abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63960451
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ik verwacht elke dag een krant, ongeacht wat de bezorger allemaal overkomt. Daar betaal ik flink voor.
En wat voor bedrag mag dat dan zijn?
  † In Memoriam † vrijdag 12 december 2008 @ 14:03:45 #152
43556 miss_dynastie
pi_63960565
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:59 schreef julian6 het volgende:

[..]

284 euro per jaar.
  vrijdag 12 december 2008 @ 14:04:07 #153
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63960570
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:54 schreef julian6 het volgende:

[..]

Kans dat ze jou bellen om te vragen of de krant wel is bezorgd is nihil. En jullie gaan vast niet zelf naar de telefoon grijpen..
het zal niet de eerste keer zijn dat ik een mailtje waag aan het niet of nauwelijks bezorgen van weekbladen en/of folders

En toch deel ik nog steeds dezelfde mening als Sjeen

Als je meer geld wilt, klop je maar bij je werkgever aan
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 12 december 2008 @ 14:05:00 #154
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_63960596
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:59 schreef julian6 het volgende:

[..]

Doet dat ertoe dan, wat ik exact betaal? Kranten zijn niet goedkoop.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_63960632
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Doet dat ertoe dan, wat ik exact betaal? Kranten zijn niet goedkoop.
Ja ik heb het over die gratis dingen he
  vrijdag 12 december 2008 @ 14:09:28 #156
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_63960717
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:06 schreef julian6 het volgende:

[..]

Ja ik heb het over die gratis dingen he
Je kunt natuurlijk aannemen dat ik het niet over gratis dingen heb als ik er flink voor betaal.
pi_63960860
Ik dacht misschien ben jij wel zo barmhartig met kerst dat je een flinke fooi geeft ook al heb je die knakker nog nooit gezien
pi_63961039
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik verwacht elke dag een krant, ongeacht wat de bezorger allemaal overkomt. Daar betaal ik flink voor.
Doe nou niet zo stoer
  vrijdag 12 december 2008 @ 14:27:25 #159
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_63961196
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:21 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Doe nou niet zo stoer
Stoer? Wat is er stoer aan? Ik heb gewoon een overeenkomst, zolang ik netjes betaal wil ik dus ook krijgen waarvoor ik betaald heb.
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:14 schreef julian6 het volgende:
Ik dacht misschien ben jij wel zo barmhartig met kerst dat je een flinke fooi geeft ook al heb je die knakker nog nooit gezien
Ongeacht wat ik geef, die bezorger heeft mijn krant gewoon te bezorgen.
pi_63961271
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:38 schreef Casos het volgende:
Haha, leuke tijd was dat altijd. Liep NRC Handelsblad, 80 krantjes en meer dan 400 gulden ophalen. Lijstje bijhouden wie we al gehad hadden en wat ze gegeven hadden.

Ojah, tegenwoordig krijgt alleen de bezorger van de Donald Duck een fooi, meestal een euro of vijf, dat is het enige blaadje waar ik om vraag. En deze wordt ook altijd keurig bezorgd, geen vouwen of kreuken.
Sinds wanneer bellen TPG bezorgers aan met kerst?

Donald Duck wordt al drie jaar met de gewone post verspreid.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_63961365
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:50 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Alsof het zo bijzonder is dat je je werk gewoon doet.
Voor die 2 gulden-cent per bezorgadres? Ja.
pi_63961411
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:17 schreef nostra het volgende:
De villawijk was het ergste, van 1 iemand een stuiver gekregen (ram dan gewoon de deur dicht zeg!).
Ik heb zo mensen gehad in duurdere wijken die de kaartjes door de brievenbus lieten doen

Bleek dat er ineens veel meer door de brievenbus kon dan alleen kranten

Vooral bij de gene die zeiden " even wachten hoor! " en nooit terug kwamen..
  vrijdag 12 december 2008 @ 14:37:39 #163
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_63961412
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Voor die 2 gulden-cent per bezorgadres? Ja.
Het betaalt in veel gevallen prima voor die scholieren. Vakkenvullers hebben omgerekend naar uurlonen vaak minder bijvoorbeeld. Ik heb vakken gevuld voor 7,50 (Guldens) per uur terwijl klasgenoten die kranten liepen vaak wel rond de 10 Gulden per uur zaten.

Had ik dan als vakkenvuller ook met kaartjes bij de ingang van de winkel moeten gaan staan?
pi_63961432
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Het betaalt in veel gevallen prima voor die scholieren. Vakkenvullers hebben omgerekend naar uurlonen vaak minder bijvoorbeeld. Ik heb vakken gevuld voor 7,50 (Guldens) per uur terwijl klasgenoten die kranten liepen vaak wel rond de 10 Gulden per uur zaten.

Had ik dan als vakkenvuller ook met kaartjes bij de ingang van de winkel moeten gaan staan?
Ik deed over mijn week ca. 4 uur, als het mee zat, en dat leverde 17,55 op (guldens).
  vrijdag 12 december 2008 @ 14:45:41 #165
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_63961564
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ik deed over mijn week ca. 4 uur, als het mee zat, en dat leverde 17,55 op (guldens).
Dan had je een kutwijk, ofzo? De mensen die ik er destijds over sprak hadden helemaal niks te klagen. Ik ben ook wel eens met iemand meegelopen, binnen een uur waren we toen klaar. En daar komt bij, als het zo slecht is, dan moeten ze iets anders gaan doen. Dan moeten uitgevers wel beter gaan betalen om nog mensen te vinden.
pi_63961614
Ik heb het zelf ook rondgebracht, en sommige gaven dan 25ct of 50ct (in de gulden tijd he ) en dan zeiden ze dat ze niet meer hadden. Ik gaf altijd een smile en zei dan dat dat niet uitmaakte. Het gaat maar een beetje om het idee, en alle beetjes helpen. 160x 50ct is ook 80 gulden En er waren mensen genoeg die 2,50 of 5gulden gaven, omdat het ALTIJD perfect optijd of zelfs te vroeg gebracht werd. Zodoende kon iedereen optijd de aanbiedingen halen hehe

Ik haalde elk jaar tussen de 125 en 200 gulden op overigens
Als ik iemand aan de deur krijg die komt 'schooien' dan geef ik meestal ook 50ct of een euro. Net wat ik in de portomonnee heb eigenlijk..
pi_63962343
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Dan had je een kutwijk, ofzo? De mensen die ik er destijds over sprak hadden helemaal niks te klagen. Ik ben ook wel eens met iemand meegelopen, binnen een uur waren we toen klaar. En daar komt bij, als het zo slecht is, dan moeten ze iets anders gaan doen. Dan moeten uitgevers wel beter gaan betalen om nog mensen te vinden.
ca. 360 woningen.
edit: waarvan 60 villa's en 30 twee onder één kap.
pi_63965236
Ach, ik ben alweer veel te laat voor deze jaarlijkse discussie zie ik
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:31:20 #169
27699 Ravage
thinking about you
pi_63966076
Het werkt ook andersom... Vroeger deed ik ook de ochtendkrant, en het gebeurde wel eens dat op het distributiepunt er per ongeluk te weinig kranten mee werden gegeven. (en onze distributeur was zo eigenwijs dat hij zeker wist dat hij altijd goed telde, dus je kon geen extra kranten meekrijgen).

Dan stond je voor het dilemma: wie krijgt er vandaag geen krant? En dan koos je natuurlijk niet voor de mensen die je met de kerst een fooi hebben gegeven.
i'm not living, i'm just killing time
pi_63966699
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:45 schreef julian6 het volgende:
Nou als ik 10 bezorgers aan de deur kreeg die allemaal hun hand ophouden dan kan ik jouw handelswijze wel begrijpen. Zoveel anders is het dus niet, maar ik vind het wel bot van je dat je zegt 'Ja ik doe de deur gewoon niet open of ik zeg dankjewel en gooi de deur dicht.'
Veel opties houd je dan niet over he:
  • ik doe de deur gewoon niet open >> bot
  • ik zeg dankjewel en gooi de deur dicht >> bot
  • ik betaal voor jouw "geweldige en alom gewaardeerde wekelijkse service" >> julian6 tevreden

• r_one in WGR / [WGR] Feedback
    .
    Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
    Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
    pi_63966809
    quote:
    Op vrijdag 12 december 2008 13:51 schreef julian6 het volgende:
    Tsja als je een dikke fooi geeft kun je zelfs bij ziekte een krant verwachten Dat deed ik tenminste, ik kreeg 6 euro van 1 kerel uit de buurt en hij heeft de rest van het jaar elke week een krant gehad ook al was ik doodziek.
    chapeau ( )

Je doet het voorkomen alsof je een luxe-artikel komt bezorgen waar de mensen elke week weer hunkerend naar uitkijken
    En het meest trieste: je gelooft er zelf kennelijk heilig in
    r_one in WGR / [WGR] Feedback
    .
    Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
    pi_63967016
    quote:
    Op vrijdag 12 december 2008 18:03 schreef r_one het volgende:

[..]

Veel opties houd je dan niet over he:
  • ik doe de deur gewoon niet open >> bot
  • ik zeg dankjewel en gooi de deur dicht >> bot
  • ik betaal voor jouw "geweldige en alom gewaardeerde wekelijkse service" >> julian6 tevreden

• Of je neemt netjes het kaartje aan en zegt dat je nu geen geld hebt.. maar toch bedankt voor de bezorging. Iedereen blij.
    quote:
    Op vrijdag 12 december 2008 18:09 schreef r_one het volgende:

[..]

chapeau ( )

Je doet het voorkomen alsof je een luxe-artikel komt bezorgen waar de mensen elke week weer hunkerend naar uitkijken
    En het meest trieste: je gelooft er zelf kennelijk heilig in
    Ik zie 't als meer als een wederdienst.
    pi_63967165
    quote:
    Op vrijdag 12 december 2008 18:18 schreef julian6 het volgende:
    Of je neemt netjes het kaartje aan en zegt dat je nu geen geld hebt.. maar toch bedankt voor de bezorging. Iedereen blij.
    Iemand afschepen met een rotsmoes (en nog wel een heul slechte ) is helemáál triest.
    quote:
    [..]
    Ik zie 't als meer als een wederdienst.
    Wederdienst
    Gast, je bezorgt maar een lousy pauperkrantje, niet een hoogdravend literair kunstwerk
    .
    pi_63967288
    Ik heb een nee/nee sticker dus bij mij komen ze niet, daarnaast doe ik sowieso zelden open als er 's avonds ineens aangebeld wordt omdat ik vaak half ontkleed rondloop met mn haar op half 7 en mn mascara halverwege mn gezicht aan de kant waarmee ik op het kussen heb gelegen waarop ik uitgezakt TV lig te kijken (jaja mjin leven is één groot feest!), dus ik heb er weinig mee te maken, maar wat mij stoort aan die gasten, is dat ze gewoon verwachten iets te krijgen.

Nu laat de kwalteit van folderbezorgers zich nogal lastg beoordelen, maar je ziet het ook vaak bij horecapersoneel, heel de avond kauwgomkauwend en ongeinteresseerd door de zaak lopen en je negeren wanneer je iets wil bestellen omdat ze hun sms belangrijker vinden, maar wel zuur kijken wanneer ze geen fooi krijgen.

Een fooi is iets extra's, je hebt er geen recht op, dus alles wat je krijgt is mooi meegenomen. En daarvoor is je werk behoorlijk doen toch wel een vereiste, maar zoals ik al zei, dat laat zich lastig beoordelen bij folderbezorgers...
    I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
    ~ How do I feel this good, sober?
    ~ For the night is dark and full of terrors
    pi_63969938
    quote:
    Op vrijdag 12 december 2008 18:24 schreef r_one het volgende:
    Wederdienst
    Gast, je bezorgt maar een lousy pauperkrantje, niet een hoogdravend literair kunstwerk
    Hij gaf me anders wel 6 euro voor dat lousy pauperkrantje
    pi_63974649
    Folderbezorgers die verwachten een kerstbonus te krijgen Nog erger als ze een complete administratie hebben ingericht om bij te houden bij wie ze nog niet al bedelend voor de deur hebben gestaan

[ Bericht 61% gewijzigd door TGV2 op 12-12-2008 23:00:47 ]
    pi_63974733
    quote:
    Op vrijdag 12 december 2008 20:10 schreef julian6 het volgende:
    Hij gaf me anders wel 6 euro voor dat lousy pauperkrantje
    Misschien verwachtte hij stilletjes andere diensten van je
    .
    pi_63975053
    quote:
    Op vrijdag 12 december 2008 17:31 schreef Ravage het volgende:
    Dan stond je voor het dilemma: wie krijgt er vandaag geen krant? En dan koos je natuurlijk niet voor de mensen die je met de kerst een fooi hebben gegeven.
    Dan doe je je werk niet goed.
    You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
    Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
    pi_63975616
    Och de krantenbezorger krijgt graag iets maar die komt niet (telegraaf,weekend, voor 6-en).
    Verder ben ik niet op de tijden thuis dat de hah enz aanbellen en dat peuteren mijn buren ze wel aan het verstand dan.
    Of sommigen bleken te denken dat ik me verstopte, als je auto er is doe je toch óópen?!

[ Bericht 99% gewijzigd door Ml-etje op 12-12-2008 23:31:04 ]
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
    pi_63977014
    quote:
    Op vrijdag 12 december 2008 22:58 schreef r_one het volgende:

[..]

Misschien verwachtte hij stilletjes andere diensten van je
    quote:
    Op donderdag 11 december 2008 23:40 schreef miss_dynastie het volgende:Oh ja, dat zijn de betere argumenten, als je het op feiten niet kan winnen, dan maar de ander belachelijk maken he
    pi_63977146
    quote:
    Op zaterdag 13 december 2008 00:15 schreef julian6 het volgende:

[..]

[..]
    Mis!

Een normaal weldenkend mens gaat geen 6 euro voor een lousy pauperblaadje neertellen, de vraag dient zich (serieus!) aan waarom hij dan wel.

Een normaal weldenkend mens gaat die 6 euro beloning overigens ook niet tot norm verheffen.
    .
    pi_63977241
    Bij ons heb je bezorgers van huis aan huis bladen die hele bundels van die rommel in een park neerdumpen. Vorig jaar hebben we weken lang geen stadsblad gekregen. Dan weer wel, dan weer niet...

Folderbezorgers zijn ook van die koekenbakkers, je flikkert het maar door de bus, sommige mensen willen hun voordeur niet ontsieren met zo'n lelijke sticker. Als je in een portiekflat woont is het iets anders...

Alleen waar je om vraagt beloon je lijkt me
    pi_63977762
    Wat een gierige kankerlijers allemaal in dit topic. Ik mag aan nemen dat jullie een baan hebben die meer dan 5 euro per uur verdient? Dan kan je toch makkelijk een euro geven aan de krantenjongen. Hoeveel mensen krijg je nou aan de deur, 3 ofzo? Nou poe, 3 euro dat valt niet te missen. O nee, uit principe niet geven heet dat hier
      Licht Ontvlambaar zaterdag 13 december 2008 @ 09:38:46 #184
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_63980997
    quote:
    Op zaterdag 13 december 2008 00:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
    Wat een gierige kankerlijers allemaal in dit topic. Ik mag aan nemen dat jullie een baan hebben die meer dan 5 euro per uur verdient? Dan kan je toch makkelijk een euro geven aan de krantenjongen. Hoeveel mensen krijg je nou aan de deur, 3 ofzo? Nou poe, 3 euro dat valt niet te missen. O nee, uit principe niet geven heet dat hier
    Wat fijn dat jij weet wat ik kan missen... Kun je misschien ook even in je glazen bol kijken wat het winnende lotnummer van de Oudejaarslotterij is? Kan ik daarna alle folderbezorgers een leuk fooi geven...
    You can't start a fire without a spark...
    ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
    A dirty mind is a joy forever!
    pi_63981331
    quote:
    Op zaterdag 13 december 2008 00:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
    3? minimaal ja!
    En we hebben het net over de krantenjongen maar over de folderbezogers en de hah bezorger als we niet willen geven.
    Als je de moeite neemt de voorgaande reacties te lezen zie je dat de krantenbezorger (van een betaalde krant) bij 99% wel wat krijgt.
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
      zaterdag 13 december 2008 @ 10:42:37 #186
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_63981572
    quote:
    Op zaterdag 13 december 2008 09:38 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Wat fijn dat jij weet wat ik kan missen... Kun je misschien ook even in je glazen bol kijken wat het winnende lotnummer van de Oudejaarslotterij is? Kan ik daarna alle folderbezorgers een leuk fooi geven...
    Rens is vergeten de rest van het topic door te lezen denk ik.

Ik heb voor de gein eens bijgehouden hoevaak er gisteren folders op de mat ploften.
    4 keer. Plus een tijdschrift, én de post, én de krant.
    Alleen gisteren dus al...
    Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
    Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
    pi_63981705
    quote:
    Op zaterdag 13 december 2008 09:38 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dus jij kunt geen drie euro msisen?
      Licht Ontvlambaar zaterdag 13 december 2008 @ 11:02:47 #188
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_63981839
    quote:
    Op zaterdag 13 december 2008 10:52 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Dus jij kunt geen drie euro msisen?
    Lees het topic en kom dan nog eens terug
    You can't start a fire without a spark...
    ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
    A dirty mind is a joy forever!
    pi_63981904
    Ik heb het gelezen.

Je kunt geen euro per krantenbezorger missen?
    pi_63982184
    Kan me herinneren dat ik ooit een folderwijk aannam in December, in januari opgezegd. Het waren ongeveer 450 huizen en heb zo'n 800 gulden opgehaald (met een folderwijk ) + zo'n 200 gulden uitbetaald gekregen. Topmaand voor een 11-jarig jochie

Later toen ik NRC bezorgde en de euro net ingevoerd was, kreeg je van sommige mensen gewoon 20 euro Die dachten blijkbaar nog dat het guldens waren. Het toppunt daar was van een of andere rijke stinkerd die me 50 euro gaf en zei dat het zo goed was (ik stond klaar met wisselgeld).
      zaterdag 13 december 2008 @ 11:46:04 #191
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_63982520
    quote:
    Op zaterdag 13 december 2008 11:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
    Ik heb het gelezen.

wel 2 ook.

Ik wíl geen 2 euro per folderbezorger missen. En ook niet per tijdschriftenbezorger, en óók niet per huis-aan-huisbezorger.
    Ik wil wél 10 euro aan mijn dagbladbezorger geven.
    Echt, sommige mensen doen het er om.
    pi_63985755
    quote:
    Op zaterdag 13 december 2008 11:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
    Ik heb het gelezen.

Nu nog een keer maar dan begrijpend lezen
    .
    pi_63986725
    Ik liep vroeger een huis aan huis folder. Volgens mij was het van C1000. Hier kreeg ik geen kaartjes om mee langs de deuren te lopen. Ik heb ze zelf maar gemaakt en zo een leuk zakcentje mee binnen geharkt.
    -weg, zie banmeldtopic-
      zaterdag 13 december 2008 @ 16:26:00 #194
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_63987324
    quote:
    Op zaterdag 13 december 2008 15:55 schreef guapo het volgende:
    Ik liep vroeger een huis aan huis folder. Volgens mij was het van C1000. Hier kreeg ik geen kaartjes om mee langs de deuren te lopen. Ik heb ze zelf maar gemaakt en zo een leuk zakcentje mee binnen geharkt.
    En deze post is de definitieve nekslag voor alle bezorgers van folders die bij mij om een fooi komen vragen....
    pi_63988578
    Ik geef ruim aan de dagbladbezorger (15-20 euro, afhankelijk wat er in mijn portomonee zit)
    Ik geef iets kleins aan de huis-aan-huisbladbezorger van de krantjes die ik (soms) inkijk (ong. 1-2 eur). Echter er zijn ook krantjes die ik niet inkijk, daar geef ik niets aan, sorry.

voor er geroepen wordt: wij krijgen wekelijks ongeveer 3 tot 4 huis-aan-huisbladen. 2 lees ik regelmatig en krijgen dus fooi, de andere 2 niet.
    Voor folders hebben we een nee/nee sticker, die bellen dus ook niet aan.

In een ver verleden heb ik ook 2 wijken huis-aan-huisbladen gelopen. Het genante gevoel van 'bedelen' overviel mij ook soms, maar toch heb ik met kaartjes rondgelopen, het was voldoende lucratief.

Wat mij wel stoorde is dat ik als bezorgen de kaartjes van mijn verspreider moest KOPEN! Indirect roomde de verspreider hiermee de eindejaarsbonus ook nog eens af! Te zot voor woorden! Ben benieuwd of dat nu nog steeds zo is.
    De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
    (Roos Vonk)
    pi_63989172
    quote:
    Op donderdag 11 december 2008 22:26 schreef julian6 het volgende:
    Mensen die denken stoer te zijn door geen geld te geven en daarna de deur dicht te gooien om zich daarna de grote held te voelen en het iedereen gaan vertellen op fok

Serieus, wat is 2 euro 'fooi' nou voor een jaar lang een gratis krantje? Ik heb het een jaar lang door weer en wind gedaan, ook al had ik echt geen zin (hele dag school, regenachtig) ik ging toch altijd. En dan komt er aan het einde van 't jaar zo'n autist de deur opendoen die zegt 'Dankjewel, doeg' en de deur dichtgooit
    Tip voor de postbodes, medewerkers energieleverancier, telecomprovider, kabelboer, etc: ga eens langs bij deze persoon. 2 euro voor ongevraagde troep is kennelijk gangbaar, dus voor jullie gewenste diensten moet er toch zeker een euro of 5 inzitten!
    pi_63989919
    Overigens moet ik tot mijn grote verbazing mededelen dat er hier nog niemand aan de deur is geweest... Misschien houden ze ook een administratie bij van mensen die toch niets geven en komen ze daar niet meer. Da's mooi, ben ik makkelijk vanaf dan
      zaterdag 13 december 2008 @ 18:41:29 #198
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_63990023
    quote:
    Op zaterdag 13 december 2008 17:58 schreef Roy_T het volgende:

[..]

Tip voor de postbodes, medewerkers energieleverancier, telecomprovider, kabelboer, etc: ga eens langs bij deze persoon. 2 euro voor ongevraagde troep is kennelijk gangbaar, dus voor jullie gewenste diensten moet er toch zeker een euro of 5 inzitten!

Voor de goede orde, vandaag wéér 5 bezorgers gehad. 2x krant, 1x huis-aan-huisblad, 2x folders.
    Eén bezorger van folders deed keurig de brievenbus weer dicht
      zaterdag 13 december 2008 @ 18:44:32 #199
    92279 N.icka
    Windforce 11
    pi_63990094
    Ik geef altijd en ook nog eens een redelijk bedrag

Krantenbezorgers
      zaterdag 13 december 2008 @ 18:46:52 #200
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook