Ik kijk/luister nu naar de live-stream van Paradiso, fabchannel. Pete Philly & Perquisite, leukquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:07 schreef wyccie het volgende:
Even doorscrollen naar beneden op de rechterhelft, Scrut:
SABRINA STARKE on her “Yellow Brick Road” Tour
Zo 21 12
AANVANG
20:15 UUR
ENTREE
¤12,00
START VVK
za 15 11
Ik heb het ook opgezocht en heb nog nooit van dr gehoord...is dat erg?quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:39 schreef peaceman het volgende:
Oh nee.. heb t opgezocht.... stom.. had ik kunnen (en eigenlijk moeten) weten.
Schandequote:Op zondag 7 december 2008 19:07 schreef pos het volgende:
[..]
Ik heb het ook opgezocht en heb nog nooit van dr gehoord...is dat erg?
quote:Op vrijdag 4 april 2003 21:35 schreef ChrisJX het volgende:
In het Engels heettie trouwens Thomas Aquinas, wist je dat?
De kwaliteit was toen ook al niet om over naar huis te schrijven.quote:Op vrijdag 4 april 2003 21:36 schreef Ryan3 het volgende:
De Civitate Deï? Heel belangrijk boek geweest.
Hij is vandaag 92 geworden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Kirk Douglas?
Pyl kan het ook zo mooi.quote:
Dit is pas de tweede keer dit jaarquote:Op woensdag 10 december 2008 10:23 schreef pyl het volgende:
Hoe vaak heb jij, naar schatting, Al Jarreau al geplaatst, buurman?
Goh, goh, zeg, de neef van de achterbuurman van de derde secretaris-generaal van de VN raden, dat is stoer.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:34 schreef Gellius het volgende:
Dat was toch ook het concept van RJPvD? Zo lang mogelijk een topic in leven houden met een pool van ongeveer 150 plaatjes? Ik vin dhet nog steeds een hele prestatie, hoor.
Gezien je geschamper, zou ik zeggen dat je zelf een bietje zuur bent.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:49 schreef Gellius het volgende:
Daarom doen we dat ook in een naburig topic Ryan, zodat je hier je niet in bochten hoeft te wringen om er zuur over te doen.
Hoe komt het dan dat Google het op dit moment niet meer doet...?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:54 schreef pyl het volgende:
Google?
Een scherp waarnemingsvermogen, een brede frenologische kennis, een uitgebalanceerde ondervragingstechniek en -tactiek, een bijzonder brede algemene (lees: historische, aardrijkskundige, letterkundige, filosofische, zeg maar: culturele en wetenschappelijke) ontwikkeling, een gedegen mensenkennis, een verfijnde esthetiek, grote kennis van het Amsterdamse stratenplan, enzovoorts, enzovoorts zijn de instrumenten die bij de buren worden aangewend, en pas dan, helemaal aan het einde, wordt er - wellicht, want lang niet altijd - een keertje naar 'google' gegrepen, meestal slechts om de plaatjesplaatser te betrappen op het verstrekken van verkeerde informatie.
Je moet het wel kunnen, natuurlijk.
Die meneer die er nu staat, bijvoorbeeld, ken jij ook hoor Ryan. Maar ja, je moet het zien, hè.
Hoezo? Weet jij 'm niet?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:04 schreef Gellius het volgende:
Nou Ryan! Ik verwacht er heel wat van.
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:04 schreef Gellius het volgende:
Nou Ryan! Ik verwacht er heel wat van.
Google ligt eruit.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:08 schreef Gellius het volgende:
Ik doe natuurlijk niet mee. Deze topic is dood.
Jij bent wrs ook pas aangetrouwd met die neef van de achterbuurman van U Thant?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:15 schreef Gellius het volgende:
Dat komt mooi uit: in RJPvD wordt - idealiter - niet gegoogled.
De hele tijd al?quote:
Bij mij ligt Google er gewoon in overigens.
Zeker. Ik heb net even ge-google-d naar wat een VAZ 2103 is. Mooie wagen!quote:Op woensdag 10 december 2008 11:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De hele tijd dus al?
Dat weet je zeker?
Maar ook eerder dus al?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb net even ge-google-d naar wat een VAZ 2103 is. Mooie wagen!
Yeah, rightquote:Op donderdag 11 december 2008 16:03 schreef pyl het volgende:
Van Heutsz. Alsof ik dat niet had gezien.
O!quote:
Ik zal nooit iemand vermoorden. Zeg nooit nooit....quote:Op donderdag 11 december 2008 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zal nooit samen met wyccie een moord beramen.
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:27 schreef Wickedangel het volgende:
Ha!![]()
Ik heb de discussie eerder niet echt gelezen, maar hoe kun je nou het antwoord op een plaatje Googlen?
Je hebt helemaal geen hints gegeven.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Door te googlen op informatie uit hintjes e.d.
Alsof je daar iets mee opschiet. Deze topicreeks staat me juist aan omdat er niks valt te Googlen. In de AKQ weet ik in ieder geval één persoon die de zaak gigantisch flestquote:Op donderdag 11 december 2008 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Door te googlen op informatie uit hintjes e.d.
Scrut heeft me gedwongen.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:32 schreef pos het volgende:
Heeft wyccie vals gespeeld?
Wyccie doet daar toch ook aan mee?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:35 schreef Wickedangel het volgende:
In de AKQ weet ik in ieder geval één persoon die de zaak gigantisch flest![]()
Nee, want ik zou niet weten hoe je een plaatje moet googlen.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoezo voel jij je aangesproken?
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie doet daar toch ook aan mee?
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie doet daar toch ook aan mee?
Ik ookquote:Op donderdag 11 december 2008 22:39 schreef wyccie het volgende:
![]()
Al meer dan een jaar niet meer. Ben cold turkey afgekickt.
Fora, meervoud??quote:Op donderdag 11 december 2008 22:42 schreef wyccie het volgende:
Nu de rest van de fora nog. Dan zou ik misschien een beter dokter worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |