O!quote:
Ik zal nooit iemand vermoorden. Zeg nooit nooit....quote:Op donderdag 11 december 2008 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zal nooit samen met wyccie een moord beramen.
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:27 schreef Wickedangel het volgende:
Ha!![]()
Ik heb de discussie eerder niet echt gelezen, maar hoe kun je nou het antwoord op een plaatje Googlen?
Je hebt helemaal geen hints gegeven.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Door te googlen op informatie uit hintjes e.d.
Alsof je daar iets mee opschiet. Deze topicreeks staat me juist aan omdat er niks valt te Googlen. In de AKQ weet ik in ieder geval één persoon die de zaak gigantisch flestquote:Op donderdag 11 december 2008 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Door te googlen op informatie uit hintjes e.d.
Scrut heeft me gedwongen.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:32 schreef pos het volgende:
Heeft wyccie vals gespeeld?
Wyccie doet daar toch ook aan mee?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:35 schreef Wickedangel het volgende:
In de AKQ weet ik in ieder geval één persoon die de zaak gigantisch flest![]()
Nee, want ik zou niet weten hoe je een plaatje moet googlen.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoezo voel jij je aangesproken?
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie doet daar toch ook aan mee?
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie doet daar toch ook aan mee?
Ik ookquote:Op donderdag 11 december 2008 22:39 schreef wyccie het volgende:
![]()
Al meer dan een jaar niet meer. Ben cold turkey afgekickt.
Fora, meervoud??quote:Op donderdag 11 december 2008 22:42 schreef wyccie het volgende:
Nu de rest van de fora nog. Dan zou ik misschien een beter dokter worden.
Subfora bedoel ik. Ik ben heel monogaam.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
Fora, meervoud??
Een beter dokter? Nu word je een ziek dokter?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nu de rest van de fora nog. Dan zou ik misschien een beter dokter worden.
Ik zie hetquote:
Ja!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Een beter dokter? Nu word je een ziek dokter?
En hij is als huisarts geëindigd, toch?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn vader wilde patholoog anatoom worden. Hoe ziek is dat?
Yep.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
En hij is als huisarts geëindigd, toch?![]()
Ik zie wel eens die Amerikaanse p-a op discovery ofzo. Lekker zagen, boren, breken en snijden. Een soort van klussen met ex-kijkers.quote:Lijkt mij ook wel wat, maar ik denk dat ik het leuker vind om mensen beter te maken.
Het ergste lijkt mij als ze al een tijdje ex-kijkers zijn en je moet dan gaan klussen...bah..quote:Op donderdag 11 december 2008 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie wel eens die Amerikaanse p-a op discovery ofzo. Lekker zagen, boren, breken en snijden. Een soort van klussen met ex-kijkers.
Ja, als ze een week of wat in het water gelegen hebben en helemaal opgezet zijnquote:Op donderdag 11 december 2008 23:07 schreef pos het volgende:
[..]
Het ergste lijkt mij als ze al een tijdje ex-kijkers zijn en je moet dan gaan klussen...bah..
Zongquote:Op donderdag 11 december 2008 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Meneer van de foto zingt ook nog eens?
Scrutttquote:Op donderdag 11 december 2008 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, als ze een week of wat in het water gelegen hebben en helemaal opgezet zijn
Maar jij bent toch van de seriemoordenaars en zo?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:10 schreef pos het volgende:
Scruttt..ophouden..ik zit aan een drop toffee
Gadverdamme.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:14 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde het net hebben over lijken die helemaal vergaan zijn tot wasachtige smurrie.
En dan zou jij erin willen klussen? Dan kan je, lijkt mij, beter van de seriemoordenaars zijn, toch?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:14 schreef wyccie het volgende:
Anita is terug.![]()
[..]
Maar jij bent toch van de seriemoordenaars en zo?
Ik wilde het net hebben over lijken die helemaal vergaan zijn tot wasachtige smurrie.
Ja, hallo! Wie plaatst er een plaatje van een dode?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gadverdamme, plaag pos toch niet zo.
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, hallo! Wie plaatst er een plaatje van een dode?
Nee, want het schijnt heel erg te stinken. De stank trekt dan helemaal in je huid.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:17 schreef pos het volgende:
En dan zou jij erin willen klussen? Dan kan je, lijkt mij, beter van de seriemoordenaars zijn, toch?
Beetje schrobben met Lysol, dan heb je daar geen last meer van.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, want het schijnt heel erg te stinken. De stank trekt dan helemaal in je huid.
(Volgens CSI)
Vind je het gek? Met zo'n jasje?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
Bij leven heeft hij nooit zo'n succes gehad,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |