Je gaat zelf over die wegquote:Op woensdag 10 december 2008 18:24 schreef Elegy het volgende:
Fokkin hell, om kwart voor vier weggereden en ben net binnen...
Waarom klappen er nou 22 auto's op elkaar op de weg die ik ook neem? Kunnen ze dat niet in hun eigen tijd doen ofzo?
quote:Op woensdag 10 december 2008 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik gaf je nog wel een kusje
Vanaf mei zag ik op google staan. Dus dat is iets van 6/7/8 maanden max. Maar vind het erg knapquote:Op woensdag 10 december 2008 19:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
8 toch? Ookal is dat ook niet veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben in nog geen twee maanden 11 kilo afgevallen, als je al niet heel erg veel weegt, is dat ook heel knap
Maar is heel knap van drtwas nodig ook.
Je hebt gezond afvallen en niet gezond he liefje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit meer doen he, niet eten.
It's not what it's cracked up to be...quote:Op woensdag 10 december 2008 20:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wil ook niet kunnen eten van de stress
Ik kon het echt niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt gezond afvallen en niet gezond he liefje.Nooit meer doen he, niet eten.
Nee maar toch.. weet niet, af en toe..quote:Op woensdag 10 december 2008 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
It's not what it's cracked up to be...
Dat moet je jezelf niet aan willen leren.. want dan blijf je er in steken.. Ondervind ik soms ook al problemen van.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:14 schreef kwaakvaak het volgende:
Enne... weet iemand een adres waar ik gevoel uit kan laten zetten? Zou wel prettig zijn als ik een schakelaartje net achter mijn oor had ofzo. Klik... uit... wanneer nodig
Kotsen om af te vallen zou ik nooit kunnen .. wel heel af en toe kotsen omdat ik toch een avond fucking vele gegeten heb en er neit vrolijker van werd.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een kotsfobie, dat helpt ook goed als je wilt afvallen.
Ik wilde juist niet kotsen, dus dan at ik niet, want dan kwam er ook niks uitquote:Op woensdag 10 december 2008 20:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kotsen om af te vallen zou ik nooit kunnen .. wel heel af en toe kotsen omdat ik toch een avond fucking vele gegeten heb en er neit vrolijker van werd.
Jezelf zoveel mogelijk afstompen door zoveel mogelijk ellende over jezelf te storten.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:14 schreef kwaakvaak het volgende:
Enne... weet iemand een adres waar ik gevoel uit kan laten zetten? Zou wel prettig zijn als ik een schakelaartje net achter mijn oor had ofzo. Klik... uit... wanneer nodig
Dat kan ook heel lang durenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jezelf zoveel mogelijk afstompen door zoveel mogelijk ellende over jezelf te storten.
Maar dat wil je niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |