Zo is het maar net.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[jandesbouvrie]Hallooo, daar zijn we weer![/jandesbouvrie]
In Glamourland was dat een soort jingle als ze hem weer eens op een feestje in het Gooi of op een Vespa in Saint-Tropez tegenkwamen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:40 schreef wyccie het volgende:
Dat heb ik hem nog nooit horen zeggen.
FOK Gellius!quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit topic loopt nu al als een tierelier
Pardon? Ik heb RJP altijd een lang en postrijk leven toegewenst en heb de topic met gepaste eerbied uitgeleide gedaan toen de ziekte - die, zoals wij met Kierkegaard weten, tot de dood leidt- zich zover had ingevreten dat verder herstel onmogelijk bleek. Natuurlijk is het ook voor mij pijnlijk om deze collectieve ontkenningsfase van de habitués van RJPvD aan te moeten zien. Daarom ben ik er voor jullie. En dan dit.quote:
Ben er een beetje op uitgekeken, Scrut..enne er gaat te veel tijd in zittenquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben je gestopt met Second Life, pos?
Die niet fransman en acteur bedoel je, geen idee..enne ben op mn werkquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Told you so.
Enfin, nu kun je gewoon even mijn plaatje raden.
Die Portugees, ja.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:24 schreef pos het volgende:
[..]
Die niet fransman en acteur bedoel je,
Nope. Volgens mij is hij wel in Nederland woonachtig.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:36 schreef pos het volgende:
Is het de vader van Fatima Moreira de Melo?
Yepquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:47 schreef pos het volgende:
Fernando Lameirinhas
met dank aan een portugese collega
Lief Gellius, alleen ben ik geen knorrepos maar een schele posquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:25 schreef Gellius het volgende:
Zeldzame knorrepos gevonden in Amsterdam!
Daar vind ik hem ook op lijken.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:25 schreef pos het volgende:
of is het de Fonz soms?
Heb het al verbeterd, niet meteen zo mopperenquote:
Heeft geen enkel nut en ik zie je liever vrolijkquote:
Het was liefhebbend bedoeldquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:43 schreef Gellius het volgende:
Pardon? Ik heb RJP altijd een lang en postrijk leven toegewenst en heb de topic met gepaste eerbied uitgeleide gedaan toen de ziekte - die, zoals wij met Kierkegaard weten, tot de dood leidt- zich zover had ingevreten dat verder herstel onmogelijk bleek. Natuurlijk is het ook voor mij pijnlijk om deze collectieve ontkenningsfase van de habitués van RJPvD aan te moeten zien. Daarom ben ik er voor jullie. En dan dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |