Ik denk het ook. Het is een reflectie van mijn leven.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:05 schreef dawg het volgende:
Ik denk dat Krea de grootste internetpiemel van ons allemaal heeft.
Niks, want je had de lapo nietquote:
Niks.quote:
Mijn e-tieten zijn groter dan jouw e-penis. Heb je die chick op je werk nu al anaal vernederd?quote:
Blij als een kind, écht waar!quote:Op donderdag 11 december 2008 10:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niks.
En met je goeie gok ook al niet.
Wel een
Kan ik me voorstellen, ik zoen geweldig.quote:
Mijn privéleven staat niet op fok. Nooit. Dus ik denk dat je het iets minder serieus moet nemen.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:31 schreef MLI het volgende:
Heb je die chick op je werk nu al anaal vernederd?
Dat kan ja.quote:
Hmm. Volgende meet wil ik dat wel proberen.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, ik zoen geweldig.
Dus wie heeft het dan een grotere e-penis of e-tieten? Jij dusquote:Op donderdag 11 december 2008 10:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn privéleven staat niet op fok. Nooit. Dus ik denk dat je het iets minder serieus moet nemen.
Ik ookquote:Op donderdag 11 december 2008 10:36 schreef MLI het volgende:
[..]
Hmm. Volgende meet wil ik dat wel proberen.
Ik denk niet dat er iemand is op fok (die mij nog nooit heeft ontmoet), die een beetje een voorstelling kan maken hoe ik ben, of hoe groot mijn ballen zijn (die overgens niet zo heel groot zijn en daar ben ik blij mee, want grote ballen zijn lelijk.)quote:Op donderdag 11 december 2008 10:36 schreef MLI het volgende:
Maar IRL heb ik dan waarschijnlijk wel grotere ballen dus daarmee neem ik dan maar genoegen.
Neuken?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:39 schreef MLI het volgende:
Hey! Backoff allemaal! Ik heb toch de primeur want rond kerst ben ik in de buurt bij Kluts en dan post ik wel even of ze inderdaad goed kan zoenen.
Hmm, grote ballen zijn alleen lelijk als de verhoudingen niet meer kloppen.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand is op fok (die mij nog nooit heeft ontmoet), die een beetje een voorstelling kan maken hoe ik ben, of hoe groot mijn ballen zijn (die overgens niet zo heel groot zijn en daar ben ik blij mee, want grote ballen zijn lelijk.)
quote:
Ook daar zijn grenzen aan hoor.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:42 schreef MLI het volgende:
[..]
Hmm, grote ballen zijn alleen lelijk als de verhoudingen niet meer kloppen.
quote:ok
Hehehe, Blackzilla.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook daar zijn grenzen aan hoor.
[..]
Daar heb ik dan weer niet zoveel mee. Het kijken ernaar dan.quote:
Ik weer wat meer, dus dat scheeltquote:Op donderdag 11 december 2008 10:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niet zoveel mee. Het kijken ernaar dan.
Ik doe geen negers.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Ze bedoelt een grote negerlul, volgens mij.
Linkjes ftw.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:52 schreef MLI het volgende:
[..]
Whehehe, wil je het kennen? Het komt regelrecht uit klaagbaak maar ik kan wel linkje posten.
OK.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door MLI op 11-12-2008 11:09:27 ]
quote:Op donderdag 11 december 2008 11:01 schreef MLI het volgende:
[..]
OK.
Vanaf 6:00 kijken, dan wordt het écht leuk.Oh my fucking god.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou serieus de slaapkamer uitrennen als een soon to-be- bedgenoot zo'n kinderarm uit zijn broek haalt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Ow hier kan ik niet naar kijken op het werk.. Is niet verstandig in iedergeval hahaquote:Op donderdag 11 december 2008 11:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh my fucking god.![]()
Ik zou serieus de slaapkamer uitrennen als een soon to-be- bedgenoot zo'n kinderarm uit zijn broek haalt.
quote:
Whehehe, ernstig he?quote:Op donderdag 11 december 2008 11:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat zij doet is trouwens geen pijpen.
Op 6.45. Die hoeveelheid!
Ja, echt heel ernstig.quote:
Op internet heeft hij een vagina.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:15 schreef MLI het volgende:
Heb jij IRL een grotere penis dan op internet?
Oja, hjij werkte bij dat orgie-callcenter he?quote:
Ja. Altijd leuke verhalen daar. Zo hoorde ik gisteren dat mijn ex nu samenwoont met zijn nieuwe vriendinnetje. Maar dan wel gezellig in hetzelfde huis als de vader van haar dochter én de ouders van haar ex.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja, hjij werkte bij dat orgie-callcenter he?
"Inspirerende" werkomgeving.
Wat een kansloze kneus ook zeg, dan.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:29 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja. Altijd leuke verhalen daar. Zo hoorde ik gisteren dat mijn ex nu samenwoont met zijn nieuwe vriendinnetje. Maar dan wel gezellig in hetzelfde huis als de vader van haar dochter én de ouders van haar ex.
My God!quote:Op donderdag 11 december 2008 11:31 schreef MLI het volgende:
Wacht, wat onduidelijk zo. Dus mijn ex, J. Is nu nog geen 2 maanden voorbij. Die woont dus bij zijn vriendin. Maar zij woont dus bij de vader van haar dochtertje van 9 maanden en die woont bij zijn ouders.
Ik snap het nog niet.
Ik dacht dat wij de Kerst onder de kerstboom door zouden brengen met leuke pakjes, en andere lekkere dingen, voor het raam liggend en kijken hoe de sneeuw uit de lucht valt, waarbij de amaretto vanaf je navel langzaam zijn weg vind...quote:Op donderdag 11 december 2008 10:39 schreef MLI het volgende:
Hey! Backoff allemaal! Ik heb toch de primeur want rond kerst ben ik in de buurt bij Kluts en dan post ik wel even of ze inderdaad goed kan zoenen.
in een woonwagen?quote:Op donderdag 11 december 2008 11:31 schreef MLI het volgende:
Wacht, wat onduidelijk zo. Dus mijn ex, J. Is nu nog geen 2 maanden voorbij. Die woont dus bij zijn vriendin. Maar zij woont dus bij de vader van haar dochtertje van 9 maanden en die woont bij zijn ouders.
Ik snap het nog niet.
Fijn! Dus hij zit met kerst aan tafel met:quote:Op donderdag 11 december 2008 11:31 schreef MLI het volgende:
Ik snap het nog niet.
Amaretto.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij de Kerst onder de kerstboom door zouden brengen met leuke pakjes, en andere lekkere dingen, voor het raam liggend en kijken hoe de sneeuw uit de lucht valt, waarbij de amaretto vanaf je navel langzaam zijn weg vind...
Care to find out?quote:Op donderdag 11 december 2008 11:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Heb jij IRL een grotere penis dan op internet?
Vergeet zijn dochtertje van 3,5 niet. Hij spreekt al van zijn stiefdochtertje trouwens.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Fijn! Dus hij zit met kerst aan tafel met:
-zijn vriendin
-haar ex
-haar ex-schoonouders
-haar kind
Wat kansloos.
Net wat je wilt zegquote:Op donderdag 11 december 2008 11:31 schreef MLI het volgende:
Ik snap het nog niet.
Kerstavond Kluts, 2e kerstdag jij.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij de Kerst onder de kerstboom door zouden brengen met leuke pakjes, en andere lekkere dingen, voor het raam liggend en kijken hoe de sneeuw uit de lucht valt, waarbij de amaretto vanaf je navel langzaam zijn weg vind...
Ah, en als ik dan bij mijn moeder op 1e kerstdag langs ga, kan ik je op de terugweg zo oppikkenquote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 11:37 schreef MLI het volgende:
[..]
Blijkbaar ligt hij goed in de familie. Daar op het kamp.
Ik ben nog liever alleen dan dat ik met zo'n ingewikkelde familiaire toestand aan tafel moet zitten.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat klinkt in elk geval alsof zij geen eenzame Kerst tegemoet gaan
Ik ookquote:Op donderdag 11 december 2008 11:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben nog liever alleen dan dat ik met zo'n ingewikkelde familiaire toestand aan tafel moet zitten.
Hehe, ja dat zal best inderdaad. Hij word opgenomen als volwaardig kamperquote:Op donderdag 11 december 2008 11:37 schreef MLI het volgende:
[..]
Blijkbaar ligt hij goed in de familie. Daar op het kamp.
Dat inderdaad. Dan maar lekker alleen met lekker eten en drinkenquote:Op donderdag 11 december 2008 11:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben nog liever alleen dan dat ik met zo'n ingewikkelde familiaire toestand aan tafel moet zitten.
Het enthousiasme straalt er vanaf trouwens...quote:
Adol geeft het goede voorbeeldquote:Op donderdag 11 december 2008 11:48 schreef Adolecens het volgende:
Feestje bij mij dan?![]()
Kluts, JB en MLI
Ik heb dan ook bediening en catering
Ja, ik ben erg blijquote:Op donderdag 11 december 2008 11:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Adol geeft het goede voorbeeld
Ja prima eigenlijkquote:
Zelfspot ftw.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:09 schreef MLI het volgende:
Zelfde soap, andere personages. Wat voor dingen hebben jullie gepland?
Hehequote:
Leuke dame ookquote:
Je bedoelt : ontzettend lekker wijf.quote:
Het is ook best een leuke chick ja.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je bedoelt : ontzettend lekker wijf.
Met jou kan ik praten!quote:Op donderdag 11 december 2008 12:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je bedoelt : ontzettend lekker wijf.
Hijs leuk.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:25 schreef Kluts het volgende:
In de categorie: Trieste topics.
help me
Te kansloos.
Een 10/10 hoor, zwart haar, perfect figuur, en zo gek als een deur.quote:
Ja.quote:
quote:
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 11 december 2008 12:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een 10/10 hoor, zwart haar, perfect figuur, en zo gek als een deur.
*geeft knuffel*quote:
Ook een lekker wijf iddquote:Op donderdag 11 december 2008 12:36 schreef Kluts het volgende:
Over lekkere wijven in clips gesproken:
Vind het trouwens ook een heel geil nummer.
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:36 schreef Kluts het volgende:
Over lekkere wijven in clips gesproken:
Maar een van de allerlekkerste clip-chicks is wel deze:quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:49 schreef Belsezar het volgende:
Hoe heet die nieuwe clip met de shots van allemaal breezersletjes die met hun kontjes staan te schudden?
Ik heb echt geen flauw idee
Dank u!quote:
Dat dacht ik ook ja!quote:
ohquote:Op donderdag 11 december 2008 12:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ook niet, maar ik kreeg wel een heel lief clipje van iemand vandaag
Die ik lekker niet met jullie ga delen
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ohons wel lekker maken maar niet delen?
Brocolli en aardappelen (gekookt in schil). Men maakt een koud roomsausje, room opkloppen, veel gehakte knoflook, peper, zout en oregano. Saus over je aardappelen en brocolli na het opscheppen en klaar ben je.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:03 schreef Kluts het volgende:
Iemand toevallig goeie suggesties vh avondeten?
Had ik van de week, erg lekkerquote:
Burger King.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:03 schreef Kluts het volgende:
Iemand toevallig goeie suggesties vh avondeten?
Oeh, dat klinkt idd wel als een receptje wat ik zelf ook wel maak in een iets andere variant.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Brocolli en aardappelen (gekookt in schil). Men maakt een koud roomsausje, room opkloppen, veel gehakte knoflook, peper, zout en oregano. Saus over je aardappelen en brocolli na het opscheppen en klaar ben je.
Lekker, naar wat voor restaurant en waar?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:21 schreef kwaakvaak het volgende:
* kwaakvaak gaat uit eten vanavond
Moet meteen denken aan sex voor de buchquote:
Dat was toch met aubergines?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Moet meteen denken aan sex voor de buch
Ik heb het gelukkig nooit gezien, ik was toen nog veel te klein om zo laat op te blijven.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Sex voor de Buch, OMG.
Die vent met zijn bruine bonen...
Te klein ?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het gelukkig nooit gezien, ik was toen nog veel te klein om zo laat op te blijven.
Het verhaal van die aubergines heb ik echter wel eens gehoord.
Ik weet nog wel dat het toen echt zo'n programma was dat niemand keek, maar toch had iedereen het gezien.
Eind jaren 90, dus ik zal waarschijnlijk 13, 14 zijn geweest. En toen moest ik nog gewoon om 9 uur naar bed.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Te klein ?
Hoelang is dat geleden dan, minder dan 10 jaar toch ?
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eind jaren 90, dus ik zal waarschijnlijk 13, 14 zijn geweest. En toen moest ik nog gewoon om 9 uur naar bed.
Ja inderdaad, te ranzig gewoonquote:Op donderdag 11 december 2008 13:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Sex voor de Buch, OMG.
Die vent met zijn bruine bonen...
Ja dat is inderdaad erg vroeg. Ik mocht toen geloof ik zelf al bepalen hoe laat het werd.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Op je 14e om 9 uur naar bed moeten vind ik vrij
Ik ook wel, maar voor vrouwen is het ongetwijfeld anders.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad erg vroeg. Ik mocht toen geloof ik zelf al bepalen hoe laat het werd.
Dat was toen ik 15 was voor het eerst. En dan eerst stiekem in het park bier naar binnen werkenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar voor vrouwen is het ongetwijfeld anders.
Op mijn 14e ging ik al naar de plaatselijke disco.![]()
Ja, waarom denk je dat ik sinds mijn 18e al op mezelf woon.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Op je 14e om 9 uur naar bed moeten vind ik vrij
Ik ging ook op mijn 15e naar de disco van dansles. Op zaterdagavond van 8 tot 10.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar voor vrouwen is het ongetwijfeld anders.
Op mijn 14e ging ik al naar de plaatselijke disco.![]()
Herkenning.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ging ook op mijn 15e naar de disco van dansles. Op zaterdagavond van 8 tot 10.
Ai dat klinkt inderdaad vrij streng, maar ik kan het opzich wel begrijpen, mocht ik ooit een dochter krijgen dan zou ik waarschijnlijk ook strenger zijn in dat soort dingen dan bij een zoon.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, waarom denk je dat ik sinds mijn 18e al op mezelf woon.
Mijn ouders waren best streng in dat soort dingen.
Ik weet nog dat ik 16 was, en op zaterdagavond en uit wilde.
Ik: Ik ga trouwens stappen vanavond (nog nooit eerder gedaan, maar hoog inzetten natuurlijk)
Pa:Oja? Met wie?
Ik: Met wat collega's.
Pa: Oh. Hoelaat ben je thuis dan?
Ik: Euhh... uurtje of 4, half 5 denk ik. (wederom hoog inzetten natuurlijk)
Pa:Denk t niet.
Ik:Tot hoelaat mag ik dan?
Pa: Oke, je moet om 1 uur thuis zijn.
Ik:Oh, je was serieus.
Uiteindelijk na lang onderhandelen mocht ik om half 2 thuiskomen.Ik ging pas om 12 uur naar de stad toe.
Bij mij had het vooral een averechts effect. Ik snap best dat je met een dochter wat bezorgder bent, maar ik vond het soms gewoon te belachelijk. Als ik niet mocht, dan ging ik gewoon. Dat geouwehoer wat ik er dan van kreeg, dat had ik er dan wel voor over.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ai dat klinkt inderdaad vrij streng, maar ik kan het opzich wel begrijpen, mocht ik ooit een dochter krijgen dan zou ik waarschijnlijk ook strenger zijn in dat soort dingen dan bij een zoon.
Ik heb eigenlijk maar 1 keer ruzie gehad met mijn ouders over uitgaan, en dat was toen ik op zondagavond rond 8 uur eens een keer thuiskwam (zaterdagmiddag weggegaan), toen waren ze aardig overstuur, wat ik achteraf ook wel weer kon begrijpen.
Eigenlijk nooit problemen om gehad. Ik sliep zelden thuis in weekenden. En toen ik 16 was werd ik ruim een jaar alleen thuis gelaten. Toen was het helemaal party-timequote:Op donderdag 11 december 2008 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ai dat klinkt inderdaad vrij streng, maar ik kan het opzich wel begrijpen, mocht ik ooit een dochter krijgen dan zou ik waarschijnlijk ook strenger zijn in dat soort dingen dan bij een zoon.
Ik heb eigenlijk maar 1 keer ruzie gehad met mijn ouders over uitgaan, en dat was toen ik op zondagavond rond 8 uur eens een keer thuiskwam (zaterdagmiddag weggegaan), toen waren ze aardig overstuur, wat ik achteraf ook wel weer kon begrijpen.
Toch vind ik dat altijd wel lief op de 1 of andere manier, die overbezorgdheid van moeders.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij mij had het vooral een averechts effect. Ik snap best dat je met een dochter wat bezorgder bent, maar ik vond het soms gewoon te belachelijk. Als ik niet mocht, dan ging ik gewoon. Dat geouwehoer wat ik er dan van kreeg, dat had ik er dan wel voor over.
Ik heb wel een keer gehad dat ik pas om 12 uur 's nachts thuiskwam, was gelijk vanuit werk naar een vriend gegaan, maar had niet gebeld. Toen ik thuiskwam, zaten er 2 politie-agenten op de bank, mijn moeder had net mijn signalement opgegeven.
Ik hoop maar dat mijn kinderen later wat braver zijn.
Idd. En zelf ben ik waarschijnlijk later net zo.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Toch vind ik dat altijd wel lief op de 1 of andere manier, die overbezorgdheid van moeders.
Het is ook lief maar soms erg vervelendquote:Op donderdag 11 december 2008 13:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Toch vind ik dat altijd wel lief op de 1 of andere manier, die overbezorgdheid van moeders.
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:05 schreef Adolecens het volgende:
Pff, wat kunnen sommige mensen toch ook ellenlang lullen in vergaderingen over kleine mierenneukdingen die veel te gedetailleerd zijn... Get to the point!![]()
Nu maar ff koffie en een broodje, nog geen tijd voor gehad ook
Toen vond ik het ook maar gezeur ja, maar later heb ik het toch kunnen waarderen.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is ook lief maar soms erg vervelendIk deed het altijd af als gezeur
Dat zijn dezelfde mensen als diegenen die ook altijd nog iets onwijs oninteressants tijdens de rondvraag hebben, terwijl je eigenlijk gewoon de meeting wil afsluiten en aan het werk gaat.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:05 schreef Adolecens het volgende:
Pff, wat kunnen sommige mensen toch ook ellenlang lullen in vergaderingen over kleine mierenneukdingen die veel te gedetailleerd zijn... Get to the point!![]()
Nu maar ff koffie en een broodje, nog geen tijd voor gehad ook
Ik ook, toen ik hoorde hoe sommige andere ouders waren was ik erg blij met het gezeur van vroegerquote:Op donderdag 11 december 2008 14:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Toen vond ik het ook maar gezeur ja, maar later heb ik het toch kunnen waarderen.
Inderdaad, doen alsof ze de wijsheid in pacht hebben, maar totaal geen punt maken en alleen maar onnodig zitten te rekken. Zo een intake met een nieuwe secretaresse, beetje jammer dat er op voorhand geen foto's meegestuurd werden, dus nu moet ik ze allemaal langs laten komen!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen als diegenen die ook altijd nog iets onwijs oninteressants tijdens de rondvraag hebben, terwijl je eigenlijk gewoon de meeting wil afsluiten en aan het werk gaat.
DH, en waar precies zien we vanavond wel, waar het niet druk is. Sem-zakelijk om wat plannen/ideeen voor komend jaar informeel beetje door te spreken. Maar aangezien we allemaal niet vies zijn van een lekker stukje eten, heb ik er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lekker, naar wat voor restaurant en waar?
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
DH, en waar precies zien we vanavond wel, waar het niet druk is. Sem-zakelijk om wat plannen/ideeen voor komend jaar informeel beetje door te spreken. Maar aangezien we allemaal niet vies zijn van een lekker stukje eten, heb ik er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen
Ik wel, alleen dan bij de bioscoop. Nieuwe Bond eens gaan kijkenquote:Op donderdag 11 december 2008 14:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik heb geen reserveringen staan voor vanavond
Gelukkig was DH in eerste instantie een dorp, en daarna pas jouw verstopnaamquote:Op donderdag 11 december 2008 14:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik heb geen reserveringen staan voor vanavond
Kan heel tof zijn inderdaad! Laat me morgen maar even weten als je wiltquote:Op donderdag 11 december 2008 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb een reservering staan bij mijn bank thuis.
Vanavond Gomorra eens kijken, ben erg benieuwd.
Sure thing !quote:Op donderdag 11 december 2008 15:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan heel tof zijn inderdaad! Laat me morgen maar even weten als je wilt
Laat ik maar niet zeggen wat ik daarvoor in de plaats lasquote:Op donderdag 11 december 2008 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb een reservering staan bij mijn bank thuis.
Vanavond Gomorra eens kijken, ben erg benieuwd.
Zal ik je ook vertellen of de Bond inderdaad meer Jason Bourne is dan James Bondquote:
Een keer is choco dippen langsgekomen en je brein is meteen in vunzige status he Sedan?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat ik maar niet zeggen wat ik daarvoor in de plaats las
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zal ik je ook vertellen of de Bond inderdaad meer Jason Bourne is dan James Bond
Dat valt toch wel mee? En dat dippen is uit een andere SCquote:Op donderdag 11 december 2008 15:44 schreef Bengeltje het volgende:
Hier blijf ik maar even weg, internet tieten, piemels, chocodippen. Dit is te.
Dat zijn toch jouw favoriete onderwerpen?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:44 schreef Bengeltje het volgende:
Wil jij ook even gechoco-dipt worden dan?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:44 schreef Bengeltje het volgende:
Waarom sleur je uit andere topics dingen hierheen?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? En dat dippen is uit een andere SC
Oja? Wie heeft je dat wijsgemaakt?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat zijn toch jouw favoriete onderwerpen?
Sorry Bengel, ik denk dat de hormonen rondgieren nu de feestdagen voor de deur staan.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:44 schreef Bengeltje het volgende:
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja? Wie heeft je dat wijsgemaakt?
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:53 schreef MLI het volgende:
Ik word als het goed is morgen gechocodipt.
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Inderdaad, doen alsof ze de wijsheid in pacht hebben, maar totaal geen punt maken en alleen maar onnodig zitten te rekken. Zo een intake met een nieuwe secretaresse, beetje jammer dat er op voorhand geen foto's meegestuurd werden, dus nu moet ik ze allemaal langs laten komen!
Dat is toch niet alleen met de feestdagen?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:56 schreef MLI het volgende:
[..]
Sorry Bengel, ik denk dat de hormonen rondgieren nu de feestdagen voor de deur staan.
Ik ben MLI niet.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hmmm, wie zou dat kunnen doen
[..]
Af en toe...quote:Op donderdag 11 december 2008 15:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omdat hij in het andere topic naief en onschuldig deed toen het dippen viel maar nu is het hek van de dam bij Sedan.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom sleur je uit andere topics dingen hierheen?
[..]
Ja schuif het maar weer af op mij!quote:Op donderdag 11 december 2008 16:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Omdat hij in het andere topic naief en onschuldig deed toen het dippen viel maar nu is het hek van de dam bij Sedan.
Sedan, je weet best dat ik gelijk heb. Als jij al raar denkt bij het woordje Gomorraquote:Op donderdag 11 december 2008 16:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja schuif het maar weer af op mij!![]()
Ik zei alleen ik zal maar niet zeggen wat voor idee ik daarbij krijg
quote:Op donderdag 11 december 2008 16:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sedan, je weet best dat ik gelijk heb. Als jij al raar denkt bij het woordje Gomorra
Nee nee als je wilt discussieren moet je blijven pratenquote:
Nee!quote:Op donderdag 11 december 2008 16:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee nee als je wilt discussieren moet je blijven praten
Mmmmm toetjes.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet praten? Dan is het optijd naar bed, zonder toetje.
Dat dus Sedanquote:Op donderdag 11 december 2008 17:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij luistert wel erg goed Bengeltje!quote:Op donderdag 11 december 2008 17:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
* schouders laat vallen naar beneden kijkt en richting bed loopt *
Had je anders verwacht?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij luistert wel erg goed Bengeltje!
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien en toch worden jongetjes altijd weer opstandig.
meisjes ookquote:Op donderdag 11 december 2008 17:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien en toch worden jongetjes altijd weer opstandig.
Trust me, they do..quote:
oei, da's kutquote:Op donderdag 11 december 2008 18:10 schreef vencodark het volgende:
Ik ben gezakt voor mijn theorie-examen...hoe kan dat nou..
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb je je laptop naar bed genomen?
[..]
Meisjes? Onmogelijk.
Mja. 9. En op de cd-rom ging het heel goed met oefenen, kwamen vragen voor die ik nog nooit had gezien.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
oei, da's kut
misschien had je teveel fouten?
Uuhm, het is voor mij ff geledenquote:Op donderdag 11 december 2008 18:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja. 9. En op de cd-rom ging het heel goed met oefenen, kwamen vragen voor die ik nog nooit had gezien.
Ik dacht al half in die vragen: dit gaat hm niet worden.
50 vragen en 6 fout mag je hebben.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Uuhm, het is voor mij ff geleden![]()
Hoeveel vragen krijg je nu en mag je er fout hebben dan?
Ik ben nog van de tijd dat er dia's getoond werden en je op een knop kon drukken of het goed of fout was en dan 60 vragen geloof ik en je mocht er 10(?) fout hebben
Aahquote:Op donderdag 11 december 2008 18:10 schreef vencodark het volgende:
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:10 schreef vencodark het volgende:
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:17 schreef Adolecens het volgende:
Damn...
Besefmomentje: * Adolecens wordt oud
Ohh, een knuffel voor jullie drietjes.quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Uuhm, het is voor mij ff geleden![]()
Hoeveel vragen krijg je nu en mag je er fout hebben dan?
Ik ben nog van de tijd dat er dia's getoond werden en je op een knop kon drukken of het goed of fout was en dan 60 vragen geloof ik en je mocht er 10(?) fout hebben
Weer een jongen zijn hart gebrokenquote:Op donderdag 11 december 2008 20:43 schreef Tegan het volgende:
Zo, mijn 'date' morgen gaat niet door.
Dia's ja! Of een beamer, dat weet ik niet meer, dacht echt dat het dia's waren. Was ergens in 1996 geloof ikquote:
Wat primitief!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dia's ja! Of een beamer, dat weet ik niet meer, dacht echt dat het dia's waren. Was ergens in 1996 geloof ik
Ja, echt he. Ik wilde gewoon vrienden zijn, maar hij was wel erg down dat het niet doorging. Dus nu twijfel ik aan zijn motief. Wil ik nog wel een nieuwe datum? Ik zie hem wel in de kroegquote:Op donderdag 11 december 2008 20:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Weer een jongen zijn hart gebroken
Ik wacht op de eerste "ladder theorie post"quote:Op donderdag 11 december 2008 20:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, echt he. Ik wilde gewoon vrienden zijn, maar hij was wel erg down dat het niet doorging. Dus nu twijfel ik aan zijn motief. Wil ik nog wel een nieuwe datum? Ik zie hem wel in de kroeg.
En daar is iequote:Op donderdag 11 december 2008 20:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wacht op de eerste "ladder theorie post"
/ignorequote:
Ik heb nog een professor die lesgeeft met van die geschreven overhead sheetsquote:Op donderdag 11 december 2008 20:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat primitief!![]()
Kan ze me nog wel herinneren ja.Op school vroeger hadden we dat.
Shit je bent me voorquote:Op donderdag 11 december 2008 20:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wacht op de eerste "ladder theorie post"
En Q dan ? Hebben jullie nu nogsteeds geen datum geprikt ?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:02 schreef Tegan het volgende:
Ik doe gewoon niet meer aan daten in 2008!
Ik denk niet dat die ooit komt.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Shit je bent me voor![]()
![]()
[..]
En Q dan ? Hebben jullie nu nogsteeds geen datum geprikt ?![]()
+1quote:Op donderdag 11 december 2008 21:10 schreef vencodark het volgende:
Dat lijkt wel beetje afstandelijk ja.![]()
Ik haat het als mensen ineens afstandelijk doen.
Lijkt me toch vrij duidelijk.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
+1. En dan vooral dat ze niet duidelijk zeggen waarom ze ineens zo doen dan, moet je dan gewoon raden ofzo? Mensen die dingen van je verwachten zonder dat aan te geven en dan als ze het niet krijgen boos op je worden
.
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:10 schreef vencodark het volgende:
Dat lijkt wel beetje afstandelijk ja.![]()
Ik haat het als mensen ineens afstandelijk doen.
Volgens mij is het wel te raden waarom hij dat nu "ineens" isquote:Op donderdag 11 december 2008 21:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
+1. En dan vooral dat ze niet duidelijk zeggen waarom ze ineens zo doen dan, moet je dan gewoon raden ofzo? Mensen die dingen van je verwachten zonder dat aan te geven en dan als ze het niet krijgen boos op je worden
.
Het is vrij duidelijk. Maar, hij heeft het nooit erover gehad met mij, dus hij heeft ook geen reden om zo te doen, want voor zover ik weet is er niets gebeurd.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijkt me toch vrij duidelijk.
Hij heeft waarschijnlijk geen zin om gekwetst te worden door je en duwt je daarom van zich weg.
Ja, óf als je het gevoel hebt dat er iets veranderd is in negatieve zin, en je zegt het, dat ze dan ook boos worden en zeggen: waar heb je het over en het idee hebben dat ze worden beschuldigd van iets.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Precies! Wij snappen elkaar tenminstequote:Op donderdag 11 december 2008 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, óf als je het gevoel hebt dat er iets veranderd is in negatieve zin, en je zegt het, dat ze dan ook boos worden en zeggen: waar heb je het over en het idee hebben dat ze worden beschuldigd van iets.![]()
Dan ben je gewoon kortzuchtig vind ik. (degene tegen wie het gezegd wordt)quote:Op donderdag 11 december 2008 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, óf als je het gevoel hebt dat er iets veranderd is in negatieve zin, en je zegt het, dat ze dan ook boos worden en zeggen: waar heb je het over en het idee hebben dat ze worden beschuldigd van iets.![]()
Klacht 2: Mensen die subtiele hints geven maar waar je net niets over kan zeggen omdat het niet overduidelijk genoeg is.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:25 schreef Tegan het volgende:
Ok. Nu ben ik boos. Komt hij opnieuw online, is zijn naam ineens; "<Naam> zoekt iets te doen morgen". En ik vond hem nog wel aardig, jezus.
Ik wilde dat ik dit verzon zeg!
Zou het niet te veel opblazen omdat je ook niet weet wat er nou precies is.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:30 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het echt lomp. Jezus, dit is echt iets was je in de brugklas doet. Of maak ik er een te groot iets van? Dacht dat we volwassen waren...
Je weet dat mannen achterlopen in hun ontwikkeling?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:30 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het echt lomp. Jezus, dit is echt iets was je in de brugklas doet. Of maak ik er een te groot iets van? Dacht dat we volwassen waren...
Ok dat is wel kansloos... maar .... Ja nee gewoon kansloosquote:Op donderdag 11 december 2008 21:25 schreef Tegan het volgende:
Ok. Nu ben ik boos. Komt hij opnieuw online, is zijn naam ineens; "<Naam> zoekt iets te doen morgen". En ik vond hem nog wel aardig, jezus.
Ik wilde dat ik dit verzon zeg!
Zeg heyquote:Op donderdag 11 december 2008 21:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je weet dat mannen achterlopen in hun ontwikkeling?
Mijn ontwikkeling verliep erg goed totdat ik de coffeeshop ontdekte.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar gaan je puntenquote:Op donderdag 11 december 2008 21:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach , waarschijnlijk zelfbescherming. Hij zorgt er gewoon voor dat ie niet terug kan omdat hij anders gekwetst word.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:37 schreef Tegan het volgende:
Ik weet dat ik overdreef in mijn reactie, maar wat hij deed kan echt niet.
Ik was ook nog een dolle hond op m,n 24ste hoor.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:39 schreef Tegan het volgende:
Het ergste gedeelte van het verhaal is nog dat hij al 24 ofzo is.
Nu niet meer danquote:Op donderdag 11 december 2008 21:40 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik was ook nog een dolle hond op m,n 24ste hoor.
Is ook makkelijker meestal omdat je dan geen keuze meer hebt. En geen tussenweg wat meestal toch niet werkt.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ach , waarschijnlijk zelfbescherming. Hij zorgt er gewoon voor dat ie niet terug kan omdat hij anders gekwetst word.
Puur uit eigenbehoud denk ik.
Ik haal minder "domme"dingen uit tegenwoordig.quote:
Tja , testosteronen.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Wisten jullie trouwens ook dat mannen eerder op hun mannelijke teentjes zijn getrapt?![]()
Veel jongens zijn op dat gebied vrij gesloten hoor. Ik heb ooit eens 2 uur tegen m,n beste vriend aangepraat voordat ie vertelde dat hij een gevoelsprobleem had omtrend 2 meiden, en hij kon niet kiezen.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:42 schreef Tegan het volgende:
Maar er was helemaal geen sprake van 'gevoelens', iig hij heeft er nooit iets over gezegd, en ik heb hem ook nooit het idee gegeven dat ik gevoelens voor hem had. Dus moet ik dit nu gewoon pikken van een 'vriend'. Mooi niet.
En mannen willen altijd het laatste woord hebben.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:45 schreef Den_Haag het volgende:
en vrouwen reageren op alles overdreven
Uiteraard!quote:Op donderdag 11 december 2008 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
En mannen willen altijd het laatste woord hebben.
Nou. Als iemand mij leuk vond, dan maakte hij dat wel zeer duidelijk. Niet altijd door het gewoon te zeggen, maar het was wel vrij duidelijk in zijn omgang. En dit vond ik echt niet meer dan een vriendschap, totdat hij met dat date-voorstel kwam, na eerst een hele tijd vriendschap..quote:Op donderdag 11 december 2008 21:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Veel jongens zijn op dat gebied vrij gesloten hoor. Ik heb ooit eens 2 uur tegen m,n beste vriend aangepraat voordat ie vertelde dat hij een gevoelsprobleem had omtrend 2 meiden, en hij kon niet kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |