Le-zen: Maedel vindt het genant om 20 cent te geven.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:22 schreef sk888er het volgende:
Klagen dat het zo veel geld is en dan zeggen dat het genant is om niets te geven.
Geef dan 20 cent als je het zoveel vind, 20 cent * 250 adressen = 50,-
Ik klaag niet dat het veel geld is, ik klaag dat het nergens ophoudt met die kaartjes.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:22 schreef sk888er het volgende:
[..]
Klagen dat het zo veel geld is en dan zeggen dat het genant is om niets te geven.
Geef dan 20 cent als je het zoveel vind, 20 cent * 250 adressen = 50,-
Een stuk of 4 huis-aan-huisbladen plus elke dag folders ja. En dan heb ik nog 2 kranten (waarvan de bezorgers dus wel(!) een fooi krijgen).quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als ik 13 keer per week reclamefolders zou krijgen dan zou ik ook gek worden ja
Er zitten hoogstens 3 in de wijk, en dan geef je toch 50 cent? Ik was dan ook blij hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:14 schreef maedel het volgende:
[..]
En die 12 andere jongens ook.
Allemaal een euro voor de moeite = 13 euro.
13 euro voor iets waar ik niet om gevraagd heb.
En minder geven vind ik helemaal genant.
Eerlijk is eerlijk, ik wil gewoon niet voor de keuze gesteld worden. Als het huis-aan-huisblad mij de kerstwensen wil overbrengen, dan doen ze dat maar middels een advertentie in hun eigen blad.
Degenen die geïnteresseerd zijn lezen het dan vanzelf wel...
huh?quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:47 schreef julian6 het volgende:
[..]
Er zitten hoogstens 3 in de wijk, en dan geef je toch 50 cent? Ik was dan ook blij hoor.
3? Op dit moment komen er op maandag 2, op dinsdag 2, op woensdag 2, vrijdag 2, zaterdag 1 en ik heb ook de bezorger van de jaarlijkse(!) gemeentegids weleens aan de deur gehad. Oplossing: één bezorger alles laten doen, efficientquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:47 schreef julian6 het volgende:
[..]
Er zitten hoogstens 3 in de wijk, en dan geef je toch 50 cent? Ik was dan ook blij hoor.
Zielige bezorgerquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
3? Op dit moment komen er op maandag 2, op dinsdag 2, op woensdag 2, vrijdag 2, zaterdag 1 en ik heb ook de bezorger van de jaarlijkse(!) gemeentegids weleens aan de deur gehad. Oplossing: één bezorger alles laten doen, efficient
Nou, ik heb me anders wel eens afgevraagd waarom die kinderen daar nog niet opgekomen zijn...quote:
Daar zitten dan oplichters bij uit andere wijken. Je krijgt toch 1 folderpakket en 2 krantjes? tenminste ik dan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
3? Op dit moment komen er op maandag 2, op dinsdag 2, op woensdag 2, vrijdag 2, zaterdag 1 en ik heb ook de bezorger van de jaarlijkse(!) gemeentegids weleens aan de deur gehad. Oplossing: één bezorger alles laten doen, efficient
3 verschillende folderpakketten, 5 verschillende weekbladen en dan zo tussendoor nog wat trash...quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:15 schreef julian6 het volgende:
[..]
Daar zitten dan oplichters bij uit andere wijken. Je krijgt toch 1 folderpakket en 2 krantjes? tenminste ik dan.
En die bezorger heb je toch wel is door de wijk zien lopen.. krijg je niet steeds dezelfde kaartjes dan? als er 9 mensen langskomen.
Nou ja, oplichters, ze komen het nu al bezorgen. Geen idee of het dezelfde of verschillende mensen zijn, maar zo vaak wordt er iets bij me door de bus gepropt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:15 schreef julian6 het volgende:
Daar zitten dan oplichters bij uit andere wijken. Je krijgt toch 1 folderpakket en 2 krantjes? tenminste ik dan.
Wil je het nou niet snappen of doe je maar alsof? Ik wil die folders wél, ik zie alleen niet in waarom ik de bezorger daarvoor moet betalen. Bedrijf verstuurt een krantje aan mij omdat ze willen dat ik daar mijn centjes kom uitgeven. Daarvoor schakelen ze een firma in, die betalen ze, die firma schakelt op zijn beurt weer medewerkers in die zij moeten betalen. Ik ben géén partij in deze en vertik dus te betalen, simpelquote:plak gewoon een nee/nee sticker, komen ze ook niet meer aan de deur. En als ze dat wel doen mag je wat mij betreft die deur dichtgooien en een topic openen in KLB.
ik krijg er maar 2. Het kompas en dat stadsblaadje + folders zijn 3 bezorgers in totaalquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:22 schreef Sjeen het volgende:
Zondagsnieuws, De Ster, Maaspost, Trompetter, Wonen/Autonieuws, Wijkblaadje...
Schenken dan... komt op hetzelfde neer hoor, geld aan iemand geven.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:23 schreef julian6 het volgende:
BetalenHet is een fooitje, een extraatje.
Heel fijn...quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:24 schreef julian6 het volgende:
[..]
ik krijg er maar 2. Het kompas en dat stadsblaadje + folders zijn 3 bezorgers in totaal
Jij woont in een niet zo geweldige buurt?quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:24 schreef julian6 het volgende:
[..]
ik krijg er maar 2. Het kompas en dat stadsblaadje + folders zijn 3 bezorgers in totaal
Nou als ik 10 bezorgers aan de deur kreeg die allemaal hun hand ophouden dan kan ik jouw handelswijze wel begrijpen. Zoveel anders is het dus niet, maar ik vind het wel bot van je dat je zegt 'Ja ik doe de deur gewoon niet open of ik zeg dankjewel en gooi de deur dicht.'quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heel fijn...
Dringt het ondertussen tot je door dat niet iedereen zo hoeft tehandelen als jij denkt dat moet? En dat als iemand er een andere handelswijze op na houdt, dat die andere handelswijze niet per definitie verkeerd is, maar alleen anders...
Dat zou mijn dagbladbezorger zich eens in zijn/haar botte kop moeten halen, die heeft niet lang werk meer.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:45 schreef julian6 het volgende:
Ik zou in ieder geval dan geen krant meer bij jou in de brievenbus gooien.. maar daar doe ik je alleen maar een plezier mee volgens mij.
Tsja als je een dikke fooi geeft kun je zelfs bij ziekte een krant verwachtenquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat zou mijn dagbladbezorger zich eens in zijn/haar botte kop moeten halen, die heeft niet lang werk meer.
Je doet dat werk voor je werkgever, niet zozeer voor de ontvanger van die folders. Dus als jij iemand die de deur niet open doet of zo dan maar geen folders meer geeft, dan doe je je werk niet naar behoren, en dan hoop ik maar dat ze je ontslaan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:45 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nou als ik 10 bezorgers aan de deur kreeg die allemaal hun hand ophouden dan kan ik jouw handelswijze wel begrijpen. Zoveel anders is het dus niet, maar ik vind het wel bot van je dat je zegt 'Ja ik doe de deur gewoon niet open of ik zeg dankjewel en gooi de deur dicht.'
Ik zou in ieder geval dan geen krant meer bij jou in de brievenbus gooien.. maar daar doe ik je alleen maar een plezier mee volgens mij.
Kans dat ze jou bellen om te vragen of de krant wel is bezorgd is nihil. En jullie gaan vast niet zelf naar de telefoon grijpen..quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:51 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Je doet dat werk voor je werkgever, niet zozeer voor de ontvanger van die folders. Dus als jij iemand die de deur niet open doet of zo dan maar geen folders meer geeft, dan doe je je werk niet naar behoren, en dan hoop ik maar dat ze je ontslaan.
Ik verwacht elke dag een krant, ongeacht wat de bezorger allemaal overkomt. Daar betaal ik flink voor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:51 schreef julian6 het volgende:
[..]
Tsja als je een dikke fooi geeft kun je zelfs bij ziekte een krant verwachtenDat deed ik tenminste, ik kreeg 6 euro van 1 kerel uit de buurt en hij heeft de rest van het jaar elke week een krant gehad ook al was ik doodziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |