Misschien verwachtte hij stilletjes andere diensten van jequote:Op vrijdag 12 december 2008 20:10 schreef julian6 het volgende:
Hij gaf me anders wel 6 euro voor dat lousy pauperkrantje
Dan doe je je werk niet goed.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:31 schreef Ravage het volgende:
Dan stond je voor het dilemma: wie krijgt er vandaag geen krant? En dan koos je natuurlijk niet voor de mensen die je met de kerst een fooi hebben gegeven.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:58 schreef r_one het volgende:
[..]
Misschien verwachtte hij stilletjes andere diensten van je![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:40 schreef miss_dynastie het volgende:Oh ja, dat zijn de betere argumenten, als je het op feiten niet kan winnen, dan maar de ander belachelijk maken he
Mis!quote:
Wat fijn dat jij weet wat ik kan missen... Kun je misschien ook even in je glazen bol kijken wat het winnende lotnummer van de Oudejaarslotterij is? Kan ik daarna alle folderbezorgers een leuk fooi geven...quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat een gierige kankerlijers allemaal in dit topic. Ik mag aan nemen dat jullie een baan hebben die meer dan 5 euro per uur verdient? Dan kan je toch makkelijk een euro geven aan de krantenjongen. Hoeveel mensen krijg je nou aan de deur, 3 ofzo? Nou poe, 3 euro dat valt niet te missen. O nee, uit principe niet geven heet dat hier![]()
![]()
3? minimaal ja!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat een gierige kankerlijers allemaal in dit topic. Ik mag aan nemen dat jullie een baan hebben die meer dan 5 euro per uur verdient? Dan kan je toch makkelijk een euro geven aan de krantenjongen. Hoeveel mensen krijg je nou aan de deur, 3 ofzo? Nou poe, 3 euro dat valt niet te missen. O nee, uit principe niet geven heet dat hier![]()
![]()
Rens is vergeten de rest van het topic door te lezen denk ik.quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat fijn dat jij weet wat ik kan missen... Kun je misschien ook even in je glazen bol kijken wat het winnende lotnummer van de Oudejaarslotterij is? Kan ik daarna alle folderbezorgers een leuk fooi geven...
Dus jij kunt geen drie euro msisen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat fijn dat jij weet wat ik kan missen... Kun je misschien ook even in je glazen bol kijken wat het winnende lotnummer van de Oudejaarslotterij is? Kan ik daarna alle folderbezorgers een leuk fooi geven...
Lees het topic en kom dan nog eens terugquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:52 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Dus jij kunt geen drie euro msisen?
wel 2 ook.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik heb het gelezen.
Je kunt geen euro per krantenbezorger missen?
Nu nog een keer maar dan begrijpend lezenquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik heb het gelezen.
Je kunt geen euro per krantenbezorger missen?
En deze post is de definitieve nekslag voor alle bezorgers van folders die bij mij om een fooi komen vragen....quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:55 schreef guapo het volgende:
Ik liep vroeger een huis aan huis folder. Volgens mij was het van C1000. Hier kreeg ik geen kaartjes om mee langs de deuren te lopen. Ik heb ze zelf maar gemaakt en zo een leuk zakcentje mee binnen geharkt.
Tip voor de postbodes, medewerkers energieleverancier, telecomprovider, kabelboer, etc: ga eens langs bij deze persoon. 2 euro voor ongevraagde troep is kennelijk gangbaar, dus voor jullie gewenste diensten moet er toch zeker een euro of 5 inzitten!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:26 schreef julian6 het volgende:
Mensen die denken stoer te zijn door geen geld te geven en daarna de deur dicht te gooien om zich daarna de grote held te voelen en het iedereen gaan vertellen op fok
Serieus, wat is 2 euro 'fooi' nou voor een jaar lang een gratis krantje? Ik heb het een jaar lang door weer en wind gedaan, ook al had ik echt geen zin (hele dag school, regenachtig) ik ging toch altijd. En dan komt er aan het einde van 't jaar zo'n autist de deur opendoen die zegt 'Dankjewel, doeg' en de deur dichtgooit![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:58 schreef Roy_T het volgende:
[..]
Tip voor de postbodes, medewerkers energieleverancier, telecomprovider, kabelboer, etc: ga eens langs bij deze persoon. 2 euro voor ongevraagde troep is kennelijk gangbaar, dus voor jullie gewenste diensten moet er toch zeker een euro of 5 inzitten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |