quote:Op donderdag 11 december 2008 18:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Uuhm, het is voor mij ff geleden![]()
Hoeveel vragen krijg je nu en mag je er fout hebben dan?
Ik ben nog van de tijd dat er dia's getoond werden en je op een knop kon drukken of het goed of fout was en dan 60 vragen geloof ik en je mocht er 10(?) fout hebben
Weer een jongen zijn hart gebrokenquote:Op donderdag 11 december 2008 20:43 schreef Tegan het volgende:
Zo, mijn 'date' morgen gaat niet door.
Dia's ja! Of een beamer, dat weet ik niet meer, dacht echt dat het dia's waren. Was ergens in 1996 geloof ikquote:
Wat primitief!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dia's ja! Of een beamer, dat weet ik niet meer, dacht echt dat het dia's waren. Was ergens in 1996 geloof ik
Ja, echt he. Ik wilde gewoon vrienden zijn, maar hij was wel erg down dat het niet doorging. Dus nu twijfel ik aan zijn motief. Wil ik nog wel een nieuwe datum? Ik zie hem wel in de kroegquote:Op donderdag 11 december 2008 20:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Weer een jongen zijn hart gebroken
Ik wacht op de eerste "ladder theorie post"quote:Op donderdag 11 december 2008 20:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, echt he. Ik wilde gewoon vrienden zijn, maar hij was wel erg down dat het niet doorging. Dus nu twijfel ik aan zijn motief. Wil ik nog wel een nieuwe datum? Ik zie hem wel in de kroeg.
En daar is iequote:Op donderdag 11 december 2008 20:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wacht op de eerste "ladder theorie post"
/ignorequote:
Ik heb nog een professor die lesgeeft met van die geschreven overhead sheetsquote:Op donderdag 11 december 2008 20:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat primitief!![]()
Kan ze me nog wel herinneren ja.Op school vroeger hadden we dat.
Shit je bent me voorquote:Op donderdag 11 december 2008 20:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wacht op de eerste "ladder theorie post"
En Q dan ? Hebben jullie nu nogsteeds geen datum geprikt ?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:02 schreef Tegan het volgende:
Ik doe gewoon niet meer aan daten in 2008!
Ik denk niet dat die ooit komt.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Shit je bent me voor![]()
![]()
[..]
En Q dan ? Hebben jullie nu nogsteeds geen datum geprikt ?![]()
+1quote:Op donderdag 11 december 2008 21:10 schreef vencodark het volgende:
Dat lijkt wel beetje afstandelijk ja.![]()
Ik haat het als mensen ineens afstandelijk doen.
Lijkt me toch vrij duidelijk.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
+1. En dan vooral dat ze niet duidelijk zeggen waarom ze ineens zo doen dan, moet je dan gewoon raden ofzo? Mensen die dingen van je verwachten zonder dat aan te geven en dan als ze het niet krijgen boos op je worden
.
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:10 schreef vencodark het volgende:
Dat lijkt wel beetje afstandelijk ja.![]()
Ik haat het als mensen ineens afstandelijk doen.
Volgens mij is het wel te raden waarom hij dat nu "ineens" isquote:Op donderdag 11 december 2008 21:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
+1. En dan vooral dat ze niet duidelijk zeggen waarom ze ineens zo doen dan, moet je dan gewoon raden ofzo? Mensen die dingen van je verwachten zonder dat aan te geven en dan als ze het niet krijgen boos op je worden
.
Het is vrij duidelijk. Maar, hij heeft het nooit erover gehad met mij, dus hij heeft ook geen reden om zo te doen, want voor zover ik weet is er niets gebeurd.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijkt me toch vrij duidelijk.
Hij heeft waarschijnlijk geen zin om gekwetst te worden door je en duwt je daarom van zich weg.
Ja, óf als je het gevoel hebt dat er iets veranderd is in negatieve zin, en je zegt het, dat ze dan ook boos worden en zeggen: waar heb je het over en het idee hebben dat ze worden beschuldigd van iets.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Precies! Wij snappen elkaar tenminstequote:Op donderdag 11 december 2008 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, óf als je het gevoel hebt dat er iets veranderd is in negatieve zin, en je zegt het, dat ze dan ook boos worden en zeggen: waar heb je het over en het idee hebben dat ze worden beschuldigd van iets.![]()
Dan ben je gewoon kortzuchtig vind ik. (degene tegen wie het gezegd wordt)quote:Op donderdag 11 december 2008 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, óf als je het gevoel hebt dat er iets veranderd is in negatieve zin, en je zegt het, dat ze dan ook boos worden en zeggen: waar heb je het over en het idee hebben dat ze worden beschuldigd van iets.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |