x kom je al gauw op 54 vrouwen...beetje veelquote:Op zondag 21 december 2008 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik al het één en ander van. Deze meneer was de grondlegger van de Afrobeat. Hij was ook nogal megalomaan, zijn band telde in hoogtijdagen uit ruim 60 leden en hij trouwde in één keer 27 vrouwen.
Yeah babyquote:
Ik ben net 270 euro rijker geworden en een wii armerquote:Op zondag 21 december 2008 17:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
het was een succesvol bezoek aan de cd-boer. een dikke 90 euro armer, 7 cd's rijker
Ik vind een Wii stom. Het hele idee van een computerspelletje is mi dat je zonder meer te bewegen dan je vingers een spel doet, moet je opeens bij de Wii allerlei lichaamsbewegingen doenquote:Op zondag 21 december 2008 18:12 schreef pos het volgende:
[..]
Ik ben net 270 euro rijker geworden en een wii armer
Idd ik vond er dus ook niets aan. Had hem 2 weken geleden gekocht, maar het viel me erg tegenquote:Op zondag 21 december 2008 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind een Wii stom. Het hele idee van een computerspelletje is mi dat je zonder meer te bewegen dan je vingers een spel doet, moet je opeens bij de Wii allerlei lichaamsbewegingen doen![]()
Met wat extra dingen erbij en een spel, was het 349quote:Op zondag 21 december 2008 18:13 schreef wyccie het volgende:
Zoveel kost een Wii toch helemaal niet?
Zo vertelde een collega dat hij Guitar Hero speelde omdat hij geen tijd had om echt gitaar te leren spelenquote:Op zondag 21 december 2008 18:23 schreef wyccie het volgende:
Het is dan ook ideaal voor mensen die wel willen sporten maar te lui zijn om naar de sportschool te fietsen.
Ik zou er dus wel eentje kunnen gebruiken.
Dat is raar.quote:Op zondag 21 december 2008 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo vertelde een collega dat hij Guitar Hero speelde omdat hij geen tijd had om echt gitaar te leren spelen
Dag moppiequote:
quote:
Het was donkerquote:Op maandag 22 december 2008 23:59 schreef wyccie het volgende:
Je hebt niet even naar de bestuurder gekeken?
Ik ga vroeg naar bed.![]()
Ja, hoe zag Scrut eruit Wicked?quote:Op maandag 22 december 2008 23:59 schreef wyccie het volgende:
Je hebt niet even naar de bestuurder gekeken?
Ik ga vroeg naar bed.![]()
racesterquote:Op maandag 22 december 2008 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
(maar niet lang, ik ging 'm voorbij
Niet gezien dus. Er zaten wel twee man in de auto.quote:
Echt niet. Je mag niet harder dan 80 op de A10quote:
Nopequote:Op maandag 22 december 2008 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
Bai ze wee, Scrutinizer, begint het nummerbord van jouw auto toevallig met GL?
Jajaquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
NopeEn ik ben vandaag ook niet op de A-10 geweest
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
En die meneer is Sergio Samba Mendes?
Welke richting moeten we zoeken?quote:
Awwquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vlak daarna is hij gestopt met roken
Zegt me, zo gauw, echt niets.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Gezien jouw interesse in de misdaad had ik verwacht dat jij 'm zo zou raden.
Ik heb het opgezocht, maar het zegt me, eerlijkgezegd, niets. Alleen de " titel" wel.quote:
Wel je handjes wassen, hè?quote:
Apart.quote:maar het zegt me, eerlijkgezegd, niets. Alleen de " titel" wel.
Sorry, maar ik heb het niet geplaatst, tochquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel je handjes wassen, hè?![]()
[..]
Toch je handen wassen, je weet maar nooit....quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:23 schreef pos het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb het niet geplaatst, toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |