Idd, niet echt een rock & roll uiterlijkquote:Op donderdag 11 december 2008 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vind je het gek? Met zo'n jasje?
Die hoed dan!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Vind je het gek? Met zo'n jasje?
Hij was 27 toen hij stierf?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
Hint: hij wordt wel genoemd in het rijtje Brian, Jimi, Janis, Jim.
Daar ben ik niet zeker van. Ik denk dat jij het eerder weet.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Tong80 zou het wel geweten hebben.
Nee, dat is wyccies schuldquote:Maar die hebben jullie weggejaagd
Kan ik nietquote:
Wacht ik daar nog even opquote:Op donderdag 11 december 2008 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zometeen ga ik nog een vette hint plaatsen.
Nee, het was heel ordinair: drugs.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:46 schreef wyccie het volgende:
Zat hij in het vliegtuig op de dag dat muziek stierf?
Ik weet niks van muziekquote:Op donderdag 11 december 2008 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zeker van. Ik denk dat jij het eerder weet.
The Flying Burrito Brothers en zijn duetten met Emmylou Harris.quote:
The flying Burrito's ken ik niet en Emmylou is niet echt mijn soort muziekquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
The Flying Burrito Brothers en zijn duetten met Emmylou Harris.
En ik had al zo'n honger.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
The Flying Burrito Brothers
Door jou zit ik nu aan een plakje kaasquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:09 schreef wyccie het volgende:
Dat vult helaas niet zo. Ik wil iets hartigs, mannenvoedsel.
Je bent een echte levensgenieter.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:14 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog wel een zakje geraspte kaas.
Zie mijn bovenstaande post.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ha! Dubbele plaatjes! Eens kijken of Wickedangel dat kan hendelen.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
De onderste zijn de Chili Peppers.
Zie je dan niet wat een chaos dit wordt? Jij moet nu ook weer een nieuw plaatje posten. We komen er nooit meer vanaf. Het kunnen er alleen nog maar meer worden. Het zal van kwaad tot erger gaan.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Zie je dan niet wat een chaos dit wordt? Jij moet nu ook weer een nieuw plaatje posten. We komen er nooit meer vanaf. Het kunnen er alleen nog maar meer worden. Het zal van kwaad tot erger gaan.Op een gegeven moment staan er meer plaatjes open dan een topic posts kan bevatten.
Dat sowieso, natuurlijk.quote:Het einde der tijden is nabij
Oke, dan wacht ik wel evenquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee! Dit topic moet eerst vol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |