Dat hoeft niet hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan ook heel lang duren
Sta?? Ik snap je niet helemaal geloof ik?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat moet je jezelf niet aan willen leren.. want dan blijf je er in steken.. Ondervind ik soms ook al problemen van.
Je aanleren om je gevoelens uit te schakelen. Erg slecht. Moet je niet willen. Wees blij dat je ze hebt en ze voelt/ervaart enzo.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Sta?? Ik snap je niet helemaal geloof ik?
Omdat als je eenmaal in die misanthropische, doemdenkende en donkere brilzone zit, je daar maar moeilijk uitkomt. Bovendien is het ook niet bevorderlijk voor je sociale leven. Mensen hebben over het algemeen liever mensen om zich heen, ipv robots.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Sta?? Ik snap je niet helemaal geloof ik?
Gewoon faken joh die gevoelens.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Omdat als je eenmaal in die misanthropische, doemdenkende en donkere brilzone zit, je daar maar moeilijk uitkomt. Bovendien is het ook niet bevorderlijk voor je sociale leven. Mensen hebben over het algemeen liever mensen om zich heen, ipv robots.
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je aanleren om je gevoelens uit te schakelen. Erg slecht. Moet je niet willen. Wees blij dat je ze hebt en ze voelt/ervaart enzo.
tis hoogstens fijn om een beetje goed alles te kunnen relativeren.
Selectief uitschakelen is wel handig hoor.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je aanleren om je gevoelens uit te schakelen. Erg slecht. Moet je niet willen. Wees blij dat je ze hebt en ze voelt/ervaart enzo.
tis hoogstens fijn om een beetje goed alles te kunnen relativeren.
Dit herken ik wel, wij zijn gewoon de hoofdprijs joh, alleen vrouwen met het winnende lot krijgen de eer om sex met ons te hebben.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:52 schreef kwaakvaak het volgende:
Alleen heel soms, zou het wel handig zijn om het uit te zetten, voor iets heel simpels als gevoele sex bijvoorbeeld. Een ONS is heerlijk op het moment zelf, alleen het eilt zolang na bij mij dat ik er gewoon niet meer aan begin. De lust weegt dan niet meer op tegen de last.
En nee dat is niet zielig bedoelt, sex is geil,prettig en ver uit een van de leukste dingen die twee mensen samen kunnen beleven, maar als je je daarna gewoon een week kut voelt, weegt dat niet tegen de euforie van de orgastische momenten op
Het gevaar zit het er in dat dat selectief continue gaat wordenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Selectief uitschakelen is wel handig hoor.
Dat is lastig ja.. Maar als je zo op de vlakte leeft als ik, dan mis je ook een hoop. Dan maar een tijdje diep in de shit zitten, want je weet toch wel dat een keer over zal gaan .quote:Op woensdag 10 december 2008 20:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Daar heb je (en Elegy) wel een puntDoe veel op gevoel, en niet met rationeel denken. Grote valkuil bij mij is dat ik dingen juist heel intens beleef. Dus intens verliefd, intens verdrietig enzo. Zit niet echt een mooie curve in, en aan de andere kant.. Tja... Het is wie ik ben, en daar zal de wereld het maar mee moeten doen. Brengt je soms wat moois, en soms een hoop ellende..
Alleen heel soms, zou het wel handig zijn om het uit te zetten, voor iets heel simpels als gevoele sex bijvoorbeeld. Een ONS is heerlijk op het moment zelf, alleen het eilt zolang na bij mij dat ik er gewoon niet meer aan begin. De lust weegt dan niet meer op tegen de last.
En nee dat is niet zielig bedoelt, sex is geil,prettig en ver uit een van de leukste dingen die twee mensen samen kunnen beleven, maar als je je daarna gewoon een week kut voelt, weegt dat niet tegen de euforie van de orgastische momenten op
Dat willen vrouwen toch niet, ben zelf net zo maar dat werkt gewoon ook niet. Of ik kom de verkeerde tegen wat ook zou kunnen.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:02 schreef kwaakvaak het volgende:
zoiets ja!... en niet alleen sex!... in mijn geval krijgen ze er geheel gratis, een hoop aandacht, oprechte intresse en iemand bij waar van ze 100% zeker weten dat ie niet vreemd zal gaan omdat ik dat toch niet voor me kan houden en ook niet wil omdat als je me eenmaal gewonnen heb zo fucking verliefd op ze ben. etc. etc.
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat willen vrouwen toch niet, ben zelf net zo maar dat werkt gewoon ook niet. Of ik kom de verkeerde tegen wat ook zou kunnen.
relativeren is ook geen probleem, dat gaat me zeer goed af zelfs eigenlijkquote:Op woensdag 10 december 2008 21:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is lastig ja.. Maar als je zo op de vlakte leeft als ik, dan mis je ook een hoop. Dan maar een tijdje diep in de shit zitten, want je weet toch wel dat een keer over zal gaan .
Maar misschien is het wel handig om als je je kut voelt of qua emoties weer hoog oploopt, dat je dan er even goed voor gaat zitten en gaat relativeren. dan ben je er wel eerder doorheen volgens mij.
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dan willen ze me maar niet!... Ik ga me niet anders voordoen dan ik ben, dat is leuk als je 19 bent, maar niet als je de 3 al aangetikt hebt.
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
relativeren is ook geen probleem, dat gaat me zeer goed af zelfs eigenlijkEn diepe shit... Inderdaad, beter af en toe zwarte sneeuw zien dat een plat dood genormaliseerd leven waar sex net zoiets is als een brood kopen. Dan maar minder neuken, maar wel intenser beleven
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]idd!!
Dan is het leven nog eens leuk
Daarom, dat schiet ook niet op.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dan willen ze me maar niet!... Ik ga me niet anders voordoen dan ik ben, dat is leuk als je 19 bent, maar niet als je de 3 al aangetikt hebt.
Ben je van de massa's kerstkaarten versturen of totaal niet? Heb je nog contact met haar of eigenlijk ook niet?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
precies
Nu eens bedenken of ik de veroorzaakster van mijn laatste zwarte sneeuw storm nu wel of geen kaartje met "Hristos se rodi" zal sturen... (aka kerstkaart, gelukkig heb ik tot 7 jan, want dan is het orthodox kerstfeest)
Eigelijk zou ik dat nu goed 7 maanden na dato gewoon ook eens moeten af laten vlakken... En dat doe ik gelukkig ook.. Soms denk ik net als iedereen nog wel eens terug, maar niet meer zo intens als zeg 5 maanden geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |