quote:Op woensdag 10 december 2008 21:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dan willen ze me maar niet!... Ik ga me niet anders voordoen dan ik ben, dat is leuk als je 19 bent, maar niet als je de 3 al aangetikt hebt.
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan lijkt het mij duidelijk toch?
heb ik mijn goede daad van de dag ook weer gehadquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heb ik mijn goede daad van de dag ook weer gehad
Je weet het zelfs op de dag afquote:Op donderdag 11 december 2008 08:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat een begroeting
Ik kwam gewoon hallo zeggen, nee geen single, al 6 maanden en 11 dagen niet
Ik hou van je!quote:Op donderdag 11 december 2008 08:30 schreef Belsezar het volgende:
@ Elegy: Ik heb 4 staatsloten gekregen van werk
Ik stond gisteren in die file op de A4quote:Op donderdag 11 december 2008 08:32 schreef Adolecens het volgende:
Ik zit te wachten totdat de files een beetje oplossen en dan naar kantoor...
Nog maar 13km te wachten
hoiquote:Op donderdag 11 december 2008 08:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat een begroeting
Ik kwam gewoon hallo zeggen, nee geen single, al 6 maanden en 11 dagen niet
quote:Op donderdag 11 december 2008 09:08 schreef Elegy het volgende:
WOOOOHHOOOOOOO!!!!111!!!!! IK BEN OOMx2!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Vanochtend om zes uur is mijn neefje geboren via keizersnee! Hoewel, neefje... met 3900gram kan je spreken over een flink exemplaar
Lengte weet ik nog niet, maar naar alle waarschijnlijkeid wordt het een zoon naar zijn vader, die is ook erg lang.
Moeder en zoon verkeren in blakende gezondheid
Mèn wat koel![]()
![]()
My god. Jij bent er zoéén die ook over de zeik raakt als het half jaar niet uitbundig gevierd wordt met een etentje, een romantisch kaartje en een bos rozen?quote:Op donderdag 11 december 2008 08:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
6 maanden en 11 dagen
Zo komt het wel over jaquote:Op donderdag 11 december 2008 09:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
My god. Jij bent er zoéén die ook over de zeik raakt als het half jaar niet uitbundig gevierd wordt met een etentje, een romantisch kaartje en een bos rozen?
Ik ben zo'n iemand die altijd die exacte data's vergeet. Tenzij het echt heel makkelijk te onthouden is.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo komt het wel over ja![]()
En Valentijnsdag is heilig!
quote:Op donderdag 11 december 2008 09:08 schreef Elegy het volgende:
![]()
![]()
Vanochtend om zes uur is mijn neefje geboren via keizersnee! Hoewel, neefje... met 3900gram kan je spreken over een flink exemplaar
Lengte weet ik nog niet, maar naar alle waarschijnlijkeid wordt het een zoon naar zijn vader, die is ook erg lang.
Mèn wat koel![]()
![]()
Elvira doll?quote:Op donderdag 11 december 2008 09:21 schreef Elegy het volgende:
Thnx
Ja, vanmiddag ga ik langs. Eerst even naar een speelgoedwinkel natuurlijk
Ik bedenk me trouwens dat hij zowat één tiende van het gewicht van mijn zusje isDie is ook niet zo groot (1m45) en had een buik die bijna net zo dik was als dat ze groot is
Dat heb je dan nog verdomd lang volgehouden.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:23 schreef Kreator het volgende:
Ik had ooit een half jaar met een ultra-labiele-doos. Hoe ik dat een half jaar heb volgehouden is een grote vraag en zeker 3 R&P topics waard, maar goed.
Toen wilde ze persé het half-jaar-ding vieren met een etentje (maar ze lustte alleen schnitzel of pizza). Een week voor dat etentje, toen ik al verdwaasd 'okay' had gezegd, hoorde ik dat er een personeelsfeestje was. Ik vond dat veel belangrijker, dus ik zei 'dan vieren we het toch de dag erna'. Maar dat was niet goed en zeker 2 weken reden om te zeiken, huilen en bitchen. Toen heb ik het uitgemaakt.
Zie ook: Me relatie of een bbq..
Tipje: Hij is nu nog te klein om te voetballen, te gamen, or whatsoever he.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:21 schreef Elegy het volgende:
Thnx
Ja, vanmiddag ga ik langs. Eerst even naar een speelgoedwinkel natuurlijk
Ik bedenk me trouwens dat hij zowat één tiende van het gewicht van mijn zusje isDie is ook niet zo groot (1m45) en had een buik die bijna net zo dik was als dat ze groot is
Zelfspot is een goede eigenschap.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik moest gewoon lachen om m'n eigen topic..
Zelfspot is cool.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zelfspot is een goede eigenschap.
Nou ik weet eigenlijk pas sinds twee maanden hoe lang we hebben. Daarvoor herrinderde? hij mij er aan met chocola en cocktails. En daar heb ik namelijk een makkelijk ezelsbruggetjes voorquote:Op donderdag 11 december 2008 09:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
My god. Jij bent er zoéén die ook over de zeik raakt als het half jaar niet uitbundig gevierd wordt met een etentje, een romantisch kaartje en een bos rozen?
Als hij wat ouder is misschien welquote:
Ik vind een PS3 met Soul Calibur IV anders best een mooi cadeautjequote:Op donderdag 11 december 2008 09:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tipje: Hij is nu nog te klein om te voetballen, te gamen, or whatsoever he.
En daar vergelijk jij mij meequote:Op donderdag 11 december 2008 09:23 schreef Kreator het volgende:
Ik had ooit een half jaar met een ultra-labiele-doos. Hoe ik dat een half jaar heb volgehouden is een grote vraag en zeker 3 R&P topics waard, maar goed.
Toen wilde ze persé het half-jaar-ding vieren met een etentje (maar ze lustte alleen schnitzel of pizza). Een week voor dat etentje, toen ik al verdwaasd 'okay' had gezegd, hoorde ik dat er een personeelsfeestje was. Ik vond dat veel belangrijker, dus ik zei 'dan vieren we het toch de dag erna'. Maar dat was niet goed en zeker 2 weken reden om te zeiken, huilen en bitchen. Toen heb ik het uitgemaakt.
Zie ook: Me relatie of een bbq..

Een spontane BJ?quote:Op donderdag 11 december 2008 09:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat zou een leuk cadeautje zijn? Twee weken geleden heb ik hem namelijk voor het eerst iets gegeven () maar nu komt kerst er al weer aan
Herinnerdequote:Op donderdag 11 december 2008 09:39 schreef Kreator het volgende:
[..]. Nee, okay. Dan weet ik ongeveer welk soort mensen dit soort dingen onthoudt.
Afgesproken! Als ik een miljoen win gaan we uit eten met iedereenquote:Op donderdag 11 december 2008 08:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als je een miljoen wint, zullen we dan met z'n alle uit eten?
Tof man! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 11 december 2008 09:08 schreef Elegy het volgende:
![]()
![]()
Mèn wat koel![]()
![]()
een bevrucht eitje?quote:Op donderdag 11 december 2008 09:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En daar vergelijk jij mij mee [ afbeelding ]
Ik ben gekwetst![]()
Maar ik begin wel te wennen aan dat relatie gedoe! En elke maand vieren... Ik weet het niet een maand is zo snel om :/
Wat zou een leuk cadeautje zijn? Twee weken geleden heb ik hem namelijk voor het eerst iets gegeven () maar nu komt kerst er al weer aan
Dat lijkt slechts zo in het ongetrainde, onderontwikkelde oog van een newbie.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je klinkt wel erg gefrustreerd..
Grappig maar ik kom hier langer dan jijquote:Op donderdag 11 december 2008 09:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat lijkt slechts zo in het ongetrainde, onderontwikkelde oog van een newbie.
Dat vind toch elke man leuk, daar had je Krea toch niet voor nodig om je dat te vertellen?quote:Op donderdag 11 december 2008 09:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat vindt hij zeker leuk. Eigenlijk wel een goed idee.
Geef hem dit boek:quote:
Ik ging het al zoeken in badschuim en chocolade.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat vind toch elke man leuk, daar had je Krea toch niet voor nodig om je dat te vertellen?
Je hebt toch een vriend, geen vriendin?quote:Op donderdag 11 december 2008 09:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ging het al zoeken in badschuim en chocolade.
Dat is hij ookquote:Op donderdag 11 december 2008 09:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Herinnerde
Je klinkt wel erg gefrustreerd..
Nee.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Grappig maar ik kom hier langer dan jijWoah!
Jaquote:Op donderdag 11 december 2008 09:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt toch een vriend, geen vriendin?
Ik sowieso in 2005 wat ik zo snel kon vinden. Maar goed dit lijkt wel een discussie wie de grootste internet piemel heeft.quote:
2005 al? Zo hey, dat is lang! Je kunt aan je accountnummer zien hoe lang je hier bent. Of in het profiel. En dit is mijn 2e account.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik sowieso in 2005 wat ik zo snel kon vinden. Maar goed dit lijkt wel een discussie wie de grootste internet piemel heeft.
O oké, sorry dan heb ik niets gezegd. Als je er zelf niets aan kunt doen kan ik er maar beter rekening mee houdenquote:
1. Jij begint met newbiequote:Op donderdag 11 december 2008 09:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
2005 al? Zo hey, dat is lang! Je kunt aan je accountnummer zien hoe lang je hier bent. Of in het profiel. En dit is mijn 2e account.
Jij begon erover trouwens, dan moet je niet ineens net doen alsof ik een piemelrace begin. Dat is een beetje zielig.
O nee, ik had nog gelijk ook toen ik haar gelijk gaf dat je gefrustreerd bentquote:Op donderdag 11 december 2008 09:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
2005 al? Zo hey, dat is lang! Je kunt aan je accountnummer zien hoe lang je hier bent. Of in het profiel. En dit is mijn 2e account.
Jij begon erover trouwens, dan moet je niet ineens net doen alsof ik een piemelrace begin. Dat is een beetje zielig.
Maar ik heb dan wel grote internet tietenquote:Op donderdag 11 december 2008 09:55 schreef Adolecens het volgende:
Ik ben een newbie met een kleine internetpiemel!
Dat noemen ze Photosjopquote:Op donderdag 11 december 2008 09:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Maar ik heb dan wel grote internet tieten
1. *zucht*. Je bént ook een newbie.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
1. Jij begint met newbie
2. Ik heb het over deze topic reeks.
Thnxquote:
Dankjequote:Op donderdag 11 december 2008 09:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Grappig maar ik kom hier langer dan jijWoah!
Heb ik de oom al gefeliciteerd? Bij deze
!
Ik denk dat een BJ meer indruk maakt.quote:
Werkt bij mij beter jaquote:Op donderdag 11 december 2008 10:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat een BJ meer indruk maakt.
Boeiend idd. Online heb ik ook cup E.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:05 schreef dawg het volgende:
Ik denk dat Krea de grootste internetpiemel van ons allemaal heeft. Like it matters.
Vooral tijdens het autorijdenquote:Op donderdag 11 december 2008 10:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat een BJ meer indruk maakt.
En offline?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Boeiend idd. Online heb ik ook cup E.
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Vooral tijdens het autorijden
*roept Tegan*
Lastig te herleiden uit je fobo, gok iets van een 75/80Bquote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Boeiend idd. Online heb ik ook cup E.
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lastig te herleiden uit je fobo, gok iets van een 75/80B
en nu echt weg
Nou? Cupmaten raden?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:17 schreef Den_Haag het volgende:
Nu weten we dus wat Ado de hele dag doet
Ik zeg een 80C. En ik wil de lapo.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lastig te herleiden uit je fobo, gok iets van een 75/80B
en nu echt weg
Handjevolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |