Ja prima eigenlijkquote:
Zelfspot ftw.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:09 schreef MLI het volgende:
Zelfde soap, andere personages. Wat voor dingen hebben jullie gepland?
Hehequote:
Leuke dame ookquote:
Je bedoelt : ontzettend lekker wijf.quote:
Het is ook best een leuke chick ja.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je bedoelt : ontzettend lekker wijf.
Met jou kan ik praten!quote:Op donderdag 11 december 2008 12:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je bedoelt : ontzettend lekker wijf.
Hijs leuk.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:25 schreef Kluts het volgende:
In de categorie: Trieste topics.
help me
Te kansloos.
Een 10/10 hoor, zwart haar, perfect figuur, en zo gek als een deur.quote:
Ja.quote:
quote:
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 11 december 2008 12:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een 10/10 hoor, zwart haar, perfect figuur, en zo gek als een deur.
*geeft knuffel*quote:
Ook een lekker wijf iddquote:Op donderdag 11 december 2008 12:36 schreef Kluts het volgende:
Over lekkere wijven in clips gesproken:
Vind het trouwens ook een heel geil nummer.
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:36 schreef Kluts het volgende:
Over lekkere wijven in clips gesproken:
Maar een van de allerlekkerste clip-chicks is wel deze:quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:49 schreef Belsezar het volgende:
Hoe heet die nieuwe clip met de shots van allemaal breezersletjes die met hun kontjes staan te schudden?
Ik heb echt geen flauw idee
Dank u!quote:
Dat dacht ik ook ja!quote:
ohquote:Op donderdag 11 december 2008 12:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ook niet, maar ik kreeg wel een heel lief clipje van iemand vandaag
Die ik lekker niet met jullie ga delen
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ohons wel lekker maken maar niet delen?
Brocolli en aardappelen (gekookt in schil). Men maakt een koud roomsausje, room opkloppen, veel gehakte knoflook, peper, zout en oregano. Saus over je aardappelen en brocolli na het opscheppen en klaar ben je.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:03 schreef Kluts het volgende:
Iemand toevallig goeie suggesties vh avondeten?
Had ik van de week, erg lekkerquote:
Burger King.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:03 schreef Kluts het volgende:
Iemand toevallig goeie suggesties vh avondeten?
Oeh, dat klinkt idd wel als een receptje wat ik zelf ook wel maak in een iets andere variant.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Brocolli en aardappelen (gekookt in schil). Men maakt een koud roomsausje, room opkloppen, veel gehakte knoflook, peper, zout en oregano. Saus over je aardappelen en brocolli na het opscheppen en klaar ben je.
Lekker, naar wat voor restaurant en waar?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:21 schreef kwaakvaak het volgende:
* kwaakvaak gaat uit eten vanavond
Moet meteen denken aan sex voor de buchquote:
Dat was toch met aubergines?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Moet meteen denken aan sex voor de buch
Ik heb het gelukkig nooit gezien, ik was toen nog veel te klein om zo laat op te blijven.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Sex voor de Buch, OMG.
Die vent met zijn bruine bonen...
Te klein ?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het gelukkig nooit gezien, ik was toen nog veel te klein om zo laat op te blijven.
Het verhaal van die aubergines heb ik echter wel eens gehoord.
Ik weet nog wel dat het toen echt zo'n programma was dat niemand keek, maar toch had iedereen het gezien.
Eind jaren 90, dus ik zal waarschijnlijk 13, 14 zijn geweest. En toen moest ik nog gewoon om 9 uur naar bed.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Te klein ?
Hoelang is dat geleden dan, minder dan 10 jaar toch ?
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eind jaren 90, dus ik zal waarschijnlijk 13, 14 zijn geweest. En toen moest ik nog gewoon om 9 uur naar bed.
Ja inderdaad, te ranzig gewoonquote:Op donderdag 11 december 2008 13:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Sex voor de Buch, OMG.
Die vent met zijn bruine bonen...
Ja dat is inderdaad erg vroeg. Ik mocht toen geloof ik zelf al bepalen hoe laat het werd.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Op je 14e om 9 uur naar bed moeten vind ik vrij
Ik ook wel, maar voor vrouwen is het ongetwijfeld anders.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad erg vroeg. Ik mocht toen geloof ik zelf al bepalen hoe laat het werd.
Dat was toen ik 15 was voor het eerst. En dan eerst stiekem in het park bier naar binnen werkenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar voor vrouwen is het ongetwijfeld anders.
Op mijn 14e ging ik al naar de plaatselijke disco.![]()
Ja, waarom denk je dat ik sinds mijn 18e al op mezelf woon.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Op je 14e om 9 uur naar bed moeten vind ik vrij
Ik ging ook op mijn 15e naar de disco van dansles. Op zaterdagavond van 8 tot 10.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar voor vrouwen is het ongetwijfeld anders.
Op mijn 14e ging ik al naar de plaatselijke disco.![]()
Herkenning.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ging ook op mijn 15e naar de disco van dansles. Op zaterdagavond van 8 tot 10.
Ai dat klinkt inderdaad vrij streng, maar ik kan het opzich wel begrijpen, mocht ik ooit een dochter krijgen dan zou ik waarschijnlijk ook strenger zijn in dat soort dingen dan bij een zoon.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, waarom denk je dat ik sinds mijn 18e al op mezelf woon.
Mijn ouders waren best streng in dat soort dingen.
Ik weet nog dat ik 16 was, en op zaterdagavond en uit wilde.
Ik: Ik ga trouwens stappen vanavond (nog nooit eerder gedaan, maar hoog inzetten natuurlijk)
Pa:Oja? Met wie?
Ik: Met wat collega's.
Pa: Oh. Hoelaat ben je thuis dan?
Ik: Euhh... uurtje of 4, half 5 denk ik. (wederom hoog inzetten natuurlijk)
Pa:Denk t niet.
Ik:Tot hoelaat mag ik dan?
Pa: Oke, je moet om 1 uur thuis zijn.
Ik:Oh, je was serieus.
Uiteindelijk na lang onderhandelen mocht ik om half 2 thuiskomen.Ik ging pas om 12 uur naar de stad toe.
Bij mij had het vooral een averechts effect. Ik snap best dat je met een dochter wat bezorgder bent, maar ik vond het soms gewoon te belachelijk. Als ik niet mocht, dan ging ik gewoon. Dat geouwehoer wat ik er dan van kreeg, dat had ik er dan wel voor over.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ai dat klinkt inderdaad vrij streng, maar ik kan het opzich wel begrijpen, mocht ik ooit een dochter krijgen dan zou ik waarschijnlijk ook strenger zijn in dat soort dingen dan bij een zoon.
Ik heb eigenlijk maar 1 keer ruzie gehad met mijn ouders over uitgaan, en dat was toen ik op zondagavond rond 8 uur eens een keer thuiskwam (zaterdagmiddag weggegaan), toen waren ze aardig overstuur, wat ik achteraf ook wel weer kon begrijpen.
Eigenlijk nooit problemen om gehad. Ik sliep zelden thuis in weekenden. En toen ik 16 was werd ik ruim een jaar alleen thuis gelaten. Toen was het helemaal party-timequote:Op donderdag 11 december 2008 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ai dat klinkt inderdaad vrij streng, maar ik kan het opzich wel begrijpen, mocht ik ooit een dochter krijgen dan zou ik waarschijnlijk ook strenger zijn in dat soort dingen dan bij een zoon.
Ik heb eigenlijk maar 1 keer ruzie gehad met mijn ouders over uitgaan, en dat was toen ik op zondagavond rond 8 uur eens een keer thuiskwam (zaterdagmiddag weggegaan), toen waren ze aardig overstuur, wat ik achteraf ook wel weer kon begrijpen.
Toch vind ik dat altijd wel lief op de 1 of andere manier, die overbezorgdheid van moeders.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij mij had het vooral een averechts effect. Ik snap best dat je met een dochter wat bezorgder bent, maar ik vond het soms gewoon te belachelijk. Als ik niet mocht, dan ging ik gewoon. Dat geouwehoer wat ik er dan van kreeg, dat had ik er dan wel voor over.
Ik heb wel een keer gehad dat ik pas om 12 uur 's nachts thuiskwam, was gelijk vanuit werk naar een vriend gegaan, maar had niet gebeld. Toen ik thuiskwam, zaten er 2 politie-agenten op de bank, mijn moeder had net mijn signalement opgegeven.
Ik hoop maar dat mijn kinderen later wat braver zijn.
Idd. En zelf ben ik waarschijnlijk later net zo.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Toch vind ik dat altijd wel lief op de 1 of andere manier, die overbezorgdheid van moeders.
Het is ook lief maar soms erg vervelendquote:Op donderdag 11 december 2008 13:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Toch vind ik dat altijd wel lief op de 1 of andere manier, die overbezorgdheid van moeders.
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:05 schreef Adolecens het volgende:
Pff, wat kunnen sommige mensen toch ook ellenlang lullen in vergaderingen over kleine mierenneukdingen die veel te gedetailleerd zijn... Get to the point!![]()
Nu maar ff koffie en een broodje, nog geen tijd voor gehad ook
Toen vond ik het ook maar gezeur ja, maar later heb ik het toch kunnen waarderen.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is ook lief maar soms erg vervelendIk deed het altijd af als gezeur
Dat zijn dezelfde mensen als diegenen die ook altijd nog iets onwijs oninteressants tijdens de rondvraag hebben, terwijl je eigenlijk gewoon de meeting wil afsluiten en aan het werk gaat.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:05 schreef Adolecens het volgende:
Pff, wat kunnen sommige mensen toch ook ellenlang lullen in vergaderingen over kleine mierenneukdingen die veel te gedetailleerd zijn... Get to the point!![]()
Nu maar ff koffie en een broodje, nog geen tijd voor gehad ook
Ik ook, toen ik hoorde hoe sommige andere ouders waren was ik erg blij met het gezeur van vroegerquote:Op donderdag 11 december 2008 14:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Toen vond ik het ook maar gezeur ja, maar later heb ik het toch kunnen waarderen.
Inderdaad, doen alsof ze de wijsheid in pacht hebben, maar totaal geen punt maken en alleen maar onnodig zitten te rekken. Zo een intake met een nieuwe secretaresse, beetje jammer dat er op voorhand geen foto's meegestuurd werden, dus nu moet ik ze allemaal langs laten komen!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen als diegenen die ook altijd nog iets onwijs oninteressants tijdens de rondvraag hebben, terwijl je eigenlijk gewoon de meeting wil afsluiten en aan het werk gaat.
DH, en waar precies zien we vanavond wel, waar het niet druk is. Sem-zakelijk om wat plannen/ideeen voor komend jaar informeel beetje door te spreken. Maar aangezien we allemaal niet vies zijn van een lekker stukje eten, heb ik er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lekker, naar wat voor restaurant en waar?
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
DH, en waar precies zien we vanavond wel, waar het niet druk is. Sem-zakelijk om wat plannen/ideeen voor komend jaar informeel beetje door te spreken. Maar aangezien we allemaal niet vies zijn van een lekker stukje eten, heb ik er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen
Ik wel, alleen dan bij de bioscoop. Nieuwe Bond eens gaan kijkenquote:Op donderdag 11 december 2008 14:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik heb geen reserveringen staan voor vanavond
Gelukkig was DH in eerste instantie een dorp, en daarna pas jouw verstopnaamquote:Op donderdag 11 december 2008 14:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik heb geen reserveringen staan voor vanavond
Kan heel tof zijn inderdaad! Laat me morgen maar even weten als je wiltquote:Op donderdag 11 december 2008 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb een reservering staan bij mijn bank thuis.
Vanavond Gomorra eens kijken, ben erg benieuwd.
Sure thing !quote:Op donderdag 11 december 2008 15:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan heel tof zijn inderdaad! Laat me morgen maar even weten als je wilt
Laat ik maar niet zeggen wat ik daarvoor in de plaats lasquote:Op donderdag 11 december 2008 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb een reservering staan bij mijn bank thuis.
Vanavond Gomorra eens kijken, ben erg benieuwd.
Zal ik je ook vertellen of de Bond inderdaad meer Jason Bourne is dan James Bondquote:
Een keer is choco dippen langsgekomen en je brein is meteen in vunzige status he Sedan?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat ik maar niet zeggen wat ik daarvoor in de plaats las
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zal ik je ook vertellen of de Bond inderdaad meer Jason Bourne is dan James Bond
Dat valt toch wel mee? En dat dippen is uit een andere SCquote:Op donderdag 11 december 2008 15:44 schreef Bengeltje het volgende:
Hier blijf ik maar even weg, internet tieten, piemels, chocodippen. Dit is te.
Dat zijn toch jouw favoriete onderwerpen?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:44 schreef Bengeltje het volgende:
Hier blijf ik maar even weg, internet tieten, piemels, chocodippen. Dit is te.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |