Als ik in Den Haag ben, dan is het meer ehm... haags kan ik het eigenlijk niet noemenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kan best sexy klinken![]()
Mijn accent past zich aan waar ik ook ben.
In het zuiden praat ik met een zachte G,
en in het westen met die rare klemtonen enzulks
nou wees blij dat je er niet woontquote:Op donderdag 11 december 2008 00:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat is dat? Een wijk?Nee ik kom uit het Groot ziekengasthuis
Heb eigenlijk nooit in Den Bosch gewoond, hihihi.
Dat kan je gewoon hier neer zetten hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 00:02 schreef gers het volgende:
[..]
eeuhm ik heb wel een idee maar ik weet niet of ik dat op de SC durf te zeggen
Het is best handig somsquote:Op donderdag 11 december 2008 00:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ook.
Ouderlijk huis staat dan ook in zo'n kutdorp waar ze met zachte g praten
Als je de rest van de week niet meer wil slapen dan stuur ik je nog niks, maar echt vrolijk word ik er niet van.quote:
Hmmquote:Op donderdag 11 december 2008 00:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik in Den Haag ben, dan is het meer ehm... haags kan ik het eigenlijk niet noemen![]()
Maar als ik in Woudenberg ben...
Nou, berg je dan maar...
Wat een baas is dat zegquote:Op woensdag 10 december 2008 23:56 schreef BigKahuna het volgende:
Dit topis trouwens kankervet
Lekkere chick komt langs, maar heb geen kurkentrekker!!
iets met oude rivalen enzoquote:Op donderdag 11 december 2008 00:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat kan je gewoon hier neer zetten hoor![]()
Ben wel nieuwsgierig![]()
[..]
Het is best handig soms
GEIL!!!!quote:
Mannen met een zachte gquote:Op donderdag 11 december 2008 00:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
zachte G, dat is niet serieus te nemenWel voor de lol though.
Is dat te verstaan?quote:
Huh ?quote:
Ja maar soms ook irritant, als ik dan weer in amsterdam aankom en mn huisgenoot me weer aankijkt of ik een of ander syndroom heb opgelopen van t weekendquote:
sopsopquote:
voetbalquote:Op donderdag 11 december 2008 00:04 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Huh ?
Enlighten me![]()
Nu maak je mij echt nieuwsgierig
Whutquote:
Hahahahahaha dat sowieso ja !quote:Op donderdag 11 december 2008 00:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja maar soms ook irritant, als ik dan weer in amsterdam aankom en mn huisgenoot me weer aankijkt of ik een of ander syndroom heb opgelopen van t weekend
Net zoiets als de Graafsche wijk?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:02 schreef gers het volgende:
[..]
nou wees blij dat je er niet woont![]()
het is nogal een pauperbuurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |