Ik heb niet echt een goede band met de buren. Iets met zeiken over te harde muziek oid..quote:
Gooi hem tegen de muur aan. Dan is ie open.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:21 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een goede band met de buren. Iets met zeiken over te harde muziek oid..
En ik heb ook geen gereedschapkist.
Nee. Het is alleen niet echt stijlvol.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:19 schreef DonPerignon het volgende:
Maar is dat niet funest voor de smaak?
Je hebt toch aan twee kanten buren?quote:Op woensdag 10 december 2008 18:21 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een goede band met de buren. Iets met zeiken over te harde muziek oid..
Karmaquote:Op woensdag 10 december 2008 18:21 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
En ik heb ook geen gereedschapkist.
Als ik jou was, zou ik een wijnfles eens vergelijken met een champagnefles.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:22 schreef zquing het volgende:
kan je niet dat truukje doen dat ze meestal met champange doen? Opensnijden met een sabel
Haha, wat een McGuyver onze Rhythm. Geef deze man een tictac en twee dildo's en hij maakt een wagen die zo mee kan rijden op de GayPride, no-offense.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:23 schreef Rhythm het volgende:
Je moet hem in je kont duwen en dan heel hard zuigen met je anus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |