Ja, echt heel ernstig.quote:
Op internet heeft hij een vagina.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:15 schreef MLI het volgende:
Heb jij IRL een grotere penis dan op internet?
Oja, hjij werkte bij dat orgie-callcenter he?quote:
Ja. Altijd leuke verhalen daar. Zo hoorde ik gisteren dat mijn ex nu samenwoont met zijn nieuwe vriendinnetje. Maar dan wel gezellig in hetzelfde huis als de vader van haar dochter én de ouders van haar ex.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja, hjij werkte bij dat orgie-callcenter he?
"Inspirerende" werkomgeving.
Wat een kansloze kneus ook zeg, dan.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:29 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja. Altijd leuke verhalen daar. Zo hoorde ik gisteren dat mijn ex nu samenwoont met zijn nieuwe vriendinnetje. Maar dan wel gezellig in hetzelfde huis als de vader van haar dochter én de ouders van haar ex.
My God!quote:Op donderdag 11 december 2008 11:31 schreef MLI het volgende:
Wacht, wat onduidelijk zo. Dus mijn ex, J. Is nu nog geen 2 maanden voorbij. Die woont dus bij zijn vriendin. Maar zij woont dus bij de vader van haar dochtertje van 9 maanden en die woont bij zijn ouders.
Ik snap het nog niet.
Ik dacht dat wij de Kerst onder de kerstboom door zouden brengen met leuke pakjes, en andere lekkere dingen, voor het raam liggend en kijken hoe de sneeuw uit de lucht valt, waarbij de amaretto vanaf je navel langzaam zijn weg vind...quote:Op donderdag 11 december 2008 10:39 schreef MLI het volgende:
Hey! Backoff allemaal! Ik heb toch de primeur want rond kerst ben ik in de buurt bij Kluts en dan post ik wel even of ze inderdaad goed kan zoenen.
in een woonwagen?quote:Op donderdag 11 december 2008 11:31 schreef MLI het volgende:
Wacht, wat onduidelijk zo. Dus mijn ex, J. Is nu nog geen 2 maanden voorbij. Die woont dus bij zijn vriendin. Maar zij woont dus bij de vader van haar dochtertje van 9 maanden en die woont bij zijn ouders.
Ik snap het nog niet.
Fijn! Dus hij zit met kerst aan tafel met:quote:Op donderdag 11 december 2008 11:31 schreef MLI het volgende:
Ik snap het nog niet.
Amaretto.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij de Kerst onder de kerstboom door zouden brengen met leuke pakjes, en andere lekkere dingen, voor het raam liggend en kijken hoe de sneeuw uit de lucht valt, waarbij de amaretto vanaf je navel langzaam zijn weg vind...
Care to find out?quote:Op donderdag 11 december 2008 11:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Heb jij IRL een grotere penis dan op internet?
Vergeet zijn dochtertje van 3,5 niet. Hij spreekt al van zijn stiefdochtertje trouwens.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Fijn! Dus hij zit met kerst aan tafel met:
-zijn vriendin
-haar ex
-haar ex-schoonouders
-haar kind
Wat kansloos.
Net wat je wilt zegquote:Op donderdag 11 december 2008 11:31 schreef MLI het volgende:
Ik snap het nog niet.
Kerstavond Kluts, 2e kerstdag jij.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij de Kerst onder de kerstboom door zouden brengen met leuke pakjes, en andere lekkere dingen, voor het raam liggend en kijken hoe de sneeuw uit de lucht valt, waarbij de amaretto vanaf je navel langzaam zijn weg vind...
Ah, en als ik dan bij mijn moeder op 1e kerstdag langs ga, kan ik je op de terugweg zo oppikkenquote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 11:37 schreef MLI het volgende:
[..]
Blijkbaar ligt hij goed in de familie. Daar op het kamp.
Ik ben nog liever alleen dan dat ik met zo'n ingewikkelde familiaire toestand aan tafel moet zitten.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat klinkt in elk geval alsof zij geen eenzame Kerst tegemoet gaan
Ik ookquote:Op donderdag 11 december 2008 11:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben nog liever alleen dan dat ik met zo'n ingewikkelde familiaire toestand aan tafel moet zitten.
Hehe, ja dat zal best inderdaad. Hij word opgenomen als volwaardig kamperquote:Op donderdag 11 december 2008 11:37 schreef MLI het volgende:
[..]
Blijkbaar ligt hij goed in de familie. Daar op het kamp.
Dat inderdaad. Dan maar lekker alleen met lekker eten en drinkenquote:Op donderdag 11 december 2008 11:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben nog liever alleen dan dat ik met zo'n ingewikkelde familiaire toestand aan tafel moet zitten.
Het enthousiasme straalt er vanaf trouwens...quote:
Adol geeft het goede voorbeeldquote:Op donderdag 11 december 2008 11:48 schreef Adolecens het volgende:
Feestje bij mij dan?![]()
Kluts, JB en MLI
Ik heb dan ook bediening en catering
Ja, ik ben erg blijquote:Op donderdag 11 december 2008 11:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Adol geeft het goede voorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |