Als je op msnerdespam was zou ik je een voiceclip kunnen sturenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
* Noorsbloed ligt dubbel
Ik zag even voor dat Fas dat serieus zo zou zeggen
Kan het mij niet voorstellen als ik haar foto's zo eens bekijk
Dat zijn de NSB'ers onder de negersquote:Op donderdag 11 december 2008 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt ook negers met obesitas, is dat een contradictie?
Kankerbenitezquote:Op donderdag 11 december 2008 00:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik zeg Babel terug, ook al is het op huurbasis
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar die zitten ook in dezelfde categorie!![]()
Dat kan niet hier op mijn werkquote:Op donderdag 11 december 2008 00:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je op msnerdespam was zou ik je een voiceclip kunnen sturen.
Oh en dankje gers.
eeuhm wat heb ik gedaanquote:Op donderdag 11 december 2008 00:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je op msnerdespam was zou ik je een voiceclip kunnen sturen.
Oh en dankje gers.
Dit is dan ook een SC voor ervaren SC mensenquote:
Ik las die reactie van hem in Smart_ass haar fobo en Bt de godganse tijd een hoer noemenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
LOL !
Wiezo ze D_A borderline hebben ?![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat zijn de NSB'ers onder de negers
Whehehequote:Op donderdag 11 december 2008 00:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik las die reactie van hem in Smart_ass haar fobo en Bt de godganse tijd een hoer noemen. Zal wel humor wezen
.
Hehehehequote:Op donderdag 11 december 2008 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nohhh
Sommigen moeten op elk moment van de dag wat te vreten hebben.
Zie je hele gezinnen in de bus/tram/ trein met een zak riekend BK, KFC of MAC-voedsel...
Dat ie mij aandachtsgeil vindt ofzo? Ja, vond ik zelf ook redelijk grappig.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik las die reactie van hem in Smart_ass haar fobo en Bt de godganse tijd een hoer noemen. Zal wel humor wezen
.
Mag welquote:Op donderdag 11 december 2008 00:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat kan niet hier op mijn werk
Maar ik heb je nummer![]()
Kan je net zo goed een keer bellen en stalken enzulks
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:12 schreef Broekpaling het volgende:
Waarom lig ik niet in mijn bed te slapen?
Hihi.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mag wel. Dan ben ik wel zenuwachtig hoor en ga ik giechelen
.
Ik wil nog steeds een keer hash -brownies makenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:20 schreef reetveter het volgende:
He NB ik heb me wiet verneukt door alles door 1 pannekoek te gooien![]()
Kutzooi
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |