Ohja, dat kan ook idd. Goed dat je het zegt, ook maar even halen van de week. Wel handig om in de auto te hebben.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, of gewoon ff zo'n spuitbus halen bij de halfords ofzo, erop sprayen en ramen schoon.
Zo'n karton ga ik zeker vergeten de avond ervoor
Nog hitsegerquote:Op woensdag 10 december 2008 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen van beide, dit is Singles.
Je denkt toch niet dat ik ga fietsen van Den Haag naar Amsterdam hèquote:Op woensdag 10 december 2008 15:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gewoon met de fiets gaan
Of de trein
Van dat automatisch ontdooi spul ja. Ook even halen en ook ruitenwisservloeistof.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ohja, dat kan ook idd. Goed dat je het zegt, ook maar even halen van de week. Wel handig om in de auto te hebben.
Ik houd van in de trein zittenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik ga fietsen van Den Haag naar Amsterdam hè
En ov is ruk
Zolang je kunt zitten, ja.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd van in de trein zitten
Liever krabben dan de hele rit in de stank zitten.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Van dat automatisch ontdooi spul ja.
Ja het heeft inderdaad een aparte geurquote:Op woensdag 10 december 2008 15:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Liever krabben dan de hele rit in de stank zitten.
quote:
Nee hoor, zit nog op kantoorquote:
Maar niet voor lang toch meer?quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 18:24 schreef Elegy het volgende:
Fokkin hell, om kwart voor vier weggereden en ben net binnen...
Waarom klappen er nou 22 auto's op elkaar op de weg die ik ook neem? Kunnen ze dat niet in hun eigen tijd doen ofzo?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |