quote:Hyves meest gebruikte zoekterm 2008
Uitgegeven: 10 december 2008 11:26
Laatst gewijzigd: 10 december 2008 11:25
AMSTERDAM - Nederlanders hebben dit jaar via google.nl massaal gezocht naar populaire websites. Hyves is de meest gebruikte zoekopdracht, gevolgd door YouTube en Marktplaats.
Op nummer vier in de top 10 van meest gebruikte zoektermen van 2008 prijkt een opvallende naam; Google zelf. Dat blijkt uit cijfers die de zoekmachine woensdag presenteert.
Op nummer vijf staat, na vier concrete websites, de eerste term: weer. Gevolgd door routeplanner, MSN, Hotmail, auto en lyrics.
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:31 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ga googlen en google op google......
Ja dat bedoelde ik dus met luiheid.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je google als woord in de adresbalk typt wordt dat ook als zoekopdracht meegerekend. Volgens mij zijn er vele mensen die zo "internetten". Zelfde geldt voor hyves e.d.
Dat dusquote:Op donderdag 11 december 2008 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je google als woord in de adresbalk typt wordt dat ook als zoekopdracht meegerekend. Volgens mij zijn er vele mensen die zo "internetten". Zelfde geldt voor hyves e.d.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |