dat dusquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:24 schreef Kreator het volgende:
zuipen
Mijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:26 schreef Locusta het volgende:
Nou, kun je toch met je vriendin overleggen of er een oplossing voor te bedenken is???
Of je doet met haar iets overdag.... of een dag later (als ze het niet erg vind), een half jaar is natuurlijk wel wat minder belangrijk dan wanneer je bijv. een jaar of 5 jaar bij elkaar bent
Gewoon ff overleggen joh... succes!
Ben je niet fris ofzo, dequote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:27 schreef Elvi het volgende:
Neem dr mee als introducee.
Buiten kijf.quote:
Leest je vriendin mee ofzo?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:30 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Je denkt er serieus over na om een belofte (!) aan je vriendin te breken voor een barbeque?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Buiten kijf.
omdat ik het hongaarse team support tijdens dit WK. Ik ben solidair met mijn vaderland
Ja, wat zou jij dan doen pussy?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:30 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Je denkt er serieus over na om een belofte (!) aan je vriendin te breken voor een barbeque?
Een shirt: 60 euro.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:31 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik wilde nog eens een shirtje van Ferencvaros kopen bedacht ik me laatst, maar wat is dat tyfusduur online
Ik denk dat ie zonder nadenken de toffequote:
Oke vergeet wat ik zei (het is trouwens toch niet weer een labiele ex van kasta he).quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:28 schreef Kreator het volgende:
Mijnvriendin
is niet zo stabiel. Ik denk niet dat het verstandig is zonder een vooraf uitgedacht plan deze discussie in te gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |