abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63974649
Folderbezorgers die verwachten een kerstbonus te krijgen Nog erger als ze een complete administratie hebben ingericht om bij te houden bij wie ze nog niet al bedelend voor de deur hebben gestaan

[ Bericht 61% gewijzigd door TGV2 op 12-12-2008 23:00:47 ]
pi_63974733
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 20:10 schreef julian6 het volgende:
Hij gaf me anders wel 6 euro voor dat lousy pauperkrantje
Misschien verwachtte hij stilletjes andere diensten van je
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_63975053
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:31 schreef Ravage het volgende:
Dan stond je voor het dilemma: wie krijgt er vandaag geen krant? En dan koos je natuurlijk niet voor de mensen die je met de kerst een fooi hebben gegeven.
Dan doe je je werk niet goed.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_63975616
Och de krantenbezorger krijgt graag iets maar die komt niet (telegraaf,weekend, voor 6-en).
Verder ben ik niet op de tijden thuis dat de hah enz aanbellen en dat peuteren mijn buren ze wel aan het verstand dan.
Of sommigen bleken te denken dat ik me verstopte, als je auto er is doe je toch óópen?!

[ Bericht 99% gewijzigd door Ml-etje op 12-12-2008 23:31:04 ]
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_63977014
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:58 schreef r_one het volgende:

[..]

Misschien verwachtte hij stilletjes andere diensten van je
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:40 schreef miss_dynastie het volgende:Oh ja, dat zijn de betere argumenten, als je het op feiten niet kan winnen, dan maar de ander belachelijk maken he
pi_63977146
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 00:15 schreef julian6 het volgende:

[..]

[..]
Mis!

Een normaal weldenkend mens gaat geen 6 euro voor een lousy pauperblaadje neertellen, de vraag dient zich (serieus!) aan waarom hij dan wel.

Een normaal weldenkend mens gaat die 6 euro beloning overigens ook niet tot norm verheffen.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_63977241
Bij ons heb je bezorgers van huis aan huis bladen die hele bundels van die rommel in een park neerdumpen. Vorig jaar hebben we weken lang geen stadsblad gekregen. Dan weer wel, dan weer niet...

Folderbezorgers zijn ook van die koekenbakkers, je flikkert het maar door de bus, sommige mensen willen hun voordeur niet ontsieren met zo'n lelijke sticker. Als je in een portiekflat woont is het iets anders...

Alleen waar je om vraagt beloon je lijkt me
pi_63977762
Wat een gierige kankerlijers allemaal in dit topic. Ik mag aan nemen dat jullie een baan hebben die meer dan 5 euro per uur verdient? Dan kan je toch makkelijk een euro geven aan de krantenjongen. Hoeveel mensen krijg je nou aan de deur, 3 ofzo? Nou poe, 3 euro dat valt niet te missen. O nee, uit principe niet geven heet dat hier
  Licht Ontvlambaar zaterdag 13 december 2008 @ 09:38:46 #184
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_63980997
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 00:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat een gierige kankerlijers allemaal in dit topic. Ik mag aan nemen dat jullie een baan hebben die meer dan 5 euro per uur verdient? Dan kan je toch makkelijk een euro geven aan de krantenjongen. Hoeveel mensen krijg je nou aan de deur, 3 ofzo? Nou poe, 3 euro dat valt niet te missen. O nee, uit principe niet geven heet dat hier
Wat fijn dat jij weet wat ik kan missen... Kun je misschien ook even in je glazen bol kijken wat het winnende lotnummer van de Oudejaarslotterij is? Kan ik daarna alle folderbezorgers een leuk fooi geven...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_63981331
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 00:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
3? minimaal ja!
En we hebben het net over de krantenjongen maar over de folderbezogers en de hah bezorger als we niet willen geven.
Als je de moeite neemt de voorgaande reacties te lezen zie je dat de krantenbezorger (van een betaalde krant) bij 99% wel wat krijgt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 13 december 2008 @ 10:42:37 #186
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_63981572
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 09:38 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Wat fijn dat jij weet wat ik kan missen... Kun je misschien ook even in je glazen bol kijken wat het winnende lotnummer van de Oudejaarslotterij is? Kan ik daarna alle folderbezorgers een leuk fooi geven...
Rens is vergeten de rest van het topic door te lezen denk ik.

Ik heb voor de gein eens bijgehouden hoevaak er gisteren folders op de mat ploften.
4 keer. Plus een tijdschrift, én de post, én de krant.
Alleen gisteren dus al...
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_63981705
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 09:38 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dus jij kunt geen drie euro msisen?
  Licht Ontvlambaar zaterdag 13 december 2008 @ 11:02:47 #188
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_63981839
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 10:52 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Dus jij kunt geen drie euro msisen?
Lees het topic en kom dan nog eens terug
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_63981904
Ik heb het gelezen.

Je kunt geen euro per krantenbezorger missen?
pi_63982184
Kan me herinneren dat ik ooit een folderwijk aannam in December, in januari opgezegd. Het waren ongeveer 450 huizen en heb zo'n 800 gulden opgehaald (met een folderwijk ) + zo'n 200 gulden uitbetaald gekregen. Topmaand voor een 11-jarig jochie

Later toen ik NRC bezorgde en de euro net ingevoerd was, kreeg je van sommige mensen gewoon 20 euro Die dachten blijkbaar nog dat het guldens waren. Het toppunt daar was van een of andere rijke stinkerd die me 50 euro gaf en zei dat het zo goed was (ik stond klaar met wisselgeld).
  zaterdag 13 december 2008 @ 11:46:04 #191
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_63982520
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 11:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik heb het gelezen.

wel 2 ook.

Ik wíl geen 2 euro per folderbezorger missen. En ook niet per tijdschriftenbezorger, en óók niet per huis-aan-huisbezorger.
Ik wil wél 10 euro aan mijn dagbladbezorger geven.
Echt, sommige mensen doen het er om.
pi_63985755
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 11:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik heb het gelezen.

Nu nog een keer maar dan begrijpend lezen
.
pi_63986725
Ik liep vroeger een huis aan huis folder. Volgens mij was het van C1000. Hier kreeg ik geen kaartjes om mee langs de deuren te lopen. Ik heb ze zelf maar gemaakt en zo een leuk zakcentje mee binnen geharkt.
-weg, zie banmeldtopic-
  zaterdag 13 december 2008 @ 16:26:00 #194
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_63987324
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:55 schreef guapo het volgende:
Ik liep vroeger een huis aan huis folder. Volgens mij was het van C1000. Hier kreeg ik geen kaartjes om mee langs de deuren te lopen. Ik heb ze zelf maar gemaakt en zo een leuk zakcentje mee binnen geharkt.
En deze post is de definitieve nekslag voor alle bezorgers van folders die bij mij om een fooi komen vragen....
pi_63988578
Ik geef ruim aan de dagbladbezorger (15-20 euro, afhankelijk wat er in mijn portomonee zit)
Ik geef iets kleins aan de huis-aan-huisbladbezorger van de krantjes die ik (soms) inkijk (ong. 1-2 eur). Echter er zijn ook krantjes die ik niet inkijk, daar geef ik niets aan, sorry.

voor er geroepen wordt: wij krijgen wekelijks ongeveer 3 tot 4 huis-aan-huisbladen. 2 lees ik regelmatig en krijgen dus fooi, de andere 2 niet.
Voor folders hebben we een nee/nee sticker, die bellen dus ook niet aan.

In een ver verleden heb ik ook 2 wijken huis-aan-huisbladen gelopen. Het genante gevoel van 'bedelen' overviel mij ook soms, maar toch heb ik met kaartjes rondgelopen, het was voldoende lucratief.

Wat mij wel stoorde is dat ik als bezorgen de kaartjes van mijn verspreider moest KOPEN! Indirect roomde de verspreider hiermee de eindejaarsbonus ook nog eens af! Te zot voor woorden! Ben benieuwd of dat nu nog steeds zo is.
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_63989172
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:26 schreef julian6 het volgende:
Mensen die denken stoer te zijn door geen geld te geven en daarna de deur dicht te gooien om zich daarna de grote held te voelen en het iedereen gaan vertellen op fok

Serieus, wat is 2 euro 'fooi' nou voor een jaar lang een gratis krantje? Ik heb het een jaar lang door weer en wind gedaan, ook al had ik echt geen zin (hele dag school, regenachtig) ik ging toch altijd. En dan komt er aan het einde van 't jaar zo'n autist de deur opendoen die zegt 'Dankjewel, doeg' en de deur dichtgooit
Tip voor de postbodes, medewerkers energieleverancier, telecomprovider, kabelboer, etc: ga eens langs bij deze persoon. 2 euro voor ongevraagde troep is kennelijk gangbaar, dus voor jullie gewenste diensten moet er toch zeker een euro of 5 inzitten!
pi_63989919
Overigens moet ik tot mijn grote verbazing mededelen dat er hier nog niemand aan de deur is geweest... Misschien houden ze ook een administratie bij van mensen die toch niets geven en komen ze daar niet meer. Da's mooi, ben ik makkelijk vanaf dan
  zaterdag 13 december 2008 @ 18:41:29 #198
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_63990023
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 17:58 schreef Roy_T het volgende:

[..]

Tip voor de postbodes, medewerkers energieleverancier, telecomprovider, kabelboer, etc: ga eens langs bij deze persoon. 2 euro voor ongevraagde troep is kennelijk gangbaar, dus voor jullie gewenste diensten moet er toch zeker een euro of 5 inzitten!

Voor de goede orde, vandaag wéér 5 bezorgers gehad. 2x krant, 1x huis-aan-huisblad, 2x folders.
Eén bezorger van folders deed keurig de brievenbus weer dicht
  zaterdag 13 december 2008 @ 18:44:32 #199
92279 N.icka
Windforce 11
pi_63990094
Ik geef altijd en ook nog eens een redelijk bedrag

Krantenbezorgers
  zaterdag 13 december 2008 @ 18:46:52 #200
153009 maedel
Licht uit, spot ook