O ja, ik zie nu dat iemand het ook helemaal (in 2 delen gepost heeft. Even luisteren, ben benieuwd waar het eindigt, ze raakten de draad een beetje kwijt bij 10 minutenquote:
Hij weet het weer meteen hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een brandend projectielwapen?
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:45 schreef Gellius het volgende:
Bad Brains.
Al eerder geplaatst in 2001, 2003 en 2006.
quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 21:46 schreef Tokay het volgende:
[..]![]()
't Zal die gladjakker van Modern Talking wel zijn, die Duitser, die Dieter Bohlen.
Yeahquote:Op woensdag 17 december 2008 22:24 schreef Berkery het volgende:
Maar wel een gladjakker! Peter Cetera.
10 x liever Modern talking dan dit
Ik ben erquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:56 schreef peaceman het volgende:
Rustig hier... iedereen op wintersport ofzo?
Nou niet veel bijzonders eigenlijk... Kerst vieren, top 2000 luisteren....uitrusten.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:22 schreef pos het volgende:
Wist dat je hem zo zou radenBen muziek van de Prodigy aan het luisteren, vandaar
Heerlijk, vakantie! Gaan jullie wat doen?
Ach net als anders en natuurlijk kerst vieren en uitrustenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou niet veel bijzonders eigenlijk... Kerst vieren, top 2000 luisteren....uitrusten.
En jij?
Nee, dat is Keith. Achternaam weet ik even niet.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, dat is Keith. Achternaam weet ik even niet.
Hé pos! Muts!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:01 schreef peaceman het volgende:
je hebt gelijk... Keith Flint... En Pos rekent het gewoon goed..
Tuurlijk, al vind ik t klote dat je niet kon stemmen, wel een voordeel is dan weer dat platen uit 2008 niet in de lijst kunnen komen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, ik heb er zin in!Jij toch ook?
Wanneer gaan we exact beginnen, 2e Kerstdag middernacht (van vrijdag op zaterdag)?
Je moet er idd niet aan denken dat Wit Licht o.i.d. er meteen in staatquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:38 schreef peaceman het volgende:
Tuurlijk, al vind ik t klote dat je niet kon stemmen, wel een voordeel is dan weer dat platen uit 2008 niet in de lijst kunnen komen.
Ik weet ook nog niet of ik bij de start kan zijn, maar ik ga het wel proberen. Het is iig altijd een gezellige reeks.quote:2e kerstdag begint t, maar dan zijn Diaan en ik niet aanwezig, dus wij zullen jullie pas 3e kerstdag met onze aanwezigheid verblijden.
Ik vind reeksen met strenge regels leukerquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
Het is iig altijd een gezellige reeks.
Zoals?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind reeksen met strenge regels leuker
Relaxedquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
je hebt gelijk... Keith Flint... En Pos rekent het gewoon goed..
En voordat we gaan Kerst vieren ook nog heel veel cadeautjes inkopen natuurlijk......quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou niet veel bijzonders eigenlijk... Kerst vieren, top 2000 luisteren....uitrusten.
En jij?
Als een auto ouder is dan 30 jaar hoeft-ie maar eens in de 2 jaar apk gekeurd te wordenquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
Scrut, waarom geldt jouw APK voor 2 jaar? Normaal toch maar voor 1 jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |