Afgelopen zondag, meen ik..quote:Op woensdag 10 december 2008 23:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hee, ken ik die uitspraak niet ergens van?![]()
Lauren Conrad, jwt.!1!1quote:Op woensdag 10 december 2008 23:46 schreef Smart_ass het volgende:
LC.. heet zij Lauren nog wat of zo?
LAUREN CONRAD JA! GVD !quote:Op woensdag 10 december 2008 23:46 schreef Smart_ass het volgende:
LC.. heet zij Lauren nog wat of zo?
OMG WAT DOE JE !?!?!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vond haar altijd een trut in Laguna Beach.
Dit vind ik slecht van je, héél slecht. DUMPEN MCFEARLESS!!!!1quote:Op woensdag 10 december 2008 23:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vond haar altijd een trut in Laguna Beach.
Mijn lieverdje is LC-fanquote:Op woensdag 10 december 2008 23:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Het is een vrouw hé, een heterovrouw. Die kijkt heel anders naar LC dan dat wij dat doen.
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:50 schreef reetveter het volgende:
McF vooral geen tieten posten ik zit op school
QFTquote:Op woensdag 10 december 2008 23:52 schreef BigKahuna het volgende:
GEEN KWAAD WOORD OVER LAUREN GODVERDOMME.
GEIL DAT IS EEN ULTRA XL KOELER!!!quote:
Dumpen? Ik zou niet weten hoe.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dit vind ik slecht van je, héél slecht. DUMPEN MCFEARLESS!!!!1
Zogenaamd inderdaad.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:52 schreef Hoogstaande het volgende:
O dat programma
Dat zogenaamd reallife moest voorstellen
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:50 schreef reetveter het volgende:
McF vooral geen tieten posten ik zit op school
ik zou haar ook doenquote:Op woensdag 10 december 2008 23:52 schreef Smart_ass het volgende:
Vonden jullie haar niet leuk?
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 10 december 2008 23:51 schreef gers het volgende:
maarre FAS![]()
dadelijk wonen we beide in nijmegen enzo
(*&$(*(*&%%(#*&%(quote:Op woensdag 10 december 2008 23:52 schreef Smart_ass het volgende:
Vonden jullie haar niet leuk?
[ afbeelding ]
Ik ben geboren in Nijmegenquote:Op woensdag 10 december 2008 23:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja. Kunnen we samen chica's hosselen
![]()
.
Ik woon een uurtje van Nijmegen afquote:
Uhm... neeequote:Op woensdag 10 december 2008 23:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat was ze ook!Maar die Stephen was wel vet geyl.
![]()
[ afbeelding ]
Cuteeee.
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
![]()
.
Feetmagazine? Vet ingezoomed op haar voeten, nou niet het deel dat niet boeiend is.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:53 schreef BigKahuna het volgende:
Ik vind deze foto zo lievvv.Jammer dat het van een voetfetish site komt
[ afbeelding ]
Qftquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:54 schreef McFearless het volgende:
[..]
Lul niet, it's reality bitch!!!
ja maar ik jaag alle chica's weg bij jouwquote:Op woensdag 10 december 2008 23:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
![]()
.
KUBOquote:Op woensdag 10 december 2008 23:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Den Boschhhhhhh.![]()
![]()
Heudivooooquote:
MEETquote:Op woensdag 10 december 2008 23:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik woon een uurtje van Nijmegen af
Ik ben geboren in Den Bosch, maar woon er al vet lang niet meer. Heb ook geen accent, jammer genoeg.quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoeveel mensen hebben een zachte "g" hier... ?
Die geile, blonde Mariandel.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:57 schreef Smart_ass het volgende:
Ja even serieus. Doet Heidi Klum mee in een ps3 reclame of zo? Of iig voor zo'n game met gitaar of dans of zo? Ik dacht dat zij dat was.
kom je uit de bartjesquote:Op woensdag 10 december 2008 23:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Den Bosch, maar woon er al vet lang niet meer. Heb ook geen accent, jammer genoeg.
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:53 schreef BigKahuna het volgende:
Ik vind deze foto zo lievvv.Jammer dat het van een voetfetish site komt
[ afbeelding ]
lijkt me een beetje engquote:
Lol, een soort kameleon..quote:Op woensdag 10 december 2008 23:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar kan wel met een zachte g praten![]()
Ik pas mijn accent altijd aan
M'n vaders vriendin, walgelijk.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoeveel mensen hebben een zachte "g" hier... ?
Je durft wel naar een grote meeting,quote:
Kan best sexy klinkenquote:Op woensdag 10 december 2008 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, een soort kameleon..![]()
Ik heb zo'n hele harde GGGGGGG!!!
Je zou er bijna bang van worden...
bang dat je me door midden slaatquote:Op donderdag 11 december 2008 00:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je durft wel naar een grote meeting,
maar niet te meeten met mij ?![]()
Waarom niet
Dat is net zoveel reality als dit topic kwalitatief hoog isquote:
SC voor de ervaren SC'ers !quote:Op donderdag 11 december 2008 00:00 schreef Paaskonijn het volgende:
tempo ligt hoog met zoeen bazendeel.!
pics?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:59 schreef McFearless het volgende:
[..]
M'n vaders vriendin, walgelijk.
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:59 schreef McFearless het volgende:
[..]
M'n vaders vriendin, walgelijk.
Waarom zou ik jou in godensnaam door midden slaanquote:
Wat is dat? Een wijk?quote:
eeuhm ik heb wel een idee maar ik weet niet of ik dat op de SC durf te zeggenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:01 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou in godensnaam door midden slaan
hoi?quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar kan wel met een zachte g praten![]()
Ik pas mijn accent altijd aan
Als ik in Den Haag ben, dan is het meer ehm... haags kan ik het eigenlijk niet noemenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kan best sexy klinken![]()
Mijn accent past zich aan waar ik ook ben.
In het zuiden praat ik met een zachte G,
en in het westen met die rare klemtonen enzulks
nou wees blij dat je er niet woontquote:Op donderdag 11 december 2008 00:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat is dat? Een wijk?Nee ik kom uit het Groot ziekengasthuis
Heb eigenlijk nooit in Den Bosch gewoond, hihihi.
Dat kan je gewoon hier neer zetten hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 00:02 schreef gers het volgende:
[..]
eeuhm ik heb wel een idee maar ik weet niet of ik dat op de SC durf te zeggen
Het is best handig somsquote:Op donderdag 11 december 2008 00:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ook.
Ouderlijk huis staat dan ook in zo'n kutdorp waar ze met zachte g praten
Als je de rest van de week niet meer wil slapen dan stuur ik je nog niks, maar echt vrolijk word ik er niet van.quote:
Hmmquote:Op donderdag 11 december 2008 00:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik in Den Haag ben, dan is het meer ehm... haags kan ik het eigenlijk niet noemen![]()
Maar als ik in Woudenberg ben...
Nou, berg je dan maar...
Wat een baas is dat zegquote:Op woensdag 10 december 2008 23:56 schreef BigKahuna het volgende:
Dit topis trouwens kankervet
Lekkere chick komt langs, maar heb geen kurkentrekker!!
iets met oude rivalen enzoquote:Op donderdag 11 december 2008 00:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat kan je gewoon hier neer zetten hoor![]()
Ben wel nieuwsgierig![]()
[..]
Het is best handig soms
GEIL!!!!quote:
Mannen met een zachte gquote:Op donderdag 11 december 2008 00:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
zachte G, dat is niet serieus te nemenWel voor de lol though.
Is dat te verstaan?quote:
Huh ?quote:
Ja maar soms ook irritant, als ik dan weer in amsterdam aankom en mn huisgenoot me weer aankijkt of ik een of ander syndroom heb opgelopen van t weekendquote:
sopsopquote:
voetbalquote:Op donderdag 11 december 2008 00:04 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Huh ?
Enlighten me![]()
Nu maak je mij echt nieuwsgierig
Whutquote:
Hahahahahaha dat sowieso ja !quote:Op donderdag 11 december 2008 00:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja maar soms ook irritant, als ik dan weer in amsterdam aankom en mn huisgenoot me weer aankijkt of ik een of ander syndroom heb opgelopen van t weekend
Net zoiets als de Graafsche wijk?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:02 schreef gers het volgende:
[..]
nou wees blij dat je er niet woont![]()
het is nogal een pauperbuurt
bartjes is de graafsche wijkquote:Op donderdag 11 december 2008 00:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Net zoiets als de Graafsche wijk?
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmm
Nu voel ik mij genoodzaakt een keer wat met je te komen drinken.
Puur om te kijken of jij mij weg kan jagen
! Aber naturlich !quote:
quote:
JAJAquote:Op donderdag 11 december 2008 00:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
! Aber naturlich !
Maar ik ben al een paar jaar geen hooligan meer hoor![]()
CENTRUM REPRESENT!!!!!1quote:
Dan kan ik je dat pakket gewoon gevenquote:
Neen.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:06 schreef gers het volgende:
[..]
JAJA![]()
als ik op de meet komt sta je daar met al je hoolie maatjes en ros je me in elkaar![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen.
Jij bent wel lief enzulks
Ik denk dan aan Coldplay.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:05 schreef Broekpaling het volgende:
Als ik nu steeds "I used to rule the world.." hoor heur ik steeds Joe Satriani.
wat heb je gegeten ?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:07 schreef NoelGallagher het volgende:
vanavond etentje gehad van m'n stage, hihihhii
FC OSSquote:
EN IK EN IK EN IK?!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen.
Jij bent wel lief enzulks
Er liepen allemaal druppels water over mijn naakte maagdelijke lijfje.quote:
Ja zie je, ik heb er duidelijk geen verstand van.quote:
hihihihiquote:Op donderdag 11 december 2008 00:07 schreef NoelGallagher het volgende:
sopsopquote:Op donderdag 11 december 2008 00:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er liepen allemaal druppels water over mijn naakte maagdelijke lijfje.
Kutjes gegeten?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:07 schreef NoelGallagher het volgende:
klopt was daarna wel gezellig in de wijkquote:Op donderdag 11 december 2008 00:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja zie je, ik heb er duidelijk geen verstand van.Maar ik houd we van pauperbuurten.
Kwamen ook bij probleemwijken op sbs6 toch ?
Ook zo'n opa van 75 die al heul lang wiet kweekte op z'n zoldertje.
Echt droog. En allemaal illegaal stroom aftappen.
Niet ALWEER HEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Trusten.quote:
Ja, ik voel een meet aankomenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dan kan ik je dat pakket gewoon geven![]()
Weet ik tenminste zeker dat het goed komt
HOAX je moest aan Fas denken,quote:Op donderdag 11 december 2008 00:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Niet ALWEER HE
JIJ ! JIJ !!
JIJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neuken?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
...quote:Op donderdag 11 december 2008 00:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Woon jij in Oss ? Een oud-klasgenoot van mij woont daar nu, en hij voetbalt ook!!!1![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik voel een meet aankomen
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:09 schreef gers het volgende:
[..]
nee ik woon in raalte en support top Oss![]()
Weet je hoe fakking ver..quote:Op donderdag 11 december 2008 00:09 schreef gers het volgende:
NIJMEGEN MEET FTW!!!
ik moet steeds gniffelen om je postsquote:Op donderdag 11 december 2008 00:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Woon jij in Oss ? Een oud-klasgenoot van mij woont daar nu, en hij voetbalt ook!!!1![]()
Neequote:
Raalte? Da's bij Lichtenvoorde rechtsaf toch?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:09 schreef gers het volgende:
[..]
Is maar een uurtjequote:Op donderdag 11 december 2008 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je hoe fakking ver..
Second that.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat jij uit Oss kwam
Jaquote:
weet ik veelquote:Op donderdag 11 december 2008 00:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Raalte? Da's bij Lichtenvoorde rechtsaf toch?
oh noes.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nee
ja
Nee
Ja
NEE
ja![]()
NEEEE![]()
* Noorsbloed weet het niet meer
kunnen we dan naar zo'n geile lesbo kroegquote:
Bij Deventer toch?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Raalte? Da's bij Lichtenvoorde rechtsaf toch?
Rotjong niet ouwehoeren over Raaltequote:Op donderdag 11 december 2008 00:09 schreef gers het volgende:
[..]
Stoppelhaenen toch?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Rotjong niet ouwehoeren over Raalte![]()
Raalte
Overtuig mij dan eens even manquote:
Ik gok zo voor mij 4,5 uur met het OVquote:
Ohnee, da's Aaltenquote:
komt omdat je altijd met het OV faaltquote:Op donderdag 11 december 2008 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gok zo voor mij 4,5 uur met het OV
Mag ik je aanrakenquote:
Appels.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Overtuig mij dan eens even man
Waarom?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
ik moet steeds gniffelen om je posts![]()
![]()
![]()
Ik ken iemand in Zwolle en iemanden in Deventerquote:Op donderdag 11 december 2008 00:12 schreef reetveter het volgende:
Raalte ligt tussen deventer en zwolle in,
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gok zo voor mij 4,5 uur met het OV
Dan moet ik maar een auto regelenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:12 schreef gers het volgende:
[..]
komt omdat je altijd met het OV faalt
quote:
Ananasquote:
Ik zeg Delorge in de basisquote:Op donderdag 11 december 2008 00:13 schreef reetveter het volgende:
Volgende week Ajax-Slavia
wat een groot hoofd voor dat lijfjequote:
Nee hoor, je hoort alleen soms de oooo en de eeeequote:
4EBE VINDT ANANAS GEILquote:
quote:
dus je besteld een colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 11 december 2008 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee hoor, je hoort alleen soms de oooo en de eeee.
Ben jij een man of een vrouw?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat een groot hoofd voor dat lijfje
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:15 schreef reetveter het volgende:
Gers vind D_A ook geil hij heeft express zijn SI achtergelaten
* Noorsbloed ligt dubbelquote:Op donderdag 11 december 2008 00:14 schreef gers het volgende:
[..]
dus je besteld een colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Das vaker zo, bij anorexiapatienten.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat een groot hoofd voor dat lijfje
nee cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolaquote:Op donderdag 11 december 2008 00:14 schreef gers het volgende:
[..]
dus je besteld een colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Bij hongernegers ook.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das vaker zo, bij anorexiapatienten.
Ik zeg Babel terug, ook al is het op huurbasisquote:
Ik weet niet waar ze zitten in Nijmegenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:11 schreef gers het volgende:
[..]
kunnen we dan naar zo'n geile lesbo kroeg![]()
Je hebt ook negers met obesitas, is dat een contradictie?quote:
ow jammerquote:Op donderdag 11 december 2008 00:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze zitten in Nijmegen.
Heeft De_Ananas soms borderline ofzo?
LOL !quote:Op donderdag 11 december 2008 00:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze zitten in Nijmegen.
Wuut?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:17 schreef Fascination het volgende:
Als je op msnerdespam was zou ik je een voiceclip kunnen sturenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
* Noorsbloed ligt dubbel
Ik zag even voor dat Fas dat serieus zo zou zeggen
Kan het mij niet voorstellen als ik haar foto's zo eens bekijk
Dat zijn de NSB'ers onder de negersquote:Op donderdag 11 december 2008 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt ook negers met obesitas, is dat een contradictie?
Kankerbenitezquote:Op donderdag 11 december 2008 00:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik zeg Babel terug, ook al is het op huurbasis
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar die zitten ook in dezelfde categorie!![]()
Dat kan niet hier op mijn werkquote:Op donderdag 11 december 2008 00:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je op msnerdespam was zou ik je een voiceclip kunnen sturen.
Oh en dankje gers.
eeuhm wat heb ik gedaanquote:Op donderdag 11 december 2008 00:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je op msnerdespam was zou ik je een voiceclip kunnen sturen.
Oh en dankje gers.
Dit is dan ook een SC voor ervaren SC mensenquote:
Ik las die reactie van hem in Smart_ass haar fobo en Bt de godganse tijd een hoer noemenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
LOL !
Wiezo ze D_A borderline hebben ?![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat zijn de NSB'ers onder de negers
Whehehequote:Op donderdag 11 december 2008 00:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik las die reactie van hem in Smart_ass haar fobo en Bt de godganse tijd een hoer noemen. Zal wel humor wezen
.
Hehehehequote:Op donderdag 11 december 2008 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nohhh
Sommigen moeten op elk moment van de dag wat te vreten hebben.
Zie je hele gezinnen in de bus/tram/ trein met een zak riekend BK, KFC of MAC-voedsel...
Dat ie mij aandachtsgeil vindt ofzo? Ja, vond ik zelf ook redelijk grappig.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik las die reactie van hem in Smart_ass haar fobo en Bt de godganse tijd een hoer noemen. Zal wel humor wezen
.
Mag welquote:Op donderdag 11 december 2008 00:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat kan niet hier op mijn werk
Maar ik heb je nummer![]()
Kan je net zo goed een keer bellen en stalken enzulks
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:12 schreef Broekpaling het volgende:
Waarom lig ik niet in mijn bed te slapen?
Hihi.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mag wel. Dan ben ik wel zenuwachtig hoor en ga ik giechelen
.
Ik wil nog steeds een keer hash -brownies makenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:20 schreef reetveter het volgende:
He NB ik heb me wiet verneukt door alles door 1 pannekoek te gooien![]()
Kutzooi
quote:
PRUTSERquote:Op donderdag 11 december 2008 00:20 schreef reetveter het volgende:
He NB ik heb me wiet verneukt door alles door 1 pannekoek te gooien![]()
Kutzooi
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mag wel. Dan ben ik wel zenuwachtig hoor en ga ik giechelen
.
Heequote:Op donderdag 11 december 2008 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een ont ont ont ont zettende paal!
En die ram ram ram ik in jouw kanaal!
Dieper en diep!
Dieper dan diep!
En morgen, dan gaan we anaal!
Maar zo kan ik helemaal geen andere dingen ernaast doenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dit is dan ook een SC voor ervaren SC mensen
Niet op dit tijdstipquote:
quote:
Ja ik heb alle zooi gehaald voor de cakequote:Op donderdag 11 december 2008 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een keer hash -brownies maken
En de snelheid van Fok werkt ook niet echt meequote:Op donderdag 11 december 2008 00:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar zo kan ik helemaal geen andere dingen ernaast doen
En ik ben heel wat SC gewend, sommigen die nog wel sneller gingen.
Ik word gewoon oud denk ik
Oh oh oh ...quote:Op donderdag 11 december 2008 00:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hee![]()
Doe eens even rustig jij ...![]()
Hij is de grootste attention whorequote:Op donderdag 11 december 2008 00:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat ie mij aandachtsgeil vindt ofzo? Ja, vond ik zelf ook redelijk grappig.
Je moet 'm ook niet laten vallen suffie.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn laptop viel net uit trouwens.
SC IS EEN MANIER VAN LEVEN !quote:Op donderdag 11 december 2008 00:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar zo kan ik helemaal geen andere dingen ernaast doen
En ik ben heel wat SC gewend, sommigen die nog wel sneller gingen.
Ik word gewoon oud denk ik
SC VETERANEN 4-EVAHquote:Op donderdag 11 december 2008 00:22 schreef sezten het volgende:
[..]
Niet op dit tijdstipnu hoort iedereen heel traaaaaaag te zijn en slap lullen
Slap lullen zit wel goed
maar traag?![]()
Je gaat hasj brownies verkopen?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ik heb alle zooi gehaald voor de cakeMorgen moet ik alleen nog wiet halen en kachingggg
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Oh oh oh ...
Zijn moeder heeft weer eens met hem gepraat![]()
En dan gieren zijn maagd hormoontjes weer door het huis ..
Zijn ma heeft zich nu opgelosten in de voorraadkast
Dan ga ik wel hijgen en kreunen enzoquote:Op donderdag 11 december 2008 00:23 schreef Broekpaling het volgende:
Bel mij morgen, gaan we gezellig babbelen.
Wel na 5en graag.
Misschienquote:Op donderdag 11 december 2008 00:23 schreef Broekpaling het volgende:
Bel mij morgen, gaan we gezellig babbelen.
Wel na 5en graag.
Lurkert.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Oh oh oh ...
Zijn moeder heeft weer eens met hem gepraat![]()
En dan gieren zijn maagd hormoontjes weer door het huis ..
Zijn ma heeft zich nu opgelosten in de voorraadkast
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
SC IS EEN MANIER VAN LEVEN !
Jij bent veel te jong voor Fas !quote:Op donderdag 11 december 2008 00:24 schreef reetveter het volgende:
He fas, mag ik je msnIk wil je versieren
AH TOE DAN
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ik heb alle zooi gehaald voor de cakeMorgen moet ik alleen nog wiet halen en kachingggg
Bohboh.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dan ga ik wel hijgen en kreunen enzo![]()
Want daarvoor bel ik dan met Fas
Als ik whore lees denk ik heel vaak aan whorevis, ipv whalevis.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij is de grootste attention whore.
Ik had er een van 25 dus als ze onder 25 is is het okequote:Op donderdag 11 december 2008 00:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jij bent veel te jong voor Fas !
OH NOEEEES !quote:Op donderdag 11 december 2008 00:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn laptop viel net uit trouwens.
Jong en vitaal zijnquote:
Ik het begin ben ik slecht te verstaan. Want ik praat niet erg duidelijk.quote:
Doei.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:25 schreef Smart_ass het volgende:
Mensen, ik duik mijn bed in!
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. NTB.
Of hard_gayquote:Op donderdag 11 december 2008 00:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jong en vitaal zijn![]()
Jij bent meer iets voor Damsco
Gaat het zelfs te snel voor jou ?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ehm, het gaat idd wel snel, ik mis posts...
Gelukkig wel.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OH NOEEEES !![]()
Gaat het weer?
Behangplakker heeft een probleem vrijdagquote:Op donderdag 11 december 2008 00:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jong en vitaal zijn![]()
Jij bent meer iets voor Damsco
Dat worden lange telefoongesprekken.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik het begin ben ik slecht te verstaan. Want ik praat niet erg duidelijk.Dat in combinatie met een zware stem die ik niet helemaal goed gebruik.
onder de brug is nog wel plekquote:Op donderdag 11 december 2008 00:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Behangplakker heeft een probleem vrijdagKim slaap bij mij en jazz moet zijn kamer afstaan omdat ik in Raalte geen kamer meer heb
![]()
![]()
QFTquote:
Ik ben natuurlijk wel wat gewend...quote:Op donderdag 11 december 2008 00:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Gaat het zelfs te snel voor jou ?
Ik ben hetzelfde lot toegedaan.quote:
wasda Heerlen niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |