Klacht 2: Mensen die subtiele hints geven maar waar je net niets over kan zeggen omdat het niet overduidelijk genoeg is.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:25 schreef Tegan het volgende:
Ok. Nu ben ik boos. Komt hij opnieuw online, is zijn naam ineens; "<Naam> zoekt iets te doen morgen". En ik vond hem nog wel aardig, jezus.
Ik wilde dat ik dit verzon zeg!
Zou het niet te veel opblazen omdat je ook niet weet wat er nou precies is.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:30 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het echt lomp. Jezus, dit is echt iets was je in de brugklas doet. Of maak ik er een te groot iets van? Dacht dat we volwassen waren...
Je weet dat mannen achterlopen in hun ontwikkeling?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:30 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het echt lomp. Jezus, dit is echt iets was je in de brugklas doet. Of maak ik er een te groot iets van? Dacht dat we volwassen waren...
Ok dat is wel kansloos... maar .... Ja nee gewoon kansloosquote:Op donderdag 11 december 2008 21:25 schreef Tegan het volgende:
Ok. Nu ben ik boos. Komt hij opnieuw online, is zijn naam ineens; "<Naam> zoekt iets te doen morgen". En ik vond hem nog wel aardig, jezus.
Ik wilde dat ik dit verzon zeg!
Zeg heyquote:Op donderdag 11 december 2008 21:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je weet dat mannen achterlopen in hun ontwikkeling?
Mijn ontwikkeling verliep erg goed totdat ik de coffeeshop ontdekte.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar gaan je puntenquote:Op donderdag 11 december 2008 21:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach , waarschijnlijk zelfbescherming. Hij zorgt er gewoon voor dat ie niet terug kan omdat hij anders gekwetst word.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:37 schreef Tegan het volgende:
Ik weet dat ik overdreef in mijn reactie, maar wat hij deed kan echt niet.
Ik was ook nog een dolle hond op m,n 24ste hoor.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:39 schreef Tegan het volgende:
Het ergste gedeelte van het verhaal is nog dat hij al 24 ofzo is.
Nu niet meer danquote:Op donderdag 11 december 2008 21:40 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik was ook nog een dolle hond op m,n 24ste hoor.
Is ook makkelijker meestal omdat je dan geen keuze meer hebt. En geen tussenweg wat meestal toch niet werkt.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ach , waarschijnlijk zelfbescherming. Hij zorgt er gewoon voor dat ie niet terug kan omdat hij anders gekwetst word.
Puur uit eigenbehoud denk ik.
Ik haal minder "domme"dingen uit tegenwoordig.quote:
Tja , testosteronen.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Wisten jullie trouwens ook dat mannen eerder op hun mannelijke teentjes zijn getrapt?![]()
Veel jongens zijn op dat gebied vrij gesloten hoor. Ik heb ooit eens 2 uur tegen m,n beste vriend aangepraat voordat ie vertelde dat hij een gevoelsprobleem had omtrend 2 meiden, en hij kon niet kiezen.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:42 schreef Tegan het volgende:
Maar er was helemaal geen sprake van 'gevoelens', iig hij heeft er nooit iets over gezegd, en ik heb hem ook nooit het idee gegeven dat ik gevoelens voor hem had. Dus moet ik dit nu gewoon pikken van een 'vriend'. Mooi niet.
En mannen willen altijd het laatste woord hebben.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:45 schreef Den_Haag het volgende:
en vrouwen reageren op alles overdreven
Uiteraard!quote:Op donderdag 11 december 2008 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
En mannen willen altijd het laatste woord hebben.
Nou. Als iemand mij leuk vond, dan maakte hij dat wel zeer duidelijk. Niet altijd door het gewoon te zeggen, maar het was wel vrij duidelijk in zijn omgang. En dit vond ik echt niet meer dan een vriendschap, totdat hij met dat date-voorstel kwam, na eerst een hele tijd vriendschap..quote:Op donderdag 11 december 2008 21:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Veel jongens zijn op dat gebied vrij gesloten hoor. Ik heb ooit eens 2 uur tegen m,n beste vriend aangepraat voordat ie vertelde dat hij een gevoelsprobleem had omtrend 2 meiden, en hij kon niet kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |