Overtuig mij dan eens even manquote:
Ik gok zo voor mij 4,5 uur met het OVquote:
Ohnee, da's Aaltenquote:
komt omdat je altijd met het OV faaltquote:Op donderdag 11 december 2008 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gok zo voor mij 4,5 uur met het OV
Mag ik je aanrakenquote:
Appels.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Overtuig mij dan eens even man
Waarom?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
ik moet steeds gniffelen om je posts![]()
![]()
![]()
Ik ken iemand in Zwolle en iemanden in Deventerquote:Op donderdag 11 december 2008 00:12 schreef reetveter het volgende:
Raalte ligt tussen deventer en zwolle in,
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gok zo voor mij 4,5 uur met het OV
Dan moet ik maar een auto regelenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:12 schreef gers het volgende:
[..]
komt omdat je altijd met het OV faalt
quote:
Ananasquote:
Ik zeg Delorge in de basisquote:Op donderdag 11 december 2008 00:13 schreef reetveter het volgende:
Volgende week Ajax-Slavia
wat een groot hoofd voor dat lijfjequote:
Nee hoor, je hoort alleen soms de oooo en de eeeequote:
4EBE VINDT ANANAS GEILquote:
quote:
dus je besteld een colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 11 december 2008 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee hoor, je hoort alleen soms de oooo en de eeee.
Ben jij een man of een vrouw?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat een groot hoofd voor dat lijfje
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:15 schreef reetveter het volgende:
Gers vind D_A ook geil hij heeft express zijn SI achtergelaten
* Noorsbloed ligt dubbelquote:Op donderdag 11 december 2008 00:14 schreef gers het volgende:
[..]
dus je besteld een colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Das vaker zo, bij anorexiapatienten.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat een groot hoofd voor dat lijfje
nee cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolaquote:Op donderdag 11 december 2008 00:14 schreef gers het volgende:
[..]
dus je besteld een colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Bij hongernegers ook.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das vaker zo, bij anorexiapatienten.
Ik zeg Babel terug, ook al is het op huurbasisquote:
Ik weet niet waar ze zitten in Nijmegenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:11 schreef gers het volgende:
[..]
kunnen we dan naar zo'n geile lesbo kroeg![]()
Je hebt ook negers met obesitas, is dat een contradictie?quote:
ow jammerquote:Op donderdag 11 december 2008 00:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze zitten in Nijmegen.
Heeft De_Ananas soms borderline ofzo?
LOL !quote:Op donderdag 11 december 2008 00:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze zitten in Nijmegen.
Wuut?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:17 schreef Fascination het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |