dat dusquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:24 schreef Kreator het volgende:
zuipen
Mijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:26 schreef Locusta het volgende:
Nou, kun je toch met je vriendin overleggen of er een oplossing voor te bedenken is???
Of je doet met haar iets overdag.... of een dag later (als ze het niet erg vind), een half jaar is natuurlijk wel wat minder belangrijk dan wanneer je bijv. een jaar of 5 jaar bij elkaar bent
Gewoon ff overleggen joh... succes!
Ben je niet fris ofzo, dequote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:27 schreef Elvi het volgende:
Neem dr mee als introducee.
Buiten kijf.quote:
Leest je vriendin mee ofzo?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:30 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Je denkt er serieus over na om een belofte (!) aan je vriendin te breken voor een barbeque?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Buiten kijf.
omdat ik het hongaarse team support tijdens dit WK. Ik ben solidair met mijn vaderland
Ja, wat zou jij dan doen pussy?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:30 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Je denkt er serieus over na om een belofte (!) aan je vriendin te breken voor een barbeque?
Een shirt: 60 euro.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:31 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik wilde nog eens een shirtje van Ferencvaros kopen bedacht ik me laatst, maar wat is dat tyfusduur online
Ik denk dat ie zonder nadenken de toffequote:
Oke vergeet wat ik zei (het is trouwens toch niet weer een labiele ex van kasta he).quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:28 schreef Kreator het volgende:
Mijnvriendin
is niet zo stabiel. Ik denk niet dat het verstandig is zonder een vooraf uitgedacht plan deze discussie in te gaan.
Ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:36 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat ie zonder nadenken de toffebbq
en
zuipfeest
aan zich voorbij zou laten gaan....met 180 vrouwelijke collega's.....
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:38 schreef B-FliP het volgende:
Dat je er over twijfelt zegt dat dat voor feest voor jou even veel of misschien wel meer
betekent dan dat je 1 jaar een luizig half jaartje met je vriendin hebt...
Family Guy...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oke vergeet wat ik zei (het is trouwens toch niet weer een labiele ex van kasta he).
Organiseer een speurtoch voor haar, stuur haar op vrijdag het hele land door. Laat overal briefjes met aanwijzingen achter waar jij bent en vergeet niet de zoetsappige gedichtjes. Leg overal een klein cadeautje bij. Als ze de hele speurtocht heeft gelopen, zal ze uiteindelijk zaterdag tegen 12 uur (als jij je kater hebt verwerkt) aankomen bij een meertje alwaar jij klaarzit met een kleed en picknickspullen in een bloemenzee. Strikje om je lul en klaar![]()
Echt niet, hangt ze er maar een beetje bij enzo.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:38 schreef B-FliP het volgende:
En haar meenemen lijkt me nou niet bepaald een leuke verassing voor 1/2 jaar verkering btw...
my bad... al gewijzigd...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:39 schreef Xennia het volgende:
Ware het niet dat zij er een etentje voor heeft afgezegd omdat het zoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:39 schreef Xennia het volgende:
Iets meer lucht in haar blazen en heel goed het ventieltje terugduwen. Dat scheelt echt, hoor.quote:
Dan leg je een Lonny-maaltijd in de vriezer. Djeez.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:41 schreef Kreator het volgende:
Ware het niet dat zij er een etentje voor heeft afgezegd
En dan het volgende te horen krijgen zeker?:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:38 schreef Poogie het volgende:
ze moet maar begrijpen dat je al betaald hebt en dat je daarom daarheen gaat, gaat ze maar een dag later met je uit eten
Dat is ook zo, maar dat moet niet zo overkomen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:38 schreef B-FliP het volgende:
Dat je er over twijfelt zegt dat dat voor feest voor jou even veel of misschien wel meer
betekent dan dat je 1/2 jaar met je vriendin hebt...
En voor jou dus niet... Can you feel the love here...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:41 schreef Kreator het volgende:
Ware het niet dat zij er een etentje voor heeft afgezegd omdat het zospeciaal
is om een half jaar te hebben...
We hebben het gered!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:43 schreef MUUS het volgende:
"Jeuj, weer wat maanden erbij. Knap van ons."
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:42 schreef MUUS het volgende:
Iets meer lucht in haar blazen en heel goed het ventieltje terugduwen. Dat scheelt echt, hoor.
Ik was het dan ook vergeten (en dat heb ik geweten ook...).quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:43 schreef MUUS het volgende:
Zijn er trouwens serieus volwassenen die het vieren dat ze een half jaar bij elkaar zijn?.
"Jeuj, weer wat maanden erbij. Knap van ons."
Ik weet sowieso die data nooit..
Dat komt dan goed uit, want ze moet ki-lo-meters afleggen vrijdagquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ware het niet dat zij er een etentje voor heeft afgezegd omdat het zospeciaal
is om een half jaar te hebben...
Dude, er staat dat ie een half jaar heeft..lijkt mij toch weer iets minder belangrijk dan een jaar. Ik zou gewoon gaan, sjeez je kan toch gewoon de situatie aan dr uitleggen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:38 schreef B-FliP het volgende:
betekent dan dat je 1/2 jaar met je vriendin hebt... t Ligt er ook aan hoeveel waarde jullie daaraan
hechten natuurlijk, maar over t algemeen lijkt t me best lullig als je een BBQ verkiest boven t
vieren dat je 1/2 jaar verkering hebt als je beloofd hebt iets met haar te gaan doen...
En haar meenemen lijkt me nou niet bepaald een leuke verassing voor 1/2 jaar verkering btw...
methadon en oxazepam. Hoezo?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:46 schreef NX het volgende:
effe serieus, ben je aan de drugs?
We hebben afgelopen zondag al gebbq'd. Bovendien blijft dan de leegte van hetquote:Fuck de bbq, ga met je vriendin zelf bbqen, zuipen, feesten, en dan als afsluiting haar in de kont beuken...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |